Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tanie wahacze polecacie ?


Pawel8

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej dać te 140zł u dzika za RTS i jeździć 40tys przez 3 lata niż co 10tys wymieniać MS'y i płacić 3 razy za robotę.

Moja dziewczyna dużych tras nie robi, więc naprawdę jestem w szoku nie trwałością tego Master sporta dolnego.

Może tylko ja tak trafiłem pechowo z tym, zobaczymy kiedy pozostałe dwa się odezwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę fotki tego wahacza w b5, bo w przyszłym tygodniu będzie wymiana.

To się nadaje na gwarancje, czy raczej olać temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiadomo jak podejdą do gwarancji, spróbować możesz co ci zależy


Lepiej dać te 140zł u dzika za RTS i jeździć 40tys przez 3 lata niż co 10tys wymieniać MS'y i płacić 3 razy za robotę.

Moja dziewczyna dużych tras nie robi, więc naprawdę jestem w szoku nie trwałością tego Master sporta dolnego.

Może tylko ja tak trafiłem pechowo z tym, zobaczymy kiedy pozostałe dwa się odezwą.

140zł kosztuje banan RTS?

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pisze jak jest Pany, może trafiła się po prostu wadliwa sztuka? Pozostałe 2 które wtedy kupiłem są nadal ok

Chyba nie do końca w wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/353896-wahacze-skv-germany-test-lista-testerow-zamknieta/page-24#entry4964910

komuś poleciały tak samo jak Tobie po 10 000km i to do tego stopnia, że zastanawiał się czy to nie przeguby .....

Ps. Jak wygląda proces reklamacji - wcześniej była o to sprzeczka z tego co kojarzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do wandeja będziemy próbować tylko muszę znaleźć paragon i działamy.

Tak czy siak zamówię już RTS'a, dziewczynie auto jest potrzebne do jazdy i nie będzie stało przez 3 tygodnie czy reklamacje na wahacz uwzględnią czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do wandeja będziemy próbować tylko muszę znaleźć paragon i działamy.

Zgodnie z Polskim prawem do reklamacji nie jest wymagany paragon, jeśli kupowałeś na odległość wystarczy jakaś kopia przelewu, sprzedawca z całą pewnością taką posiada gdyz jakoś musial przecież zaksiegować Twoją wpłatę.

Więcej o tym tutaj:

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630

i tutaj:

http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/220066,Czy-sprzedawca-ma-prawo-domagac-sie-paragonu-przy-reklamacji.html

Tak czy siak zamówię już RTS'a, dziewczynie auto jest potrzebne do jazdy i nie będzie stało przez 3 tygodnie czy reklamacje na wahacz uwzględnią czy nie.

Normalnie się powinno to odbywać tak, że kupujesz u sprzedawcy kolejny wahacz, w przypadku uznanej reklamacji ten zwraca Ci pieniądze za wahacz reklamowany, Chyba, że po prostu zraziłeś się do Master Sporta a sprzedawca nie posiada innej marki - wtedy Ty dokonujesz wyboru i nawet jak reklamacja zostanie uznana a towar wymieniony na nowy zostaniesz z zapasowym wahaczem.

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do wandeja będziemy próbować tylko muszę znaleźć paragon i działamy.

Zgodnie z Polskim prawem do reklamacji nie jest wymagany paragon, jeśli kupowałeś na odległość wystarczy jakaś kopia przelewu, sprzedawca z całą pewnością taką posiada gdyz jakoś musial przecież zaksiegować Twoją wpłatę.

Więcej o tym tutaj:

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630

i tutaj:

http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/220066,Czy-sprzedawca-ma-prawo-domagac-sie-paragonu-przy-reklamacji.html

Tak czy siak zamówię już RTS'a, dziewczynie auto jest potrzebne do jazdy i nie będzie stało przez 3 tygodnie czy reklamacje na wahacz uwzględnią czy nie.

Normalnie się powinno to odbywać tak, że kupujesz u sprzedawcy kolejny wahacz, w przypadku uznanej reklamacji ten zwraca Ci pieniądze za wahacz reklamowany, Chyba, że po prostu zraziłeś się do Master Sporta a sprzedawca nie posiada innej marki - wtedy Ty dokonujesz wyboru i nawet jak reklamacja zostanie uznana a towar wymieniony na nowy zostaniesz z zapasowym wahaczem.

Dzięki za info.

W czwartek/piątek ten uszkodzony master sport leci do wandeja, zobaczymy jak rozpatrzą reklamację.

EDIT: RTS u Dzik'a już zakupiony na jego miejsce :)

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie pamiętam, musisz dzika pytać. Zamawiałem kilka części do b5 dziewczyny ale sam wahacz dolny prosty ok 130-140zł

-------------------------------


Tak wygląda dolny prosty MS'a po przejechaniu 13tys km kupione dokładnie 10.03.2015r. W B5 mojej dziewczyny.

Luz + pęknięta osłona. Objaw - było słychać stukanie na dołkach.

fbe3ac32c5ca1e60med.jpg

108242df2c6bcfbfmed.jpg

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak wygląda dolny prosty MS'a po przejechaniu 13tys km kupione dokładnie 10.03.2015r. W B5 mojej dziewczyny.

Luz + pęknięta osłona. Objaw - było słychać stukanie na dołkach.




Dziwna rzecz: mnie też padł w tym samym miejscu, z tą różnicą, że zero luzu, a wymieniony zawczasu, ale u mnie sworzeń jest w stożek ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co trzeba robić, żeby tak guma wyglądała.

Wychodzi na to, że normalnie jeździć :)

Bo żadnej przygody moja dziewczyna nie miała, padł tak tylko ten jeden wahacz reszta jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tylko dwa pytania ,odnosnie tego uszkodzenia .

Jak była dokręcana nakrętka na tym sworzniu ?

Czy swożeń był przytrzymany ,za gniazdo imbusowe ,podczas dokrecania nakrętki?

I kolejne ,czy przypadkiem ta gumka nie byla zachlapana ,naprzykład smarami ,z przegubu ,albo innego miejsca ?

Pytam poniewaz ,w pracy na codzien mam doczynienia ,z uszkodzeniami ,maszyn przemysłowych i zajmuje sie diagnozowaniem takich sytuacji i poprostu chciał bym tyko znac te odpowiedzi.

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tylko dwa pytania ,odnosnie tego uszkodzenia .

Jak była dokręcana nakrętka na tym sworzniu ?

Czy swożeń był przytrzymany ,za gniazdo imbusowe ,podczas dokrecania nakrętki?

I kolejne ,czy przypadkiem ta gumka nie byla zachlapana ,naprzykład smarami ,z przegubu ,albo innego miejsca ?

Pytam poniewaz ,w pracy na codzien mam doczynienia ,z uszkodzeniami ,maszyn przemysłowych i zajmuje sie diagnozowaniem takich sytuacji i poprostu chciał bym tyko znac te odpowiedzi.

Bartez montował mi to mechanik pewniak, od x lat korzystam z jego usług bez problemów, on sam jest ogromnym miłośnikiem koncernu VAG i ma swoje ciekawe projekty.

Nie odpowiem na Twoje pytania, musiałbym pytać mechanika, ale ręczę ja i cała nasza spotowa tarnobrzeska grupa za jego umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co trzeba robić, żeby tak guma wyglądała.

zgadza się, u mnie już dość mocno stukało z przodu i jak wyjąłem to guma była o połowę mniej zużyta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...