Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakby zmulony BEX. Jakie logi wykonać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli ten emulator to jest metalowa fajka ze zwezka to od razu mowie ze to nie dziala :P blad mam ale checka nie. nie wiem czy to przez emu czy przez co innego. u mnie na wlewie jest 95 lub 98... wtf?? ale na 98 silnik pracuje o niebo lepiej. cicho i bardzo płynnie.

Opublikowano

Dokładnie ta metalowa faja ;) ale masz prosta czy zagietą pod kątem prostym?

Przynajmniej check nie bedzie sie palic ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Zagieta mam. Po wkreceniu to sonda ledwo co sie zmiescila. Jest 3mm od bloku. Potem zeby wykrecic sonde to trzeba bedzie uciac faje. Trudno. Zaprowadze na program to sonde sie wytnie.

Opublikowano

Pojezdzilem trochę dzis na nowej przepływce i mam błąd ale bez checka'a.

17545 - fuel trim bank 1 (add) system too rich- intermittent

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

nie wiem czy dobrze mysle ale to nie jest błąd występujący ciągle. ecu zanotowało chwilową anomalię. pojezdzij, zrob tego DP i wtedy się zobaczy ;-)

Opublikowano (edytowane)

Już zamówiony ;) w przyszłym tygodniu bedzie i postaram sie go szybko założyć ;)


Wymiana świec Logi:
http://vaglog.pl/log_229299.html
po 30 min auto zmulilo..Problem pojawil sie z odpaleniem, kiedy to autem zaczeło rzucać a obroty spadały do granicy 200..
Wywalił błąd zbyt bogatej mieszanki ale bez checka.. W tym momencie nie ma błędów ale auto nie przyspiesza.. Na wolnym jak sie przygazuje to obroty spadają bardzo bardzo powoli..

Zalałem właśnie 98 - jednak nadal to samo :(

Logi po zamontowaniu ponownie starej przeplywki: ( przeplyw mniejszy ale zaplony lepsze no i auto sie nie dławi) / widać nowe świece i paliwko 98 pomogly na zapłony.

http://vaglog.pl/log_229316.html

Czyżby to wina nowej przeplywki? Czy poprostu auto na nowej dostaje wiecej powietrza a za malo paliwa? :(

Edytowane przez sambo
Opublikowano

a przepływkę to jakiej firmy kupiłeś??

Opublikowano (edytowane)

Przepływka Bosch'a... ale koło Bosch'a to chyba raczej ona nawet nie leżała.. Wydaje mi się, że gościu na allegro wcisnął mi chińską podróbkę Bosch'a.

Zrobiłem awanturę i zwróciłem mu ten szajs..

Użytkownik nazywa się JARCARS - nie polecam tam kupować, rozmawiałem z kilkoma osobami, którym też wcisnął podróbkę z aliexpress..

przepływka wydawała mi się z dziwnie lekkiego materiału, brak pudełka, brak zaślepek ochronnych i dziwny zapach plastiku.. no i te błędy..

http://allegro.pl/przeplywomierz-bosch-0280218063-audi-a4-a6-skoda-i5249765453.html

Czekam na DP i zobaczę jak wyjdą logi.. jak nadal kicha to kupię przepływkę w intercars by mieć 100% pewność.

Edytowane przez sambo
Opublikowano

mało troche jak za przepływkę boscha, nie regenerowana to cos w intercars z 500zl kosztuje. ogolnie to jeśli chodzi o osprzęt silnika czyli przepływka sonda czujnik temp cieczy g62 itp to albo bosch albo niestety aso. szajs w 1.8T nie przejdzie niestety. oczywiscie sa przypadki ze chinol działa bo co niektorzy jezdza i nie narzakaja. ale statystycznie to kiepsko się wychodzi na chinolu. szkoda nerwow.

Opublikowano

Co do przepływek z allegro to można jedynie wziąc pod uwagę tę aukcje http://allegro.pl/przeplywomierz-bosch-0280218063-vw-06a906461l-i5612824665.htmlsprawdzony w kilku auatach, ewentialnie jak kolega pisał intercars i tam może być przepływka regenerowana nawet po oddaniu swojej.

Opublikowano

No niestety naciąłem się jak dziecko.. ale skoro użytkownik napisał w aukcji, że jest to oryginał.. to zaufałem...

Jak logi po DP, wyjdą nadal słabe to kupuję nówkę w IC. Po zniżkach wyjdzie jakieś 380 zł.

Dodatkowo zamówiłem bandaż i owinę sobie DP, zawsze trochę chłodniej pod maską ;)

Opublikowano

Po max zniżkach ori przepływkę nieregenerowaną idzie kupić za około 350zł. Taniej raczej nie da się w detalu.

Sam kupowałem po byczych zniżkach w IC i tyle gdzieś wyszła. Dobre ceny były chyba też w iparts.pl na 5% zniżce i Kolega Denis też proponował w dobrej cenie.

Opublikowano

A może to wszystko wina sondy lambda?? Podobno sondy powinno się wymieniać co 150 tys..a uszkodzona nie zawsze pokazuje check'a. Nie wiem czy nie zaryzykuje i nie wymienię przy okazji z DP.

Opublikowano

Ile kosztuje szerokopasmowa sonda do BEX? Wymiana w ciemno nie do końca jest rozsądna, bo może niewiele dać.

Opublikowano

około 250zł.. Czytając post kolegi:

czechcu, dnia 25 Sie 2015 - 14:54, napisał:snapback.png

widzę że cofanie w Bexie to norma

Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo

Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać.

Pozostaje wymiana tylko sondy :P

Opublikowano

BEX cofa zaplony ale to jest widoczne mocno na postoju. Podczas jazdy raczej powinno byc wyzerowane. U mnie na PB98 jest czysto.

Opublikowano

około 250zł.. Czytając post kolegi:

czechcu, dnia 25 Sie 2015 - 14:54, napisał:snapback.png

widzę że cofanie w Bexie to norma

Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo

Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać.

Pozostaje wymiana tylko sondy :P

Z tą sondą to nie jest głupi pomysł, ja mam wrażenie że na zimnym lepiej jeżdzi a wtedy sonda nie czyta. No i cena też nie zabija ;)

DP za ile kupiłeś bo ja mam za 470zł sprawdzoną firme z dorzywotnią gwarancją. Widziałem tańsze ale kolega w accordzie kupił za 1500zł z allegroi pojeżdził 2 lat.

Opublikowano

około 250zł.. Czytając post kolegi:

czechcu, dnia 25 Sie 2015 - 14:54, napisał:snapback.png

widzę że cofanie w Bexie to norma

Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo

Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać.

Pozostaje wymiana tylko sondy :P

Z tą sondą to nie jest głupi pomysł, ja mam wrażenie że na zimnym lepiej jeżdzi a wtedy sonda nie czyta. No i cena też nie zabija ;)

Jednak chyba nie jest tak tanio.. przyjrzałem się tematowi.. Sondy różnią się.. Ta przed katalizatorem jest inna i ciężko ją znaleźć dostępną w necie ( Bosch'a).. a jak już jest to kwoty powyżej 350zł.

W intercarsie mają tylko sondę za katalizatorem...

Opublikowano

ja chyba bym poszedł w kierunku sprawdzenia szczelności bo to mi jeszcze zostało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...