Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwizd przy 2tys.! FILMIK!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź podciśnienie, moze masz małą dziurkę i zasysane powietrze powoduje taki gwizd. Jesli nie podciśnienie to nieszczelność dolotu miedzy filtrem a turbem. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Przed zmianą turbo też tak gwizdało ?

Jeżeli nie, to odepnij i zaślep przewód podciśnienia dochodzący do gruszki turbiny i sprawdź czy gwiżdże. :decayed:

Jak przestanie, to na 95 % coś z turbiną ( prawdopodobnie wirnik ma luzy i obciera o obudowę turbulum :naughty: ).

Opublikowano

nie jest to dźwiek obcierania

Opublikowano

Sorka ze dopiero teraz odpisuje. Sprawdziłem z gruchą i nie gwiżdze. Gwizd pojawia sie przy pierwszym biegu okolo 2 tys, na drugim to samo, a później ok. Nie jest to caly czas, tylko tak jak by sie rozgrzał i przestaje. Zgasisz auto i znowu to samo, aż do rozgrzania.


Dodam że gruszka jest od starej turbiny, moze regulacja nie dostosowana jest do nowe?

Opublikowano

ja bym sprawdził uszczelkę pod egr ,chodzi mi o tą rurkę co idzie od kolektora, miałem kiedyś bardzo podobnie .

Opublikowano

Ja bym sprawdzil cały układ wydechowy pod kątem przedmuchów. Być może cos poluzowane, bądź wypalona uszczelka, tak będzie świszczeć, a po zagrzaniu rozszerzalność temperaturowa i doszczelnia niewielką dziurkę.

Opublikowano

Witam Panowie. ja dzis wymienilem tubbo na nowe i dalej piszczy czy moze ktos z was doszedl co to piszczy??

Opublikowano

Kruciec nie luźny na vacum? Zmierz podciśnienie, posprawdzaj szczelność wezy

Opublikowano

Dzis bede to sprawdzal jak cos znajde to bede pisal :) ale jak ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna tego piszczenia to bede wdzieczny bo juz nie moge tego sluchac a co najgorsze to ze wywalilem kase na nowe tubro i dalej to samo a wszyscy twierdzili ze turbo umarlo


Zastanawia mnie czy koledzy co im piszczalo uporali sie z tym...

Opublikowano

99% osób walczących z problemem chrobotania turbiny nadal sobie z tym nie poradziła, u Ciebie dźwięk jest inny, według mnie masz jakąś nieszczelność, małą dziurkę w przewodach/rurach. Jeden z kolegów na forum sugerował i jak twierdził, w jego przypadku pomagało przeczyszczenie filterka w zaworze n75 lecz w moim przypadku nic to nie pomogło. Szukaj nieszczelności

Opublikowano

znalazlem domowym sposobem (woda z myldlem) nieszczelnosc na rurce idaca od kolektora do zaworu egr zobaczymy co bedzie jak uszczelnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...