MichałA4 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Teraz to ona jest indealna super efekt że spytam na Czym montowales dokładke bo mam zamiar jutro wrzucić do siebie Wyszło całkiem dobrze sam też jestem zadowolony spasowanie jej mogło by być lepsze, ale jak wiadomo nie jest to dokładka od Audi więc i tak nieźle siadła na aucie, ja przykręciłem ją na takie wkręty: trzymają naprawdę spoko ale dałem ich chyba z 12 szt
mariuszbielsko Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 aha tez myslalem nad wkretami ale nie bylem pewien czy beda ok , a co do samej dokładki na srodku ma takie 2 jakby bolce co sie wpina w zderzak w seacie scinales je czy w zderzaku s-line to podchodzi ja przymierzalem do siebie to wydaje sie ze trzeba to skrucic
MichałA4 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Ja je obciąłem ale przymierz też dobrze bo ja trochę za dużo je chlasnąłem
mariuszbielsko Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 siemka cos tu cicho sie zrobilo ? udalo sie dokladke zamontowac fakt taki ze pod zderzak s4 gorzej sie ja montuje ale wygada super dzieki pozdrawiam
MichałA4 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 Zbieram myśli po weekendzie 1.11.2015r Korzystając z fajnej pogody wpadło kilka jesiennych fotek, przy aucie za wiele się nie robi i pewnie na razie tak zostanie - trochę się wypaliłem [/url]
MARCIN607 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Zbieraj graty na q i moc pod 200 później możesz się wypalać.
MichałA4 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Zbieraj graty na q i moc pod 200 później możesz się wypalać. Chodzi mi po głowie AVANT B7 i dlatego robota utkwiła w martwym punkcie nie wiem czy dalej rozwijać projekt czy kaskę przeznaczyć na nową zabawkę w sumie żadna zmiana ale .......
boguc Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Z b6 na B7, wg mnie chyba słaba zmiana , środek ten sam, z zewnątrz tyle że przód fajniej wygląda
MichałA4 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Z b6 na B7, wg mnie chyba słaba zmiana , środek ten sam, z zewnątrz tyle że przód fajniej wygląda Z B7 AVANT bardziej zadek mi się podoba bo co do przodu to mam mieszane uczucia zwłaszcza, że mam u siebie zderzak od S-LINE-a, a on już ten oklepany ryj zmienia w fajną mordę Myśli o zmianie na razie są tylko czysto teoretyczne, już tyle roboty poświęciłem na doprowadzenie auta do takiego stanu że chyba jednak warto przy nim pozostać i dalej realizować założenia z pierwszej strony W międzyczasie wyskoczyło mi kilka problemów , jednym z nich jest pocący się EGR przez co też wsiąka mi trochę oleju z motorowni macie może jakieś sprawdzone patenty na to ustrojstwo? Gdzieś wyczytałem że da się to zaślepić i są do tego odpowiednie graty do kupienia w aso tylko czy to rozwiąże problem? 06.12.2015 Z nowości to w aucie zawitał taki mały gadżet, nawet nie źle się prezenci w połączeniu z gałą - dzięki Karol Zbieram też graty pod coś grubszego co niektórzy wiedzą o co kaman ........ tak że coming soon Edytowane 6 Grudnia 2015 przez MichałA4
Blachu Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Mam pytanie odnośnie sprężyn eibach sportline... Jaki maksymalny nacisk na przód wybrałeś? 1140 czy 1090 kg? Bo na stronie eibacha są dwie wersje tych sprężyn do 1.9 tdi i chcę wybrać dobrze by przód nie był za wysoko... Mierzyłeś może ile masz teraz cm od podłoża do błotnika? Edytowane 7 Grudnia 2015 przez Blachu
MichałA4 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Wiesz ja kupiłem używane springi były wcześniej na 2.0 TDI,fwd,Sedan w B7 więc ciężko mi określić ich dobór względem wagi różnica tych kompletów o których mówisz jest nie wielka to tylko 50 kg i teraz gdybym miał wybierać któryś komplet to wybrał bym ten z 1090 kg, ponieważ przód stoi z 1 cm wyżej niż tył przynajmniej u mnie. Zastanów się też czy nie lepiej tą kasę zainwestować np w h&r o podobnym obniżeniu mówię to ponieważ eibachy są strasznie twarde z obniżenia jestem mega zadowolony, ale jazda na nich jest męką. Dam znaka jutro jak to teraz stoi. Właśnie wróciłem z garażu i po zmianie felunku na zimowe 16" auto stoi odpowiednio :Przod - 64cmTył - 63 cm Edytowane 7 Grudnia 2015 przez MichałA4
Wandej Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Wiesz ja kupiłem używane springi były wcześniej na 2.0 TDI,fwd,Sedan w B7 więc ciężko mi określić ich dobór względem wagi różnica tych kompletów o których mówisz jest nie wielka to tylko 50 kg i teraz gdybym miał wybierać któryś komplet to wybrał bym ten z 1090 kg, ponieważ przód stoi z 1 cm wyżej niż tył przynajmniej u mnie. Zastanów się też czy nie lepiej tą kasę zainwestować np w h&r o podobnym obniżeniu mówię to ponieważ eibachy są strasznie twarde z obniżenia jestem mega zadowolony, ale jazda na nich jest męką. Dam znaka jutro jak to teraz stoi. Właśnie wróciłem z garażu i po zmianie felunku na zimowe 16" auto stoi odpowiednio : Przod - 64cm Tył - 63 cm Eibach twardy czy ja zle rozumiem?
