Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to już zobaczymy w przyszłym roku jak to wyjdzie:wink4:

A Ja chciałem się też pochwalić zakupionym box'em :decayed:  

Narazie jeszcze w kolorze szarym, ale będę ciapał go w czerń o kodzie PMBL

 

20181027_165044-3024x1701.jpg

Opublikowano

Wyglada sensownie Tylko czy jest p&p na wingbary? Bo te stare belki psuja lekko wyglad i lewnie troche szumia

Opublikowano

Dobrze, że pytasz o to... 

Uchwyty musze napewno dokupić bo ten box jest z volvo v70, a belki to w sumie niewiem czy zmieniać.. jakby uchwyty pasowały do tych belek to je zostawie.

Opublikowano

Szczerze to już mogłeś dołożyć te 100zł do CAHA

https://allegro.pl/turbo-turbosprezarka-cah-caha-audi-03l145701e-nowa-i7677642209.html

Dokupić kolektor wydechowy i kilka drobiazgów. Dospawać flansze do kata lub co tam masz i spokojnie 200km powinno pęknąć.  

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, H4mm3R napisał:

Szczerze to już mogłeś dołożyć te 100zł do CAHA

https://allegro.pl/turbo-turbosprezarka-cah-caha-audi-03l145701e-nowa-i7677642209.html

Dokupić kolektor wydechowy i kilka drobiazgów. Dospawać flansze do kata lub co tam masz i spokojnie 200km powinno pęknąć.  

szczerze H4mm3R, moglem dużo i różne konfiguracje, aż w końcu usiadłem popatrzyłem co planowałem zrobić przy aucie od 2013 r. i zwątpiłem, że kiedykolwiek będzie mi się chciało. Wole pojechać z rodziną w egzotykę z plecakiem. Może się starzeje, ale jak będzie mnie stać to po prostu kupie RS4 w B5.

Problem z CAHA byl taki, ze potrzebuje turbiny p&p i w grę nie wchodziło kombinowanie, szukanie, zostawianie auta i śmiganie po serwisach

Edytowane przez mravel
Opublikowano

No i przyszła mała suszarka i rzeczywiście w porownaniu do GTB/GTD nie grzeszy wielkością. Jeszcze 350tka a nie 360. Wstawie to do auta pewnie w przyszły weekend. Gdyby ktoś miał pytania lub propozycje to mogę pomierzyć, pofocić montaż itd. Turbo robione w TurboExpert w Mirkowie na śląsku. 

 

IMG_0200.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No i extra :oklasky:

Mikołaj tak czy inaczej porób fotki i jakiś opis, bo u mnie jak będę miał zwiększać moc poprzez zmianę turbo to napewno będę stawiał dużo za i przeciw na np. CAHA, więc i inee będą wchodzić w grę.

 

Powodzenia :hi:

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Adam87 napisał:

No i extra :oklasky:

Mikołaj tak czy inaczej porób fotki i jakiś opis, bo u mnie jak będę miał zwiększać moc poprzez zmianę turbo to napewno będę stawiał dużo za i przeciw na np. CAHA, więc i inee będą wchodzić w grę.

 

Powodzenia :hi:

tzn CAHA na pewno jest lepsza od BRD tylko pytanie brzmi ile ta roznica jest warta. Ja niestety nie znalazlem w dobrej cenie CAHA po przerobce. Za swoja dalem 1500 cebulionow. Za CAHA dalbym pewnie 1600 + robocizna czyli ze 200 + kolektor koło 100. Czyli wychodzi 1900 PLN i pytanie brzmi, czy róznica max 10KM i teoretycznie szybsze wstawanie o ok 200obr ma sens ladowac 400 dodatkowych polskich cebulionow. To ja wole 400 PLNow przeznaczyc na poszukiwania stabilizatora od RSa bo obecny z 1BV jest lekko za slaby. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Turbo z BRD siedzi i kilka pro tipów z tym zwiazanych

1. Można wyjąc turbo bez zdejmowania kolektora :) w tym celu należy poluzować gruszkę by dostać sie do 1 sruby

2. BLB ma rurę od turbo na „szybkozłączke” BRD tak nie ma. Reasumując szukaj nowej rury, bo ta od BLB nie będzie pasować - będzie za krotka. Zreszta potrzebna tez będzie redukcja.

3. BRD ma miejsce na czujnik temp. Należy to zasklepić śruba - chyba 8 ale nie jestem pewien czy nie większe. Śruba nie moze byc za dluga

4. Silnik z podłączona i zalana olejem turbina odpalamy bez podłączonej geometrii - pochodzi chwile, olej sie powciska ;)

U mnie ani BRD nie wstaje pózniej niz ori, ani nie gwiżdże, nie świszcze. Wszystko jest jak powinno byc. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pięknie :oklasky:

Super, że nie wstaje później.. w moim BRD jeszcze niewiem jak po programie wstaje, choć myślę, że lepiej niż było..

Kiedy jakiś pomiar będzie????

Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.12.2018 o 13:50, Adam87 napisał:

Kiedy jakiś pomiar będzie????

miał być jutro, ale jestem w Katowicach. Miałem jechać do Jarola, ale nie dam rady. Zostaje albo Rogal albo Spanky

edit: Spanky zdziczał i ciężko się z nim rozmawia więc jak tylko wpłynie mi kasa, odwiedzę pewnie RM.

edit 2: zbliza sie wielkimi krokami stabilizator od RS4 na tyl. Obecnie 1BV. Zobaczymy jaka bedzie roznica.

Edytowane przez mravel
Opublikowano (edytowane)

No tak wyglada wykres po wizyciu w Rogala w R-Performance Na marginesie bardzo sympatyczny i rzeczowy czlowiek. Cala ekologia w aucie :) ocena motoru i sprzegla na b.dobry !

261FED93-F0B4-4746-8B9B-3EE499504CAE.jpeg

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Super wyszło:oklasky:

Jak wrażenia z jazdy??? Turbo ładnie wstaje???

To jeszcze do pełni szczęścia potrzeba Q......

Opublikowano (edytowane)

Turbo ladnie wstaje juz od poczatku, zreszta widac wykres jaki jest rowny. Dotychczas auto mialo ok 170km a teraz ma 206km i 430 niutkow To drugie da sie odczuc. Po prostu wyprzedzanie to sama przyjemnosc. Oczywiscie im wiecej tym lepiej ale jak na daily to jestem bardziej niz zadowolony. Rogal wprowadzil kilka poprawek, auto odpala od strzala. Najprawdopodobniej spadlo tez spalanie ale to okarze sie w trasie.

Tak, ze ten tego POLECAM R-Performance z calego serca. Jest roznica miedzy nim a np Spanky’m jesli chodzi o sposob pracy czy obycie. Mimo, ze zaplacilem wiecej niz chcial np Spanky czy WWE Tuning to mam fakturke bez wqrwiajacego mnie „oooooj, to trzeba doliczyc vat, dochodowy, akcyze i podatek od uczciwosci”. Jak sie to zsumuje to wcale nie jest drozej niz u konkurencji.

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Witaj,

Dobry wybór i b.ładny wynik.

Gratulacje.

Też jestem po wizycie u Witka.

Trzeba uczciwie przyznać zna się na rzeczy.

Ma duże doświadczenie.

Profesjonalizm, fachowosc i podejście do klienta zdecydowanie go wyróżnia.

Powodzenia i dużo frajdy z jazdy życzę☺

Opublikowano
2 godziny temu, mravel napisał:

Najprawdopodobniej spadlo tez spalanie ale to okarze sie w trasie.

U mnie na trasie wyszło 6.2l, trasa Kielce-Łódź. Także zróżnicowana, bo do Piotrkowa Tr. taka średniawa droga. Suma summarum lepszy wynik bo wcześniej miałem ok 7l. 

Opublikowano (edytowane)

Poprzedni program byl na 99% made in Kreator mocy. Wg Spanky’ego pozmieniano suwaki i program byl z d*py. Spalanie obojetnie przy jakiej jezdzie to 7-8 l. Na pewno po wizycie u Rogala auto chodzi plynniej, naturalnie.  Jestem baaardzo zadowolony, zobaczymy po czasie jak spalanie.

BTW gdyby ktos sie pytal, wtryski z BLB (manual) starczaja do 250KM

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Dzieki pomocy kolegi @stanley niedlugo w aucie zawita stabilizator tyl z rs4 - zamiast 18mm stabilizatora z 1BV

FB2D23E3-6819-417B-B59C-0339B1D492D2.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Ja pierdziu co za dzien. 

Ale od poczatku - heble z tylu zaczely sie odzywac i to nie na zarty. Zakupiłem wersje budzetowa czyli Zimmeramnny i klocki Ferrodo. Niestety swap hebli z T5 znow odlozony na kiedys tam. 

Wymiana miala przebiegac szybko i bezbolesnie ale odezwalo sie pierwsze prawo Murphy’ego. W obu jarzmach zapieczone gorne prowadnice. Z jednego udalo sie wyciagnac ale drugie ani drgnie. Pol godziny zabawy i prowadnica ukrecona. W ruch wolnoobrotowa wiertarka stolowa - skutek taki ze pol wiertla 6tki zostalo w srodku. Skonczylo sie koniecznoscia wywiercenia otworu w jarzmie i wypukaniu od drugiej strony bolca prowadnicy z resztka wiertla. Na razie jest to zakorkowane plastikowym korkiem plus kapka silikonu. Zatem, czy ktos ma do sprzedania jarzmo do hebli 288 na tyl (strona pasazera) ?? A gdyby bylo czerwone to w ogole bomba.

Na marginesie wymieniony zostal stabilizator tyl z wersji Sline na RS4 i... jest roznica! Auto idzie na zakretach jak przyklejone. Margines bledu jest wiekszy i to czuc mimo, ze wczesniej i tak bylo dobrze - gwint, 235 szer opony i dodatkowo dystanse z tylu.

Edytowane przez mravel
Opublikowano

@mravel mówisz ze faktycznie jest tak duża różnica w prowadzeniu po zmianie stabilizatora ? 

Masz zmieniony sam tył czy przód tez ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...