czachapll Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Witam! Ile powinna wynosić grubość lakieru w A4 B6?
muunv Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Zalezy w ktorym miejscu i jak bylo malowane. Na dachu pokaze Ci 50-70 mikronow. Przedzial to 120-160/180. Zalezy jak sie postarali w fabryce Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
robitl Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 wszystko w granicach 80-160 jest ok. mniej to może znaczyć, że ktoś jakieś głębsze rysy polerował a więcej drugi lakier. głównie na tej górnej granicy się trzeba skupić bo pamiętajmy, że te auta mają już po 10lat a lakieru z wiekiem nie przybywa przecież moim zdaniem 160to max powyżej którego trzeba się już przyjrzeć dokładniej.
Robero321 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Nie przesadzaj z tymi 50 mikronami to chyba po 10 polerkach
kdawid Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Zależy jeszcze jaki kolor (jaki rodzaj farby), na czarnej perle oryginał mam w granicach 170 - nigdy nie było polerowane. To co było lakierowane drugi raz samym bezbarwnym to ma już 200-220
Pawel_a4b6avf Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 dach, maska, bagażnik - do 70 mikronów.pozostałe -110/120 mikronów, w moim przypadku LY7W
muunv Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 dach, maska, bagażnik - do 70 mikronów. pozostałe -110/120 mikronów, w moim przypadku LY7W Z tym sie zgodze.Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
lapidem Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 ori lakier to około 80-110 mikronów w zależności ile razy było polerowane więcej świadczy już najczęściej o jakiś kombinacjach. We wnękach grubość może być około 50 mikronów. Generalnie do 150-160 jest jeszcze okej, a powyżej 200-300 szpachla. Powyżej 600-700 gruba robota Trzeba tylko pamiętać że blacharz może tak zrobić, że miernik nic nie pokaże ;]
azure Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 1000um = 1mm kitu Odrazu kitu Z wiekiem przytył, słabsza przemiana materii i takie tam badziewia... norma przecie
czachapll Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 A jak jest z lakierem bezbarwnym ? Też czujnik wykaże?
tazman Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 z tą grubością to jest tak, że czujnik czujnikowi nie równy, zależy czy jest poprawnie skalibrowany u mnie wychodzi 120-130um na ly7q
Robero321 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 ori lakier to około 80-110 mikronów w zależności ile razy było polerowane więcej świadczy już najczęściej o jakiś kombinacjach. We wnękach grubość może być około 50 mikronów. Generalnie do 150-160 jest jeszcze okej, a powyżej 200-300 szpachla. Powyżej 600-700 gruba robota Trzeba tylko pamiętać że blacharz może tak zrobić, że miernik nic nie pokaże ;] 200 do 300 mikronów to nie szpachla a druga warstwa lakieru bezbarwnego lub bazy i bezbarwnego.
tazman Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) wszystko zależy od fachowca, jeżeli miałby być sam lakier to przy 300um lakiernik musiał naprawdę nie żałować bazy i bezbarwnego ostatnio mierzyłem b7 w drugim lakierze na praktycznie całości auta i miernik nigdzie nie przekraczał 220um Edytowane 3 Lipca 2015 przez tazman
Robero321 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 To pomierz sobie nowe lakiery perłowe audi nowe z fabryki wychodzą z 3 warstwami i dopiero klerem i na dzień dobry mają po około 300 taka technologia uzyskania lakieru perłowego gdzie efekt uzyskuje się poprzez nałożenie 3 warstw
arek_cccp Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 b6 mierzyłem to było 120um maska malowana miała 200um w b7 także 110-130um ogólnie do 350m nie ma tragedii bo mogło być malowane 2x np..
gsekulski Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Mierzylem swojego b6 czarna perła lz9w. Z 10 razy. Elementy nie malowane mają 90 tzn prawy bok, dach, tyny blotnik, klapa, lewe drzwi. Lewy błotnik miał drugi lakier (widoczna skaza lakiernicza) tam pokazuje 160-170.o masce nie mowie bo tam to już szpachel szpachel? Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez gsekulski
Tomeczek1403 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Godzinę temu, gsekulski napisał: Mierzylem swojego b6 czarna perła lz9w. Z 10 razy. Elementy nie malowane mają 90 tzn prawy bok, dach, tyny blotnik, klapa, lewe drzwi.... Ktoś musiał porządnie polerować, że zostało tak niewiele klaru. Tylko patrzeć jak przy następnej polerce zejdzie ostatni klar.
misiek95 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Na moim b7 wyszło miernikiem kolegi na większości elementów 160-190 i daje sobie rękę uciąć że nic nie było malowane bo oglądałem go pod różnymi światłami na milion sposobów. Ojca a6 c5 wychodzi 120-150 więc albo polerowana albo coś sie w technologii zmieniło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się