Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tanie wahacze polecacie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No u mnie też pękła osłona i wahacz szlag trafił.

Teraz padnie raczej na RTS'a

Opublikowano

RTS za drugie tyle ale chyba warto się zastanowić :o

Opublikowano

Lepiej dać te 140zł u dzika za RTS i jeździć 40tys przez 3 lata niż co 10tys wymieniać MS'y i płacić 3 razy za robotę.

Moja dziewczyna dużych tras nie robi, więc naprawdę jestem w szoku nie trwałością tego Master sporta dolnego.

Może tylko ja tak trafiłem pechowo z tym, zobaczymy kiedy pozostałe dwa się odezwą.

Opublikowano

Ja w swojej wcześniejszej audi b5 miałem MS i zrobiłem około 40tys km i padł mi dopiero 1 wahacz

Opublikowano

Wrzucę fotki tego wahacza w b5, bo w przyszłym tygodniu będzie wymiana.

To się nadaje na gwarancje, czy raczej olać temat?

Opublikowano (edytowane)

nie wiadomo jak podejdą do gwarancji, spróbować możesz co ci zależy


Lepiej dać te 140zł u dzika za RTS i jeździć 40tys przez 3 lata niż co 10tys wymieniać MS'y i płacić 3 razy za robotę.

Moja dziewczyna dużych tras nie robi, więc naprawdę jestem w szoku nie trwałością tego Master sporta dolnego.

Może tylko ja tak trafiłem pechowo z tym, zobaczymy kiedy pozostałe dwa się odezwą.

140zł kosztuje banan RTS?

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Prosty, banan jest drozszy.

Napisalem do wandeja, zobaczymy co odp

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pisze jak jest Pany, może trafiła się po prostu wadliwa sztuka? Pozostałe 2 które wtedy kupiłem są nadal ok

Chyba nie do końca w wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/353896-wahacze-skv-germany-test-lista-testerow-zamknieta/page-24#entry4964910

komuś poleciały tak samo jak Tobie po 10 000km i to do tego stopnia, że zastanawiał się czy to nie przeguby .....

Ps. Jak wygląda proces reklamacji - wcześniej była o to sprzeczka z tego co kojarzę.

Opublikowano

Pisałem do wandeja będziemy próbować tylko muszę znaleźć paragon i działamy.

Tak czy siak zamówię już RTS'a, dziewczynie auto jest potrzebne do jazdy i nie będzie stało przez 3 tygodnie czy reklamacje na wahacz uwzględnią czy nie.

Opublikowano (edytowane)

Pisałem do wandeja będziemy próbować tylko muszę znaleźć paragon i działamy.

Zgodnie z Polskim prawem do reklamacji nie jest wymagany paragon, jeśli kupowałeś na odległość wystarczy jakaś kopia przelewu, sprzedawca z całą pewnością taką posiada gdyz jakoś musial przecież zaksiegować Twoją wpłatę.

Więcej o tym tutaj:

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630

i tutaj:

http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/220066,Czy-sprzedawca-ma-prawo-domagac-sie-paragonu-przy-reklamacji.html

Tak czy siak zamówię już RTS'a, dziewczynie auto jest potrzebne do jazdy i nie będzie stało przez 3 tygodnie czy reklamacje na wahacz uwzględnią czy nie.

Normalnie się powinno to odbywać tak, że kupujesz u sprzedawcy kolejny wahacz, w przypadku uznanej reklamacji ten zwraca Ci pieniądze za wahacz reklamowany, Chyba, że po prostu zraziłeś się do Master Sporta a sprzedawca nie posiada innej marki - wtedy Ty dokonujesz wyboru i nawet jak reklamacja zostanie uznana a towar wymieniony na nowy zostaniesz z zapasowym wahaczem.

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Opublikowano (edytowane)

Pisałem do wandeja będziemy próbować tylko muszę znaleźć paragon i działamy.

Zgodnie z Polskim prawem do reklamacji nie jest wymagany paragon, jeśli kupowałeś na odległość wystarczy jakaś kopia przelewu, sprzedawca z całą pewnością taką posiada gdyz jakoś musial przecież zaksiegować Twoją wpłatę.

Więcej o tym tutaj:

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630

i tutaj:

http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/220066,Czy-sprzedawca-ma-prawo-domagac-sie-paragonu-przy-reklamacji.html

Tak czy siak zamówię już RTS'a, dziewczynie auto jest potrzebne do jazdy i nie będzie stało przez 3 tygodnie czy reklamacje na wahacz uwzględnią czy nie.