MichałA4 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Jak betoniara w porównaniu do BE jest przepaść, a o BA to nie mówię, najlepszym połączeniem jest chyba pro-kit i amorki z BE / BV. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez MichałA4
Wandej Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Eibach to najbardziej miękkie sprężyny obniżające. h&r jest beton w porównaniu do nich
Kazek 1.9 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Piękna furka majster modzisz w dobra stronę widzę ze mój motorek rok tylko kolor inny eh ogólnie kozaczek bryka aaale dorezaj sobie może włącznik świateł w chromiku i może pakiet dekorkow Led będzie juz całkiem rwać oko . . . A tu podrzucam foto z mojej przeróbki dobry maly tani modzik a cieszy Kolego nie myślałeś żeby sobie delikatnie przyciemnic folia tylne lampki u siebie rozkminiam takiego moda plus zmiana zderzaka na eske bo mam MS Design i juz mi się znudził eh. Małe foto może doradzisz Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
MichałA4 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Eibach to najbardziej miękkie sprężyny obniżające. h&r jest beton w porównaniu do nich Dlatego w tej chwili zainwestował bym w pro-kit-a bądź vogtland-a ,Sportline wcale miękki nie jest nawet na 16 jest twarrrrdo Dzięki Kazek za dobre słowo furkę ogarniam pod siebie więc staram się też mody we właściwą stronę prowadzić chodź bez wtop się nie obyło Przełącznik fajny modzik nawet kiedyś już się do niego przymierzałem, ale doszedłem do wniosku, że skoro mój jest praktycznie w idealnym stanie to poczekam z tym do czasu rezania funkcji AUTO/CLH/DRL wtedy sobie już wszystko zrobię . W tej chwili chrapka jest na moc więc ogarniam sobie motorownię na tip-top i zobaczymy co z tego wyjdzie Lampionów z tyłu u siebie nie będę przyciemniał za to halo z przodu już tak - wpadnie żółta folia Mi ogólnie pakiet MS nigdy nie podchodził poza lotką Osobiście lubię S-Line ,wg mnie jest trochę " świeższy " niż S4 do tego masz dobry kolorek do niego bo na czarnym strasznie ginie,ale zmiana z MS-a na S-Line jest symboliczna podejrzewam, że ciekawszy efekt przyniosła by zmiana na S4 tak jak planujesz. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez MichałA4
Kazek 1.9 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Eibach to najbardziej miękkie sprężyny obniżające. h&r jest beton w porównaniu do nich Dlatego w tej chwili zainwestował bym w pro-kit-a bądź vogtland-a ,Sportline wcale miękki nie jest nawet na 16 jest twarrrrdo Dzięki Kazek za dobre słowo furkę ogarniam pod siebie więc staram się też mody we właściwą stronę prowadzić chodź bez wtop się nie obyło Przełącznik fajny modzik nawet kiedyś już się do niego przymierzałem, ale doszedłem do wniosku, że skoro mój jest praktycznie w idealnym stanie to poczekam z tym do czasu rezania funkcji AUTO/CLH/DRL wtedy sobie już wszystko zrobię . W tej chwili chrapka jest na moc więc ogarniam sobie motorownię na tip-top i zobaczymy co z tego wyjdzie Lampionów z tyłu u siebie nie będę przyciemniał za to halo z przodu już tak - wpadnie żółta folia Mi ogólnie pakiet MS nigdy nie podchodził poza lotką Osobiście lubię S-Line ,wg mnie jest trochę " świeższy " niż S4 do tego masz dobry kolorek do niego bo na czarnym strasznie ginie,ale zmiana z MS-a na S-Line jest symboliczna podejrzewam, że ciekawszy efekt przyniosła by zmiana na S4 tak jak planujesz. Żółta folia eeeee nieee to chyba nie będzie dobry mod lepiej przyciemnic albo dać taki miedziany kolorek bądź złoty .. tak mi sie wydaje ... Plany szerokie widzę ja mam też co robić ale chyba w tym roku to bedzie koniec rezania do wiosny .. może uda mi sie zderzak kupić i pozostawić go w stan spoczynku do wiosny bo to różnie w zimie bywa co tam z motorem bedziesz działać jakis wirus sie szykuje , większe turbo wtryski kwas a może większe serce ?
