Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grubość lakieru...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ile powinna wynosić grubość lakieru w A4 B6?

Opublikowano

około 180 mikronów

Opublikowano

Zalezy w ktorym miejscu i jak bylo malowane. Na dachu pokaze Ci 50-70 mikronow. Przedzial to 120-160/180. Zalezy jak sie postarali w fabryce ;)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

wszystko w granicach 80-160 jest ok. mniej to może znaczyć, że ktoś jakieś głębsze rysy polerował a więcej drugi lakier. głównie na tej górnej granicy się trzeba skupić bo pamiętajmy, że te auta mają już po 10lat a lakieru z wiekiem nie przybywa przecież :grin: moim zdaniem 160to max powyżej którego trzeba się już przyjrzeć dokładniej.

Opublikowano

Nie przesadzaj z tymi 50 mikronami to chyba po 10 polerkach

Opublikowano

Zależy jeszcze jaki kolor (jaki rodzaj farby), na czarnej perle oryginał mam w granicach 170 - nigdy nie było polerowane. To co było lakierowane drugi raz samym bezbarwnym to ma już 200-220

Opublikowano

dach, maska, bagażnik - do 70 mikronów.
pozostałe -110/120 mikronów, w moim przypadku LY7W

Opublikowano

dach, maska, bagażnik - do 70 mikronów.

pozostałe -110/120 mikronów, w moim przypadku LY7W

Z tym sie zgodze.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ori lakier to około 80-110 mikronów w zależności ile razy było polerowane :) więcej świadczy już najczęściej o jakiś kombinacjach. We wnękach grubość może być około 50 mikronów. Generalnie do 150-160 jest jeszcze okej, a powyżej 200-300 szpachla. Powyżej 600-700 gruba robota :P Trzeba tylko pamiętać że blacharz może tak zrobić, że miernik nic nie pokaże ;]

Opublikowano

1000um = 1mm kitu

Opublikowano

1000um = 1mm kitu

Odrazu kitu :grin: Z wiekiem przytył, słabsza przemiana materii i takie tam badziewia... norma przecie :grin:

Opublikowano

A jak jest z lakierem bezbarwnym ? Też czujnik wykaże? :)

Opublikowano

z tą grubością to jest tak, że czujnik czujnikowi nie równy, zależy czy jest poprawnie skalibrowany

u mnie wychodzi 120-130um na ly7q

Opublikowano

ori lakier to około 80-110 mikronów w zależności ile razy było polerowane :) więcej świadczy już najczęściej o jakiś kombinacjach. We wnękach grubość może być około 50 mikronów. Generalnie do 150-160 jest jeszcze okej, a powyżej 200-300 szpachla. Powyżej 600-700 gruba robota :P Trzeba tylko pamiętać że blacharz może tak zrobić, że miernik nic nie pokaże ;]

200 do 300 mikronów to nie szpachla a druga warstwa lakieru bezbarwnego lub bazy i bezbarwnego.

:P

Opublikowano (edytowane)

wszystko zależy od fachowca, jeżeli miałby być sam lakier to przy 300um lakiernik musiał naprawdę nie żałować bazy i bezbarwnego

ostatnio mierzyłem b7 w drugim lakierze na praktycznie całości auta i miernik nigdzie nie przekraczał 220um

Edytowane przez tazman
Opublikowano

To pomierz sobie nowe lakiery perłowe audi nowe z fabryki wychodzą z 3 warstwami i dopiero klerem i na dzień dobry mają po około 300 taka technologia uzyskania lakieru perłowego gdzie efekt uzyskuje się poprzez nałożenie 3 warstw

Opublikowano

b6 mierzyłem to było 120um maska malowana miała 200um w b7 także 110-130um ogólnie do 350m nie ma tragedii bo mogło być malowane 2x np..

Opublikowano (edytowane)

Mierzylem swojego b6 czarna perła lz9w. Z 10 razy. Elementy nie malowane mają 90 tzn prawy bok, dach, tyny blotnik, klapa, lewe drzwi. Lewy błotnik miał drugi lakier (widoczna skaza lakiernicza) tam pokazuje 160-170.o masce nie mowie bo tam to już szpachel szpachel?

Edytowane przez gsekulski
Opublikowano
Godzinę temu, gsekulski napisał:

Mierzylem swojego b6 czarna perła lz9w. Z 10 razy. Elementy nie malowane mają 90 tzn prawy bok, dach, tyny blotnik, klapa, lewe drzwi....

Ktoś musiał porządnie polerować, że zostało tak niewiele klaru. Tylko patrzeć jak przy następnej polerce zejdzie ostatni klar.

Opublikowano

Na moim b7 wyszło miernikiem kolegi na większości elementów 160-190 i daje sobie rękę uciąć że nic nie było malowane bo oglądałem go pod różnymi światłami na milion sposobów. Ojca a6 c5 wychodzi 120-150 więc albo polerowana albo coś sie w technologii zmieniło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...