Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałki rozrządu jaki koszt robocizny ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czemu wałki nie pasowały?

Opublikowano

Z Ruville był taki temat, że poszła partia kompletu wałków, gdzie na jedną głowicę przez pomyłkę były zapakowane dwa ssące albo dwa wydechowe, nie pamiętam. Też się naciąłem, sprzedawca wymienił mi tą jedną sztukę i do dzisiaj wszystko śmiga.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 18.03.2016 o 23:36, majkel_majki napisał:

Z Ruville był taki temat, że poszła partia kompletu wałków, gdzie na jedną głowicę przez pomyłkę były zapakowane dwa ssące albo dwa wydechowe, nie pamiętam. Też się naciąłem, sprzedawca wymienił mi tą jedną sztukę i do dzisiaj wszystko śmiga.

Czyli do AKE też dostanę zamienniki wałków? Wgl czy przez wlew oleju idzie wsadzić palce czy jest podobnie "zaślepiony" jak w AFN?

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

W ake zobaczysz i wetkniesz palca  zeby zerknac na jedna krzywke moze dwie

Opublikowano

Mam jeszcze kamerkę endoskopową :decayed:, zresztą, żeby nie zajechać samochodem do polski z niemiec z powodu wałków, chyba faktycznie musiałoby być coś wyczuwalne (w sumie w jednym przypadku i 200km by starczyło zrobić)?

Opublikowano

Akurat dziwne że wałki Ruville nie pasowały w przypadku Twojej wersji, wiele osób na nich bazuje i zamawiam przy czym są zadowolone. Koszt kupna całości to około 3 tyś zł, w zależności już do tego gdzie zamawiasz, plus dodatkowo doliczając robociznę to +/- 1 tyś zł.  Kupując silnik 2,5 TDi który jest zaniedbany na pakiet startowy trzeba przygotować ponad 4 k.

Opublikowano

Mój ma 550tys wałki wymienialem przyy 450 tys ale tylko dlatego ze modyfikacje robilem i ostre wsadzałem a ich stan był bardzo dobry. wiec jezeli wy przy 280tys wymieniacie to pomyslcieile macie kilometrów

 

Opublikowano (edytowane)

Wymieniałem walki w swojej AKE 80tys. km temu  (wałki firmy KOLBENSCHMIEDT) kosztowały ok. 2500zl razem z dzwigienkami, popychaczami i podkladkami . Jakiś czas temu zrzuciłem pokrywy,  żeby sprawdzić jak wyglądają, nie ma na krzywkach żadnych głębszych rys, ani wżerów, wszystko z nimi ok. Tak więc śmiało mogę polecić te firmę.

Niedługo, jakoś po 100tys km od wymiany mam zamiar wymienić całą hydraulikę, żeby zapobiec wycieraniu się wałków. 

Trzeba pamiętać o regularnej wymianie hydrauliki,  żeby nie mieć później problemów z wałkami, a co się z tym wiąże wysokich kosztów napraw.

W tym silniku nie są problemem słabe wałki,  lecz zacierajace się popychacze, które później niszczą wałki. Trzeba również pamiętać o regularnych wymianach oleju i zawsze lać dobry olej, gdyż to on jest w popychaczach i dzięki niemu popychacz staje się "miekki" (skłonny do bezoporowego wcisniecia przez krzywke wałka rozrządu). Jeśli popychacze stawiają opór na krzywkach, to logiczne jest, że się one szybciej zużywają. 

Myślę, że najlepszym momentem na wymianę hydrauliki jest każda wymiana rozrządu  (co ok. 80tys km)

Edytowane przez nowakd14
Opublikowano
W dniu 21.05.2015 o 12:42, Blondi92 napisał:

Od jakiegoś już czasu silnik chodzi jak traktor... wszyscy, którzy mają pojęcie o tych silnikach mówią, że wałki się kończą... ?

Nie mam pojęcia czy coś było robione przy niej. Mam ją od dobrego roku.

wrclaguna ktoś sprawdzony? Nie oddam mojej perełki w niedoświadczone ręce ? namiary chętnie poproszę ?

Ile części kosztują to już dawno sprawdziłam

Rozrząd firmy INA, wałki ruvilla łącznie 3500zł.

Wolę wiecej zapłacić za części i wiedzieć że mam spokój na dłuższy czas (przecież nie co pół roku wymienia się takie rzeczy ? )

Ciekawa jestem ile może kosztować wymiana, bo nigdzie nie mogę znaleźć takich informacji.

jeśli myślisz o takich inwestycjach to lepiej kup cały silnik 2.5 z oznaczeniem BDG, BDH lub BAU, za wymianę zapłacisz praktycznie tyle co za wymianę wałków, rozrząd taki sam (nie zapomnij o termostacie bo jest pod rozrządem), w tych silnikach wałki się nie wycierają, ładniej pracują i palą dużo mniej

Opublikowano
W dniu 20.05.2015 o 14:19, Blondi92 napisał:

Witam
Planuję w niedalekiej przyszłości zrobić mały remont silnika w mojej perełce A4 2,5tdi 180km quattro.
Aktualny przebieg 315tyś i wątpię, żeby ktoś wcześniej wymieniał wałki...

Chcę wymienić cały rozrząd, wałki razem z odmą...

Jakiej firmy części polecenie?

Jaki może być koszt robocizny?

Z góry dzięki za odpowiedzi
I pozdrowienia dla kochających ten motor :-D

  Koniecznie i szybko sprawdzic kiedy byl wymieniony rozrzad -jesli nie wiadomo to szybko jesli nie za pózno- bo silnik zdemoluje -Kost okolo 1300zl.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...