Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz Podgrzewanych zewnetrznych lusterek A4 B6 B7


marcin102

Rekomendowane odpowiedzi

spróbuj podmienić na chwile wkłady lewy z prawym i zobacz który będzie grzał. Ten moduł jest tak skonstruowany, że jak nie ma oporu (czyt. możliwa przepalona mata) to nie będzie napięcia na tych kablach. U mnie też lewy nie grzał na chwile podłączyłem prawy wkład i grzał, także wystarczyło wymienić wkład bo mata się przepaliła

sprawdzałem lusterka na krórko na akumulatorze i grzeja robiłem też tak że zakładałem prawy wkład do lewego lusterka i grzał bez problemu wiec to nie wina maty grzewczej

---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------

Ja pierdziele a ja myślałem że coś z moimi lusterkami jest nie tak :facepalm: Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawce?a co powiecie o tym WKŁAD LUSTERKA AUDI A4 B7 04-07 PRAWY OGRZEWANY (3658597024) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

albo to WKŁAD LUSTERKA AUDI A4 B7 2004-2008 NOWY (3637233078) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jak potrzebujesz ori wkład grzany to mam prawy na sprzedaz 100% sprawny i co najwazniejsze ORYGINALNY jak cos pisz PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie i Panowie!

Może ktoś będzie miał rozwiązanie moje problemu. Ukradli mi wkłady lusterek do mojej B6 Avant z 2004 roku. Wkłady były grzane i oryginalne. Kupiłem na szybko zamienniki i nie grzeją. Podkreślam że wcześniej przed kradzieżą jeszcze dzień wcześniej włączałem grzanie lusterek. Nie wiem czy temperatura miała jakieś znaczenie ale czy było troche cieplej czy zimniej to i tak się wkłady robiły cieplutkie po chwili. Mierzyłem te kable miernikiem to bez wkładów chyba nic nie pokaże. Dałem żarówkę w celu sprawdzenia przepływu prądu i nic.

Teraz moje pytanie czy odpowiedzią mogą być oryginalne wkłady (które mogą mieć jakieś termostaty??)? Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem. pozdrawiam i czekam na pomoc

Mój problem rozwiązany: Działają tylko oryginalne maty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo kable sa tylko kupic wkłady grzane

---------- Post dopisany at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany at 11:07 ----------

A4 B7 04-07 wkład lusterka prawe ogrzewany sfe (4248786681) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , kupiłem oryginał lusterka grzane tzn chodziło mi tylko o grzane maty ale orginał tyle ze od anglika teraz pytanie czy po załozeniu lub przeklejeniu samych mat bendą grzały czy musza byc ori europejskie zeby grzały i jeszcze jedno pytanko , po zdieciu szkła zauwazyłem az 9 przewodów w moim lusterku z tym ze dwa przewody z czarna wtyczka niebyło podłonczone luzem wcisniete z tyłu lusterka ida 2 kable niewiem odczego one wogule moga byc , dwa z czerwonymi koncówkami to od grzania trzy od sterowania lusterkiem a te kolejne niewiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenowo jak by to wygladalo?

sorry odswieze temat, jak podpiac te wklady sa 2 kabelki ale bez oznaczen,jest tam jakis + - ? czy bez roznicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem sobie i doszedłem do wniosku, że większość kupiła maty a ja szukam wkładów granych. Czy ktoś może polecić jakieś dobrze grzeje asferyczne? Jak ktoś ma ori za nieduże pieniądze i chce się pozbyć bo np. są mu zbędne to proszę o kontakt ?

_____________________________________________________________________________________________________________

Znalazłem takie wkłady:

http://allegro.pl/audi-szklo-wklad-lusterko-a4-b6-b7-a3-00-08-a6-i5790430052.html

http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-a3-8p-a6-c6-wklad-lusterka-lusterko-i5192459620.html

Te z pierwszego linka niby są grubsze i lepiej dopasowane do obudowy. Co bardziej mnie ciekawi to ta czarna substancja pod mocowaniem, niby klej izolacji cieplna. Ktoś wie co to jest ? Te z drugiego linka są białe pod plastikiem-mocowaniem i chyba widać ścieżki od ogrzewania lusterka a wzwiązku z tym nie będzie mniej ciepła szło na lustro bo część ucieknie po przez brak izolacji( o ile to coś czarnego to izolacja cieplna) jaki mają wkłady z pierwszego linka ? Ktoś się orientuje co to jest i które byłyby lepsze ??

