Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie tak jest niezle, bo auto seryjnie juz mialo zawias z 1BV czyli oprocz innych amorow i sprezyn - twardszy stabilizator przod i tyl niz seria. Przod nadal jest 1BV a tyl wymieniony na ten z RSa. Roznica w "rece" obu jest ogromna. Co do prowadzenia to rzeczywiscie szybciej pokonuje te same zakrety co wczesniej i czuje, ze tyl nie ucieka tak szybko. 

Opublikowano

gdyby ktos mial problem z ustawieniem xenonow - 

WWW.AUDIZINE.COM

Some background� My car is lowered� a lot. Not air-ride low, but low for static suspension. As such, being that I have Adaptive Bi-Xenons from the factory, the had aimed themselves low and didn't illuminate near as much...

Opisy na naszym forum sa chyba do innych aut niz moje B7. Na marginesie, jak zakładacie xenony (lub zlecacie komus) to zwroccie uwagę, czy wtyczka od czujnika poziomu (a dokladnie kazdy pin) jest zabezpieczony zolta gumka. Woda to straszne zlo, u mnie przez to zaniedbanie (nie wiem czy dziekowac Karolowi, czy kolesiowi od ktorego kupilem wiazke) rozwalilo piny we wtyczce (korozja) + czujnik polozenia zawiasu przod (woda dostala sie na plytke i korozja uwalila scalaka). Wytrzymalo prawie 2 lata. 

 

Opublikowano (edytowane)

Juz za chwile, juz za moment wjedzie do auta nowiutki, swiecacy jak psu jaja wydech z kwasowki na dwoch tlumikach (jeden komin jak w ori nie dwa) i kacie sportowym made by SLG. Jak tylko bede odbieral auto powrzucam co i jak Panowie wyspawali. Calosc chyba na rurze 3" jak dobrze pamiętam.

EDIT cyk szybka fota samej koncowki jeszcze przed przyspawaniem

20201028_122144_HDR.jpg

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I po wszystkim 

IMG_1331.JPG

IMG_1330.JPG

IMG_1329.JPG

IMG_1328.JPG

IMG_1326.JPG

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Siema, czemu zdecydowałeś się na jednostronny wydech? Wrzuć film jak to chodzi :D.

 

Opublikowano

Auto odbieram w piatek lub poniedzialek, bo wspawali kat euro 3 a ma byc jtak jak fabryka euro 4. Czekaja na nowy kat i beda go wspawywac.

@monthrey12Co do jednego komina - seria ma jeden komin, dwa kominy to koniecznosc wymiany dokladki zderzaka (m.in.), a przy obecnej mocno sie napracowalem oklejajac ja folia z imitacja karbonu. :D Po za tym dobrze to wyglada wg mnie

Opublikowano

Mrarvel,

Porządnie wydech wygląda ?

Btw. Gdzie go robiłeś i na jakich tłumikach?

Sportcat dałeś 200 cpi?

Daj pls znać jak brzmienie wydechu wyszło.

Fajnie ta dokładka w carbonie wyszła ?

Pozdrawiam ?

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.10.2020 o 13:49, black4 napisał:

Mrarvel,

Porządnie wydech wygląda ?

Btw. Gdzie go robiłeś i na jakich tłumikach?

Sportcat dałeś 200 cpi?

Daj pls znać jak brzmienie wydechu wyszło.

Fajnie ta dokładka w carbonie wyszła ?

Pozdrawiam ?

 

Calym tematem zajmuje sie SLG Street Lane Garage z Radzymina. Katalizator sportowy pod diesla. Ogolnie wydech daje rade spokojnie do 500 kuni.

EDIT - Katalizator 100cpsi

EDIT 2 - auto odebrane. Jest ciut głośniej na większym bucie niż w serii. Ale tak miało być. Auto jest daily i często lata w długie trasy, więc nie może być głośno. Nie mam już 20 lat ;) Duży plus za uwonienie turbiny. Na pewno odczywalnie lepiej się wkręca niż na seryjnym wydechu. Muszę podjechać do Rogala na korektę. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Dzięki za info,

Pozdrawiam ?