Normalnie się powinno to odbywać tak, że kupujesz u sprzedawcy kolejny wahacz, w przypadku uznanej reklamacji ten zwraca Ci pieniądze za wahacz reklamowany, Chyba, że po prostu zraziłeś się do Master Sporta a sprzedawca nie posiada innej marki - wtedy Ty dokonujesz wyboru i nawet jak reklamacja zostanie uznana a towar wymieniony na nowy zostaniesz z zapasowym wahaczem.

Dzięki za info.

W czwartek/piątek ten uszkodzony master sport leci do wandeja, zobaczymy jak rozpatrzą reklamację.

EDIT: RTS u Dzik'a już zakupiony na jego miejsce :)

Edytowane przez mateusztbg
Opublikowano

Dobry wybór. Szkoda tylko, że podrożały. Ile płaciłeś?

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie nie pamiętam, musisz dzika pytać. Zamawiałem kilka części do b5 dziewczyny ale sam wahacz dolny prosty ok 130-140zł

-------------------------------


Tak wygląda dolny prosty MS'a po przejechaniu 13tys km kupione dokładnie 10.03.2015r. W B5 mojej dziewczyny.

Luz + pęknięta osłona. Objaw - było słychać stukanie na dołkach.

fbe3ac32c5ca1e60med.jpg

108242df2c6bcfbfmed.jpg

Edytowane przez mateusztbg
Opublikowano

Nie wiem co trzeba robić, żeby tak guma wyglądała.

Opublikowano

Tak wygląda dolny prosty MS'a po przejechaniu 13tys km kupione dokładnie 10.03.2015r. W B5 mojej dziewczyny.

Luz + pęknięta osłona. Objaw - było słychać stukanie na dołkach.




Dziwna rzecz: mnie też padł w tym samym miejscu, z tą różnicą, że zero luzu, a wymieniony zawczasu, ale u mnie sworzeń jest w stożek ?!

Opublikowano

Nie wiem co trzeba robić, żeby tak guma wyglądała.

Wychodzi na to, że normalnie jeździć :)

Bo żadnej przygody moja dziewczyna nie miała, padł tak tylko ten jeden wahacz reszta jest ok.

Opublikowano (edytowane)

ja mam tylko dwa pytania ,odnosnie tego uszkodzenia .

Jak była dokręcana nakrętka na tym sworzniu ?

Czy swożeń był przytrzymany ,za gniazdo imbusowe ,podczas dokrecania nakrętki?

I kolejne ,czy przypadkiem ta gumka nie byla zachlapana ,naprzykład smarami ,z przegubu ,albo innego miejsca ?

Pytam poniewaz ,w pracy na codzien mam doczynienia ,z uszkodzeniami ,maszyn przemysłowych i zajmuje sie diagnozowaniem takich sytuacji i poprostu chciał bym tyko znac te odpowiedzi.

Edytowane przez bartez80
Opublikowano

ja mam tylko dwa pytania ,odnosnie tego uszkodzenia .

Jak była dokręcana nakrętka na tym sworzniu ?

Czy swożeń był przytrzymany ,za gniazdo imbusowe ,podczas dokrecania nakrętki?

I kolejne ,czy przypadkiem ta gumka nie byla zachlapana ,naprzykład smarami ,z przegubu ,albo innego miejsca ?

Pytam poniewaz ,w pracy na codzien mam doczynienia ,z uszkodzeniami ,maszyn przemysłowych i zajmuje sie diagnozowaniem takich sytuacji i poprostu chciał bym tyko znac te odpowiedzi.

Bartez montował mi to mechanik pewniak, od x lat korzystam z jego usług bez problemów, on sam jest ogromnym miłośnikiem koncernu VAG i ma swoje ciekawe projekty.

Nie odpowiem na Twoje pytania, musiałbym pytać mechanika, ale ręczę ja i cała nasza spotowa tarnobrzeska grupa za jego umiejętności.

Opublikowano

Ta guma jest ewidentnie czymś uszkodzona drogi kolego. Coś musiało się złego tam zadziać.

Opublikowano

Nie wiem co trzeba robić, żeby tak guma wyglądała.

zgadza się, u mnie już dość mocno stukało z przodu i jak wyjąłem to guma była o połowę mniej zużyta :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...