Edytowane przez sebas958
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie! Mam problem przyszły mrozy i w końcu doszedłem do wniosku że przydały by się maty grzejące, nie wiedziałem jakie są po kodzie doszedłem że lusterka tylko el. ustawiane, ale zaglądnąłem i pękło mi prawe szkło przy demontażu... Sprawdziłem prąd miernik pokazał 0,4V więc uznałem że napięcie jest więc powinno chodzić. Okazało się że zwykłe wkłady są więc kupiłem prawe szkło zamiennik za 35zł podgrzewane na próbę i podłączyłem, ale lewe zostało oryginalne nie grzane. Temperatura -2 a to nowe lustro nie grzeje jeździłem chwilke, włączałem szybe tylną która była ciepła po jakimś czasie a lustro miało tylko około 10stopni (mierzone termometrem elektronicznym) Co z tym jest czy potrzeba dwóch wkładów grzejących żeby grzały lepiej? Proszę o odpowiedz bo już sam zgłupiałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Okazało się że w moim aucie nie zamontowanych podgrzewanych wkładów lusterek. W kodach ich też nie ma ale instalacja jest.

Kupiłem wkłady zamienniki, podłączyłem i nie działa. Wyczyściłem wtyki zamieniłem kolejność i też nie działa.

Podłączyłem miernik razem z lusterkiem i po włączeniu grzania mam 12v ale po 1-2 min napięcie skacze od 12 do 0v. Wyłączam i włączam grzanie u nie działa.

Odpalam ponownie silnik i sytuacja się powtarza. Maty wyglądają ok i mają około 14 ohmow. Błędów na vagu brak.

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Wiem ze już zima się skończyła ale mam pewien problem posiadam fabrycznie podgrzewane lustra które nie działają. Sprawdziłem maty, obie sprawne. W pinach instalacji wpiąłem miernik i pokazuje mi napięcie 0,36V niezależnie czy na włączonym zapłonie czy tez nie. gdy włączę podgrzewanie tylnej szyby także się nic nie zmienia. W czym możne być problem? Jakis przekaźnik za to odpowiada czy możne opornik? Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23/10/2008 o 09:57, marcin102 napisał:

w mojej Audi zaoszczędzono i nie miałem podgrzewanych lusterek.

Czyli fabrycznie instalacja jest, ale wkłady "pakiet bieda" ?

Dnia 14/12/2008 o 21:01, piotrcar napisał:

3AF = zewnętrzne prawe lusterko: sferyczne, sterowane elektrycznie, pogrzewane

3BK = zewnętrzne lewe lusterko wypukłe podgrzewane i sterowane elektrycznie

3BS = zewnętrzne lewe lusterko: asferyczne, sterowane elektrycznie, pogrzewane

6XD = zewnetrzne lusterka: sterowane elektrzynie, podgrzewane

Bo u siebie mam 6XC i tylko Lusterko zewn. elektr. ustawiane.

Pytanie brzmi same wkłady załatwiają sprawę czy modzenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie natomiast jest inne dziwne zjawisko z lusterkami.. a mianowicie lusterka zakladalem w garażu gdzie jest cieplo. Podlaczylem wszystko fajnie szybko grzeja i lusterka i bardzo cieple(zamienniki) mysle fajnie. Wyjechałem na zewnatrz sprawdzam dalej lusterka a one ledwo grzeja... praktycznie nie wyczuwalne(a w garazu byly naprawde dosc mocno cieple) jedyne co sa w stanie to doparowac luaterko i tyle.. wiecie moze jaka jest przyczyna ze tak slabo grzeja? Dodam ze w garazu sprawdzwalwm na wylaczonym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć jak działa to podgrzewanie?

Wymieniłem wkłady na grzane. Styki przed tym oczyszczone. I one działają ale nie działają.

Vag podłączony błędów brak. W blokach pomiarowych pokazuje mi, że grzanie jest załączone oczywiście po włączeniu grzania szyby tylnej. Ale po około minucie lub dwóch następuje dziwne zjawisko. Rozłącza i załącza tak co sekundę powiedzmy to grzanie na obu lustrach. Oba zimne. Stałem tak z podłączonym vagiem i kombinuje. Jak zaczyna świrować to gasiłem zapłon i na nowo załączałem i włączałem grzanie. Za 2 razem było już czuć ciepło od nich ale oczywiście sytuacja się powtarza. Zaznaczam temperatura na dworze to 3,5 stopnia.

Zrobiłem jazdę około 30 min. Załączyłem grzanie zaraz po ruszeniu. Niestety po około 2 minutach znowu świrowanie. Co jakiś czas otwieram szybę i dotykam wkładu kierowcy a ten zimny.

Szukałem i na innych forach też mają takie problemy czasem.

W tym temacie Podgrzewanie lusterek kolega jacek70 pisał, że problemem może być klimatronik. Czy ktoś może rozwinąć.

Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić to dziwne zjawisko?

Dodam iż nie mam możliwości sprawdzenia wlepki bo jej nie mam. Poprzedni właściciel usunął chyba.

 

 

20221117_090816.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...