Opublikowano (edytowane)

Musze porobic jakies dobre foty widze bo brak zainteresowania gruzem. Z ostatnich waznych wydarzen, to wymiana swiec zarowych komplet, uszczelki pod pokrywa zaworow (Reinz),  wymiana pompy vacuum na ori bosch noweczka za duze $.

Teraz do wymiany beda amory tyl Vogtlanda bowiem jeden sie wylal. Obstawiam, ze auto bylo wypakowane na wakacje i go dobilo i poszedl. Wchodza na ich miejsce dwa nowe Bilsteiny B8 czyli do zawiasow ponizej -40mm ;)

Z problemów to po zatankowaniu premium ON "wywalilo" 2 cylindry. Komp wskazal na wtryski. Raz na jakis czas dziala jak by wtryski swirowaly i trzeba go zgasic i odpalic na nowo. Stad podejrzenie na wiazke a nie paliwo czy sam wtrysk. Tak ze leci nowa wiazka z ASO znow za grube $. Do tego dojdzie wymiana oleju bowiem znow wpadlo 10kkm.

Smiem wskazac, ze jest to jedno z najlepiej zachowanych audi chyba na tym forum. Przynajniej jezeli chodzi o wymiany czesci i jakosci czesci wkladanych. Zero kompromisow. Szkoda ze przy sprzedazy sie to nigdy nie zwroci.

I wielkie pozdrowienia dla Dzika z Pro Choice ! za pomoc w organizowaniu best czesci. 

Pozdro

 

edit

wiec powiem tak, Bilstein B8 w porownaniu do amorow Vogtland (tyl) to jak Sprite i pragnienie. B8 sa grubsze, inny tloczek, masywniejsze. Widac roznice. 
Na marginesie - kilka lat temu umylem podwozie i wneki kol, a nastepnie potraktowalem preparatami Tectyl do zabezpieczenia podwozi. Auto jak z fabryki po tym czasie.

Wymiana wiazki (raczej czyszczenie stykow bardziej ale…) chyba rozw problem z bledem wtryskiwaczy. Wyszlo za to ze do wymiany na cito oslony przegubow wew polosi, rozrzad juz czas, pasek osprzetu plus elementy ruchome plus sprzegielko altern jak robimy rozrzad. Stad pytanie - WKLADAC FMIC? Musze rozebrac przod do tej roboty to moze zamiast dwoch IC z BRD walnac FMIC? Do tego turbine na hybryde i 250 kucy moze by wyciagnal na tym setupie.

39866DFD-3147-45F3-9249-84EAA5DB882E.jpeg

C1908894-1C06-4539-97ED-D44272D9F67D.jpeg

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Trzeba przyznać że nadkola masz w idealnym stanie , chciałbym żeby moje tak wyglądały :thumbup1:  jak chcesz 250 KM i hybrydę to pompki do wymiany na mocniejsze, fmic na pewno się przyda , będzie chłodniej .

Opublikowano (edytowane)

Rozrzad wymieniony, komplet oczywiscie od Dzika z ProChoice jak i reszta bebechow procz chlodnicy.

Do tego rolki, pasek, napinacz i sprzegielka paska wielorowkowego bo a jakze jak zrzucilismy front. 
Dalej do wymiany poszedl osuszacz klimy (serio, warto go wymienic. Moj ori byl w kiepskim stanie). Na miejscu okazalo sie ze chlodnica klimy to smietnik wiec wjechala Nissen’a.

Z montazu FMIC zrezygnowalem bo to duzo roboty przy tym jest.

Dalej wymienilismy ten frajerski krociec miedzy silnikiem a grodzia, w ktorym siedzi czujnik temp. Jednak nie kapalo spod jego uszczelki lecz sam krociec mial slad pekniecia / rozklejenia sia. Przekutasna robota.

