Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[C5 AKN] Dwie małe kostki a tyle radości - wizyta u Rogala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do adminów/moderatorów może nie jest to A4 ale podobieństwo jest duże :tongue4:

A4 cały czas mam w pamięci, przeżyłem z nią piękne chwile :naughty:

Ostatnimi czasy postanowiłem ogarnąć swojego parcha :chytry:

Zafundowałem mu małą kurację u pana Rogala :>

Powiem tyle jest przepaść miedzy serią a programem :shocked:

d98740caf8f31331.jpg

4b3734b4d0066d26.jpg

846b292f5e84fe44.jpg

6b77e8a4bca57377.jpg

ec70d6e08397f749.jpg

cfadbcb6b04bd698.jpg

a14f019f1c729f1d.jpg

Opublikowano

Serii nie trzymał :confused4: Ale potem już gitara :good:

Opublikowano

Moje auto co do mocy też serii nie miało, za to z tego co widzę super bonus miałem co do Nm, za każdym razem widzę, że praktycznie 2,5 ma seryjnie mniej niż ja Nm albo tyle samo :) miłego użytkowania.

pozdro

Opublikowano

Gratulacje.

PS. Widzę nowa maszynka siedzi u Witka (hamownia). :good:

Opublikowano

Serii nie trzymał :confused4:

Przecież to tylko 1 KOŃ rocznie ubywał - taka strata to nie strata :polew:

Gratulejszon :hi:

Opublikowano

Gratulacje.

PS. Widzę nowa maszynka siedzi u Witka (hamownia). :good:

Moje autko było testowane jako 3 na tej hamowni :tongue4:

Z tego co mi wiadomo to teraz jest obciążeniowa :hi:

Opublikowano

Chciałbym mieć tyle niutków u siebie :kox:

A co do chamowni da rade juz shamować Quatrro :mysli:

Opublikowano

A widzisz tam 2 rolki?

Opublikowano

A widzisz tam 2 rolki?

ja widze ... a Ty nie ? ... :mysli::naughty:

Opublikowano

Rolki to pikuś. Najważniejszej zmiany nie widzicie - hamulców elektrowirowych, dzięki którym to jest hamownia obiciążeniowa, a nie zwykłe bezwładnościowe rolki!

Te właśnie hamulce pozwalają kształtować obciązenie i jego przebieg odpowiednio pod dany samochód, symulować różne warunki jazdy i takie tam :naughty:

Opublikowano

A widzisz tam 2 rolki?

ja widze ... a Ty nie ? ... :mysli::naughty:

Rolki to są nawet 4 :tongue4:

Tylko brakuje jeszcze 4 na tylną ośkę :naughty:

:wink4:

Opublikowano

hmm mnie martwi ten moment, który miałes w serii... wyszło 286 Nm, tak?? i 142 PS... co NIE TAK było w silniku??? przepływka, wałki??? pompa nie dawała rady?? czy robiliście wirusa bez żadnej próby przywracania serii??

wkurzyć się można, byle AWX ma lepsze lub podobne parametry w serii, i jaki sens utrzymywać V6?? :( :( :wallbash:

PS. jak rozumiem skrzynia manualna?

mojego na tiprtonicu nie zmierzę, ale obawiam się, że nawet z nową przepływką generuje podobny moment/moc...

Opublikowano

hmm mnie martwi ten moment, który miałes w serii... wyszło 286 Nm, tak?? i 142 PS... co NIE TAK było w silniku??? przepływka, wałki??? pompa nie dawała rady?? czy robiliście wirusa bez żadnej próby przywracania serii??

wkurzyć się można, byle AWX ma lepsze lub podobne parametry w serii, i jaki sens utrzymywać V6?? :( :( :wallbash:

PS. jak rozumiem skrzynia manualna?

mojego na tiprtonicu nie zmierzę, ale obawiam się, że nawet z nową przepływką generuje podobny moment/moc...

Manual 6-biegów

Najgorsze jest to że sprawdziliśmy wszystko i jest OK.

Na inercji miesiąc temu było 150KM i 300Nm więc nie wiem o co chodzi.

Opublikowano

Te motorownie chyba tak już mają. U mnie też niby z jednostka i osprzętem było wszystko ok, a seria wyszła o ile pamietam 147PS i 295Nm

Opublikowano

Do 5tej rano siedzieliśmy żeby odpalić nową hamownie i żeby móc od 8mej tuningować auta :evil:. Brakowało w niej całego wykończenia nie mówiąc o pomieszczeniu i jego wyposażeniu :kox:. Były także bóle wieku dziecięcego ze sterownikiem hamowni ale udało się go podnieść.

Co do wyników to nie stety tak będzie, hamownia hamowni nie jest równa. Są różnie strojone i do różnych norm przeliczają moce. Na hamowniach obciążeniowych pomiar mocy trwa dużo dłużej niź na inercyjnych więc i silnik może się bardziej "spocić" pod koniec pomiaru. Nie ma co się dziwić, do tego auto pomimo stanu wręcz idealnego miało juz swój przebieg.

Pozdrawiam

Opublikowano

Chyba odkryłem przyczynę braku kilku KM I Nm zdjąłem dekle zaworowe i prawie zawału dostałem a tam..... brak 2 dźwigienek ssących, 2 popychacze hydrauliczne uszkodzone. Najgorsze jest to że silnik pracował super żadnych stuków ani klekotu nie było.

Na szczęście wałki nie ruszone, wyglądają jak nowe.

Już kupiłem zestaw popychaczy, dźwigienek i podkładek. Wszystko firmy INA więc chyba dobre?

W poniedziałek znowu wizyta u Witka i się okaże czy to była przyczyna.

Opublikowano

Przynajmniej wysralo sie z klasa :evil:

Hydraulike najlepiej kupic w ASO.

Opublikowano

ciekawe jaki bedzie przyrost po doprowadzeniu mechaniki do porzadku ...

Opublikowano

Przynajmniej wysralo sie z klasa :evil:

Hydraulike najlepiej kupic w ASO.

Z klasą i to konkretną, bo na szczęście dźwigienki nic nie uszkodziły.

Rozmawiałem z kolegą który pracuje w serwisie VW, powiedział że w opakowaniach VW siedzi INA.

ciekawe jaki bedzie przyrost po doprowadzeniu mechaniki do porzadku ...

Też zżera mnie ciekawość :evil:[br]Dopisany: 12 Listopad 2008, 09:43_________________________________________________Już jeździ :>

W garażu od 8.00-21.00 (chyba nieźle jak na amatora hobbystę) trochę zabawy z tym było :shocked:

Albo sobie wmówiłem albo faktycznie jest mocniejsze.

W poniedziałek okaże się jak jest naprawdę.

Znów będę truł Witkowi :wink4:

[br]Dopisany: 14 Listopad 2008, 20:59_________________________________________________I już po :>

Wielkie dzięki Witku za wytrwałość :notworthy:

Jestem mega bardzo zadowolony :good::)

9e1c0579f5c2c9cd.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...