jacek70 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Ale mówią że turbo mniej palą bo nie da tak necie ciężarem samochodu. Jak adr oska palił Ci 11 to moje q w sumie nie ma jakieś strasznego spalania. Najbardziej irytuje to że nawet jak jadę 120kmh w trasie po S8 to ponad 11 bierze Wysłane z mojego ZTE Blade L3 przy użyciu Tapatalka Tylko jest jedna sprawa : w moim przypadku b6 mam o prawie 400 kg cięższe od b5.
janeksroka Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 To nie wiem, w weekend będę u gazownika może, dam znać czy coś się zmieniło:) Wysłane z mojego ZTE Blade L3 przy użyciu Tapatalka
Woo_chuck Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Moja 2,4Q ujeżdżana tylko i wyłącznie w mieście pali 14,5l. Zszedłem kiedyś do 12,5 ale biegi zmieniałem w zakresie 1500-1800 (choić v6 jest tak elastyczne, ze przyśpiesza w tym zakresie bez najmniejszego zająknięcia, zakręt 90' 3 bieg i robi swoje), ale nie o to chodzi. Jak czytam, że komuś pali 11l, to patrzę na buty czy aby nie chodzę w chodakach, albo dla jednych miasto to 50 000 mieszkańców, a dla innych 500 000, gdzie są korki od świtu do zmierzchu. A przy ostrzejszej jeździe pali tyle ile musi.
Emejcz Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Ogólnie 1.8 bez turba tylko katalogowo pali mniej niż z turbem. Praktyka pokazuje, że jest inaczej. Myślałem, że moje poprzednie 1.8t brało za dużo, bo nawet 15 po mieście, ale mam teraz drugie i podobnie. Mi obecnie po mieście na krótkich odcinkach to wychodzi ze 14 l/lpg. Niektórym może i wychodzi 11, ale jak mają ustawioną wysoką temperaturę przełączania na LPG, że i tak rąbie kupę benzyny zanim się przełączy. Na trasie jadąc dziadkowo zrobisz 9l/100km.
Pietia83 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 bla bla bla moje spalanie http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/65664 oska i manual temperatura przelaczania 28' instalka stag+hany+ac 01 red mozna mozna aaa i nie lubie jezdzic dziadkowo 1 -->czerwone pole , 2 czerwone pole itd ;-) pozniej jak jzu mam te predkosc ktora chce to leci tempomat ;-) jazda 50/50 (trasa/miasto) dodam ze na gazie przejechane 52 tysie ;-)
Emejcz Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 A ciekawe na ile stopni masz ustawione przełączanie na lpg?
jacek70 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 No podał kolega że ma ustawione 28°C. Ale w takie spalanie przy jak to napisał czerwonej kresce na biegach to jakoś nie wierzę . Dobrze gdyby jeszcze było podane jakiego silnika się to tyczy i w jakim wozie.
Emejcz Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Wspomniał o tempomacie w takiej sytuacji, więc sugeruje, że jeździ trasy w dużej części. Napisał, że 50% i to wystarczy aby uzyskać takie spalanie. Mi przy jeździe 150-160 pali 11,5. Na podstawie mocy którą ma podaną na tej stronce ma 2.4 Edytowane 28 Listopada 2015 przez Emejcz
Pietia83 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 tak tak panowie :silnik 2,4 APs , ośka i manualczerwone pole przy pierwszych 3 biegach ;-)ogolnie trasa 50-50 miasto (bytom, katowice, gliwice ) i autostrada a1 codziennie 70-100 kminstlka stag 4 + wtryski hana + reduktor ac 01 nie musisz mi wierzyćja nie twierdze ze moja jazda jest optymalna ale napisze tylko jedno : benzyna nie lubi obrotów ponizej 2000 ;-)buda b5 avantpanowie jest jedna zasada jak na kompie srednie spalanie wynosi 9l pb to dodajadz 20-25% wieksze spalanie lpg nie ma bata zeby wyszlo wiecejjezeli ktoś pyta o opony i koła to standardowe 16 ;-) na zime 15przy predkościch 170-210 lpg w przedziale 15-17 litrowwiec albo ja mam magiczna smoczycę i dobrze dzialajce sondy lambda albo cos u was jest z gazem nie takps. smoczyca duzo bardziej niz lanos jest czula na jakosć gazu ... przy tankowaniu na orlenie w Pyskowicach spalanie wynosi ok 13-14 przy gazie z PKS 11 ;-) ot tyle odemnie nie chce zaczynać wojny ale jezeli piszecie ze wam pali ogromne ilosci gazu to jest to mega dziwne ...
Misiek1219 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Witam. Co myślicie o założenie gazu do motoru 2.4??? Czy to nie spierdzieli silnika? Czy lepiej pozostać przy czystej benzynce? Jak ktoś zakładał gaz do 2.4 proszę o opinie o pracy i mocy silnika Witam, załoźyłem do tego silnika lpg, Audi a6 c5, silnik 2,4 165 kucy, sprzęt Stag3+,reduktor Zavoli S, wtryski Rega, jezdziłem 3,5 roku, najechałem 85tyś km, z gazem żadnych problemów,spalanie 12-13l, jazda autostradowa 170-190...zadnych problemow z gazem, a więc do tego silnika nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić założenie lpg, z pewnością sporo zostaje w portfelu pozdro
Luqe12 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Podejrzanie niskie spalanie też powinno dawać do myślenia, bo świadczyć to może o zbyt ubogiej mieszance, a to najkrótsza droga do poważnych problemów z silnikiem. Mimo obecnej, rekordowo niskiej ceny benzyny LPG nadal się opłaca, nawet wliczając przeglądy co 10tys km i 60zł więcej na stacji diagnostycznej (kompletna bzdura). Im więcej jeździsz, tym większe oszczędności, to oczywiste. W B5 wszystkie silniki dobrze znoszą gaz, od 1.6 do 2.8 (nie wiem jak w 2.7biT choć też gazują). W sumie przy LPG 2l więcej czy mniej w spalaniu średnim nie robi różnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się