Najlatwiej bylo wymienic gumy przegubu wewnetrznego na obu polosiach.

auto w takim jest stanie ze zal je sprzedawac bo nie dostanie sie adekwatnej do stanu kasy.

 

45F6D5F6-6829-4D57-A085-A1CB07C461C5.jpeg

0BDFD614-D616-4483-BF9F-DE716730F8F2.jpeg

E6C2A34C-FAAF-4F9A-8A38-790E7E900EB7.jpeg

1B8F60A1-F77D-493A-9816-C5D11C3F7404.jpeg

0BB3924B-E344-412C-A01A-25B80C984FAA.jpeg

91A43FE4-01CF-4A98-8D2F-ADA51D08BAD1.jpeg

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Sporo przejrzane i na bieżąco powymieniane ?

Pewnie, że szkoda sprzedawać w takim stanie.

Btw. Jak cenowo wychodzi osuszacz i chłodnica klimy?

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

@black4 za osuszacz dalem cos kolo 60-80 zl a chlodnica niestety kupiona na JUZ. Kosztowala mnie 340 pln. Zamienniki tansze sa, najtansza z Maxgear chcieli mi sprzedac za 240 zl. Jak bys wymienial to spisz sobie nr czujnika zamontowanego z boku chlodnicy bowiem dostac sie do niego trudno, a gdybys musial go wymienic to w systemie maja 2 numery po vin z czego jeden nie dziala (problem innego kolegi). Zarowno osuszacz i chlodnica wymienione z uwagi na mozliwosc a nie przymus / usterke

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki za obszerne info.

Pozdrawiam ?

Opublikowano

@black4gdybys w ogole mial problem z klima, ze slabo chlodzi to zacznij od dlawika (banal i najtanszy, a jak nie wymieniales nigdy to syfu tam bedziesz mial jak w piwnicy), dalej idzie sprzegielko sprezarki klimy i osuszacz plus chlodnica (fachowo skraplacz), bo w 16 letnim aucie te czesci kiepsko znosza tak dluga eksploatacje ;) pozdro! 

Opublikowano

Pierwsze słyszę o tym "dławiku".

Najlepiej wymienić to ustrojstwo ?

Dzięki ?

Opublikowano

@black4 trzeba sciagnac gaz

Dlawik wyglada tak jak na fotce, a wymienia sie go tak 

 

FF9BFF5B-B606-4399-89F4-3B8C59C1763A.png

Opublikowano (edytowane)

Jesień, nowe problemy. 

Dziś wymieniono komplet wszystkich (!) poduszek pod silnikiem i skrzynią. Oczywiście na ori. Stare niestety się rozsypały (ta z pasa przedniego) lub wyleciał z nich olej (reszta). Jedynie ta pod skrzynią była w miare ok. 

Plus dwie końcówki drążka kierowniczego L/P made in Lemforder. Wielkie podziękowania jak zwykle dla Dzika i Prochoice ze Szczecina za części. 

Do tego zapieczony mechanizm na jednym z hamulców z tyłu (audi to chyba te zaciski nie wyszły najlepiej).

Co więcej, czyszczenie EGR, klapy i kolektora dolotowego + nowe uszczelki. Sama przyjemność, rąk nie mogę domyć do tej pory. Uzbierało się tego tak z pięść plasteliny nagaru lub więcej. Brudna robota. Na szczęście EGR w dobrej kondycji. 

Poprawiliśmy wtyczke prawego Xenonu po koledze Kaju bo... wypadł kabel i nie było DRL. Ogólnie, to musze poprawić Bose po jednym z kolegów i przyjrzeć się instalacji Xenonów -> poprawić ją. Szukam zatem kostek - wtyczek 14 pin Xenon lewa i prawa strona z gumkami (!) i kawałkami kabli by to zlutować. 

Przy okazji przestał działać samopoziom... wczoraj. Kod błędu 01314. Grubsza sprawa. Walcze z tym tutaj 

 

Edytowane przez mravel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...