Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rzuca silnikiem po odpaleniu, duża korekcja 4 cylindra


Lukasz_200616

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko mi jedno jak to zrobią byle by to wszystko jakoś wreszcie działało.

Edytowane przez Lukasz_200616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

się śmiej ;) , no ale fakt już wiem że synchro nie tylko zmienia synchro ale i coś więcej :D jednak ruszał już tego nie będę niech jest na 0, spadam bo już mnie głowa od tej wiedzy zaczyna boleć :P

hej

już wiem że winnym wysokiej korekcji jest pompowtrysk na cyl4 auto wylądowało u szpeca w dziedzinie diesli w żorach i po podmianie 4 z 3 korekcje się przeniosły, co z resztą potwierdziły testy pompowtrysków, pozostałe 3 są w dobrej kondycji i tylko ten jeden będzie regenerowany, jak już autko będzie poskładane to od razu wrzucę logi które mam nadzieje nie przekroczą w grupie 013 korekcji +-0,5 ;)

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ktory taki fachowiec?

Jak 6 rok spedzam przy TDI, nie ma takiego czlowieka w tym mieście :)

Owocnego wydawania kasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie najwcześniej w poniedziałek zrobione, na razie jeżdżę zastępczym fiatem sieną od szwagra :grin: to jest moc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczna sytuacja. Również 4 wtrysk kuleje... Z tym, że jak mu zaleje Vervy to korekty są w okolicy 1,2 na 4 cylindrze (na zwykłym ON 2,2)

Czekam z niecierpliwością na kolejny post xD

Edytowane przez Pawel191
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna ciekawostka zapomniałem o niej, podczas skanowania błędów w motorowni był błąd:

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-00

czyli jak się nie mylę wypadanie zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd występuje jak się ma bardzo duże bipy lub jak jest słabe połączenie gniazdo PD - wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak na dzień dzisiejszy auto mam u siebie ze starym wtryskiem, doszliśmy do wniosku że lepiej będzie kupić dobrą używkę aniżeli regenerować stary, czekamy więc aż trefi się naprawdę dobra sztuka bo jak na razie przetestowaliśmy 4 używki i nie spełniały naszych oczekiwań, przypomnę że po podmianie 3 z 4 korekcje się przeniosły więc winny jest na 100% wtryskiwacz, gniazda w dobrym stanie.

jeśli macie jakieś dojścia lub znajomych którzy mają na sprzedaż wtryskiwacze piszcie na priv.

Edytowane przez Lukasz_200616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj u Czornego w Zawadzie (koło przejazdu kolejowego przed "Sandrą").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety do dzisiaj nie udało się znaleźć odpowiednio dobrej używki, pozostaje więc chyba zaryzykować i oddać mój kulejący do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, i lepiej nie zwlekaj bo w skrajnych przypadkach można wypalić dziurę w tłoku jak wtrysk leje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku 4 wtrysk ponoć nie "leje" tylko jest przytarty czy coś tam i dlatego taka korekta na + ( wtrysk sprawdzany na maszynie cambox )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu. Sytuacja z rana. 6.5 stopnia. Uruchamiam auto, czuć że nie załapaliło na wszystkie cylindry. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Któryś raz już miałem taką sytuację. W temperaturach minusowych pali od strzała.

Po przejechaniu 2-3 kilometrów zgaszę silnik, po chwili pali bez zająknięcia. W tę zimę wpadł nowy akumulator i świece żarowe, bo na mrozach poniżej -10 stopni nierówno się uruchamiał. Sprawdziłem korekcje, po uruchomieniu na 3. cylindrze dawki lecą do ~1.35, w miarę upływania sekund spadają do ~0.3-0.5. Reszta dawek wzorowa. W sierpniu-wrześniu ubiegłego roku wymieniane były uszczelnienia pompowtrysków. Od października zaczęły się problemy. Co o tym sądzicie?


Teraz inna sytuacja: po 6h postoju długo kręcił, zanim się uruchomił. Puścił dymka. Pochodził przez chwilę, następnie go wyłączyłem i uruchomiłem ponownie - od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vacuum pompa wymieniona na nową w ubiegłe lato, przed uszczelniaczami pompek.

Edytowane przez m1chal_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu. Sytuacja z rana. 6.5 stopnia. Uruchamiam auto, czuć że nie załapaliło na wszystkie cylindry. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Któryś raz już miałem taką sytuację. W temperaturach minusowych pali od strzała.

Po przejechaniu 2-3 kilometrów zgaszę silnik, po chwili pali bez zająknięcia. W tę zimę wpadł nowy akumulator i świece żarowe, bo na mrozach poniżej -10 stopni nierówno się uruchamiał. Sprawdziłem korekcje, po uruchomieniu na 3. cylindrze dawki lecą do ~1.35, w miarę upływania sekund spadają do ~0.3-0.5. Reszta dawek wzorowa. W sierpniu-wrześniu ubiegłego roku wymieniane były uszczelnienia pompowtrysków. Od października zaczęły się problemy. Co o tym sądzicie?

Teraz inna sytuacja: po 6h postoju długo kręcił, zanim się uruchomił. Puścił dymka. Pochodził przez chwilę, następnie go wyłączyłem i uruchomiłem ponownie - od strzała.

Podłańczam się do tematu kolego moje audi ma ten sam problem rano gdy odpalam delikatnie rzuci pusci biały dymek i wszystko wraca do normy. Każde odpalenie w ciagu dniu nawet po 6-8godzinach wszystko bez zarzutu. Ktoś doświadczony pomoże?

Edytowane przez Dawid K-ski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem korekcje, po uruchomieniu na 3. cylindrze dawki lecą do ~1.35, w miarę upływania sekund spadają do ~0.3-0.5. Reszta dawek wzorowa. W sierpniu-wrześniu ubiegłego roku wymieniane były uszczelnienia pompowtrysków. Od października zaczęły się problemy. Co o tym sądzicie?

A ja bym radził zajrzeć do uszczelniaczy na czwartej pompce , a w szczególności zainteresował bym się dolnym uszczelniaczem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi i pomiar ciśnienia na vacum, a najlepiej jak vacum sprawna to wyjmuj pompki i na stół do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy podobny problem lecz audi odpala tylko leniwie z rana. Na postoju kilku godzinnym nie ma żadnego problemu. Ktoś kumaty mi podpowiedział, żeby zacząć po kolei tzn. sprawdzić świece żarowe i opaski. Jestem amatorem w jaki sposób sprawdzić logi i pomiar ciśnienia na vacum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...