MichałA4 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Serducho by się przydało konkretne, to prawda, ale w tym aucie tego nie będzie na razie plany obejmują właśnie turbo, IC, wtryski i dobry program co by to wykorzystać z mocą chciałbym tak pod 180 KM podejść i to powinno mi wystarczyć. Z zewnątrz muszę koniecznie w ściemę zainwestować, ale to też już nie w tym roku i to będzie chyba na tyle bo auto zaczęło wyglądać tak jak zawsze tego chciałem Zderzaczek jak trafisz w dobrym prajsie to nawet się nie zastanawiaj najwyżej poleży do wiosny i tyle , a jak zmieni się koncepcja to ze sprzedażą też nie będzie problemu . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 29.12.2015r Pora na drobną aktualizację wątku w aucie troszkę się zmieniło Od dłuższego czasu zbierałem elementy pod multifunkcję i tak skutecznie zachęcany przez kolegę Kamila - Czaki89 projekt udało się doprowadzić do końca. Na początku w moje ręce wpadła kiera od AUDI TT 8J , potem było długo długo nic, aż w końcu trafił się do niej jasiek za co wielkie dzięki Artur , potem to już była tylko formalność zakupiłem odpowiedni moduł , taśmę oraz łącznik - dzięki Karol , żeby wszystko pasowało bez rzeźby. Teraz kilka fotek z placu boju: Jeżeli ktoś nie posiadał , tak jak ja wcześniej odpowiedniego modułu i taśmy to są one do wymiany i wyglądają tak: [/url] Instalacja jest bardzo prosta posiłkując się tematem z forum i opisami kolegów nie da się tego zepsuć całość zajęła mi jakieś 2h, a oto efekty mojej pracy... U mnie po instalacji modułu i kierownicy o dziwo wszystko działało łącznie z multifunkcją i podświetlaniem , ale mimo to FIS wypluł masę błędów ,ESP/ABS/BŁĄD CZUJNIKA SKRĘTU było tego trochę więc nie obeszło się bez odpowiedniego kodowania i tu na pokład wpadł taki gadżet : a tu już kodujemy no i od tej pory możemy cieszyć się nowym gadżetem w aucie dla mnie zupełnego laika w diagnostyce samochodowej kodowanie było najtrudniejsze, ale dałem radę przy okazji dowiedziałem się że mam w aucie kilka innych problemów ,o których nie miałem pojęcia Na koniec wpadł taki detal Na auto zawitał także pakiet zima definitywnie kończąc tegoroczne mody Pozdro Rezacze Edytowane 29 Grudnia 2015 przez MichałA4
Czaki89 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) W końcu zamontowana Nasze kiery jak siostry bliźniaczki normalnie Graty Modów! Kierowniczka przepiękna...tylko macać Oby szybko do wiosny...bo ten pakiet zima to tak jak u mnie..[emoji23] Edytowane 29 Grudnia 2015 przez Czaki89
mariuszbielsko Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 siemka kierownica super sie prezetuje, zestaw zima nie bardzo pasuje do twojej b6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się