radekaudi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam. Jaka moze byc przyczyna badz jak rozwiazaliscie problem o ile kogos dotyczył ciezko chodzacego pedału sprzegla. wcisniecie kilku krotne bardz dłuzsze przytrzymanie (wiem ze tego sie nie robi) poprostu taki przykład skutkuje ze az zaczyna bolec noga.Jak mozna ta wade zniwelowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 może zacznij od odpowietrzenia sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_s-c 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Odpowietrzanie nie pomoże - jak miałem kiedyś zapowietrzone chodziło elegancko, tylko biegi nie chciały czasem wchodzić - pomagało pompowanie pedałem sprzęgłaa . RadekAudi - kolega tak miał w Mazdzie 6 po wymianie sprzęgła na nowe (tzn. zestawu ofc), poprosil żebym ocenił,, bo on już sam nie wie... Chodziło jak hamulec na zgaszonym silniku Rozpraszało uwagę w czasie jazdy i męczyło, żeby pompować trzeba było się zapierać w fotelu. Winny okazał się docisk (a może to był wysprzęgłik?- nie pamiętam już )- byl wadliwy w nowym zestawie, po wymianie jak ręką odjął. Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez Pablo_s-c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Przerabiałem temat w swojej a3, objawy identyczne, winny był wysprzęglik. Po wymianie na oryginał LUK-a, aż nie mogłem uwierzyć, że tak lekko pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalgp05 1 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) u mnie to samo tez tak ciężko chodzi sprzęgło i do tego się uslizguje, szykuje się na wymianę, oczywiście komplet ofc. Edytowane 31 Maja 2015 przez michalgp05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ostatnio nadeszły duże mrozy i przy -15 zaczą mi ciężko działać pedał sprzęgła.Gdy się chwile pojeździ to wraca do normalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
discopolo2 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 wina zimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Ja mam podobny problem u mnie tez pedal sprzegla pracuje z oporem , mam skrzynie 5 biegowa silnil awx , nic sie nie dzieje z sprzeglem poza jeszcze poszarpywaniem jezdzac w wysokich temperaturach dlugo po miescie, jezdzilem kolegi a4 avf z skrzynia 6 biegowa i u niego pedal chodzi jak maselko , u mnie jezdzac w korkach pomimo ,ze jestem rosly czlowiek i chodze na silownie to noga od wciskania zaczyna bolec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Bo masz sprzęgło na wykończeniu. Przerabiałem to u siebie i po wymianie aż ciężko było uwierzyć, że pedał sprzęgła może tak leciutko "chodzić" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Panowie u mnie po wymiane sprzegla i dwumasa sprzeglo dalej ciezko wchodzi, tzn jak jezdze w trase to noga nie boli ale jadac chwile w korku to stopa zaczyna bolec od wciskania, czy to moze pompa sprzegla przy pedale sprzegla czy wysprzeglik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Wysprzeglik może być padnięty sam mam już trzeci LUK-a założony. Żadnej pompy sprzęgła u nas niema ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 15 minut temu, matisstz napisał: Wysprzeglik może być padnięty sam mam już trzeci LUK-a założony. Żadnej pompy sprzęgła u nas niema ? A to? Po numerze nazywa sie pompa sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 a to mnie zdziwiłeś u siebie tego nie widziałem, Zwracam Honor, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 A jaka masz audice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 B6 1.8t quattro może też ją mam a nie rzuciła mi się w oczy. Wracając do tematu mam już trzeci wysprzeglik i raz mi spadła sprężyna z pedała sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 U mnie też jest ta pompka, lubi skrzypieć przy wciskaniu sprzęgła , prysnąłem w tą pompę wd i spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Panowie ja mam juz w swoim Awxie TDI b6 zalozone cale kompletne sprzeglo z dwumasa luka, nowy wysprzeglik febi i dalej pedal sprzegla ciezko pracuje... Wymieniac pompe sprzegla na nowa czy wysprzeglik na innej marki? Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez kami050 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Skoro wysprzeglik wymieniałeś i nic to nie dało to po co kolejny raz go wymienić ?wymień pompkę i będziesz pewny że cały układ masz nowy. Możliwe że to ona jest już wadliwa Przy wymianie sprzęgła smarowany byl wieloklin tarczy i prowadnica łożyska wyciskowego? Wszystkie punkty które trzeba przesmarowac na łapie łożyska wyciskowego też? To też dużo daje a nie każdy o tym pamięta? Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Nie wiem czy byly te punkty smarowane, a co do wysprzeglika to nie jest wina tego, ze jest marki febi a nie np luka albo sachsa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się