Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwsze Audi, Pierwszy Wóz, Pierwsza Wpadka...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no tak ale czy to już nei zapoźno na taką decyzję....

teraz to dylemat włożyć jeszcze 4 koła czy sprzedać za 14scie i miec w plecy 6 koła...

Opublikowano

O kolego, przeczytałem cały watek, wpakowałeś sie po uszy.

Moim skromnym zdaniem, nie oplaca sie pakowac kasy w to auto, po raz nic ciekawego silnikowo, po 2 wypasu tez zadnego specjalnego nie ma, zwykly dziadkowy samochod. Wpakowałes ogrom kasy w mechanike, jestes mlody, wiec zeby auto pasowalo do ciebie musisz jeszcze zarzucic jakies kolo, jakies detale, znow koszta.

Powinieneś ten samochod sprzedac zaraz po tym jak zaczal sie sypac i nie bac sie skarbowek, bo placisz podatek dopiero od ponad 3200zl zarobionych, 18%, a nie 23% i w sumie z przyszlym kupujacym mozna sie dogadac o zanizenie kwoty na umowie. No ale dobra, bylo minelo, w sumie wsadziles tyle co za bdb 1.9 tdi z wypasem z konca produkcji, ale czesc jest do odratowania z tych funduszy. Mozesz tez porobic wszystko do konca, zamknac sie w 23-25k i jezdzic na sile z 2-3 lata caly czas myslac, ze to nie to itp. Ja bym sie nie pisał.

Z drugiej strony, bardzo dobrze dbasz o auto, robisz co trzeba, to jest dobre zachowanie, pochwalam, ale nie w przypadku tego auta, nie ma sensu jego reanimować.

Ten silnik poza tym że lubi olej, jest bardzo dobry i trwały. Mało pali, na trasach bierze mi 7.2-7.5 przy ok 130. Gazu nie pakuje bo po co. Moc jest wystarczająca o ile kat go nie dusi i kierownica powietrza sprawna to jest rakieta :) co do wyposażenia, tempomat, pełen FIS i kiere multi ogarnąć nie problem i koszta nie powalają. Dopiescił bym autko, bo trochę zaniedbane i wyrywał lachony :D
Opublikowano

Hamulce są zrobione, wydech też.

Został schowe i klosz z tyłu z tskich drobnostek.

Ale mam złe wieści. Geometrii nie udało sie ustawić. Mechanicy powiedzieli, że niestety ale tak pokryta zawiecha zgnilizną, że musieliby odciąć śruby, wymienić je, gumy i dopiero będzie się dało. Powiedzieli, że lepiej opychać bo niedługo wyjdzie koszt kompletnej zawiechy.

za***istych masz mechaników mowią żeby pchać auto bo trzeba zawieche robic :facepalm:

mi sie zbliza wymiana oleju mam juz wystawiac na allegro auto?

zmieniłbym takich pajaców na mechaników z prawdziwego zdarzenia...

Opublikowano

Oni dają radę mi jako biednemu znajomemu. Powiedzieli, że robić go mogą ale nie wyjde na tym najlepiej.

Wiecie co Panowie. Byłbym happy gdyby ktoś łyknął go za 17(cud...).

Aż takiej bidy nie ma. Nawet jest pełny kolorowy FIS.

Apropos, wyniki moich obserwacji wskazują, że łyka 1L LOTOSa na 1300km.

Opublikowano

Oni dają radę mi jako biednemu znajomemu. Powiedzieli, że robić go mogą ale nie wyjde na tym najlepiej.

Wiecie co Panowie. Byłbym happy gdyby ktoś łyknął go za 17(cud...).

Aż takiej bidy nie ma. Nawet jest pełny kolorowy FIS.

Apropos, wyniki moich obserwacji wskazują, że łyka 1L LOTOSa na 1300km.

ktoś już pisał, zmień olej, czyli od wymiany do wymiany łyknie ze 12 litrów oleju :(( dla mnie to masakra...

sam dałes 12 kupując auto jako nie uszkodzone prawda ?? więc jak myślisz kto ci teraz da za nie 17...??!

nikt nei wezmie pod uwagę co w aucie zrobiłes i ile na to wydałeś ...

Opublikowano

Oni dają radę mi jako biednemu znajomemu. Powiedzieli, że robić go mogą ale nie wyjde na tym najlepiej.

Wiecie co Panowie. Byłbym happy gdyby ktoś łyknął go za 17(cud...).

Aż takiej bidy nie ma. Nawet jest pełny kolorowy FIS.

Apropos, wyniki moich obserwacji wskazują, że łyka 1L LOTOSa na 1300km.

ktoś już pisał, zmień olej, czyli od wymiany do wymiany łyknie ze 12 litrów oleju :(( dla mnie to masakra...

sam dałes 12 kupując auto jako nie uszkodzone prawda ?? więc jak myślisz kto ci teraz da za nie 17...??!

nikt nei wezmie pod uwagę co w aucie zrobiłes i ile na to wydałeś ...

Nikt też raczej nie będzie pytał ile dał za te auto... hmm kuzyn miał kiedyś taki przypadek - kupił a3 01.r 1.6 za 9k zł nieuszkodzone itp (od takich cen zaczynał się ten rocznik)... założył do tego gaz i po roku czy 1,5 sprzedał za 11,5k zł :decayed:

Opublikowano

Oni dają radę mi jako biednemu znajomemu. Powiedzieli, że robić go mogą ale nie wyjde na tym najlepiej.

Wiecie co Panowie. Byłbym happy gdyby ktoś łyknął go za 17(cud...).

Aż takiej bidy nie ma. Nawet jest pełny kolorowy FIS.

Apropos, wyniki moich obserwacji wskazują, że łyka 1L LOTOSa na 1300km.

ktoś już pisał, zmień olej, czyli od wymiany do wymiany łyknie ze 12 litrów oleju :(( dla mnie to masakra...

sam dałes 12 kupując auto jako nie uszkodzone prawda ?? więc jak myślisz kto ci teraz da za nie 17...??!

nikt nei wezmie pod uwagę co w aucie zrobiłes i ile na to wydałeś ...

a po co wymieniac olej skoro w ciagu 10-12 tys wpierdoli go 12 litrów? to tak jakbys 3x razy wymienil olej

Opublikowano

hehe no święta racja :D

Opublikowano

Ten silnik ma słabe pierścienie olejowe, jeżdżę 2 lata od przebiegu 165 tyś i tak przedstawia się zużycie oleju:

Liqui 5w40 toptec - 0,5l co 800 km

Motul 5w40 x-cess - 0,5l co 800 km

Motul 5w40 x-clean - 0,5l co 600km

Liqui moly 5w40 synthoil - 0,5l co 1.5-2tyś

Lałem jeszcze jakiś mobil 5w50 - dolewka co 800km

Mało też ubywa 10w40 6100 synergii, ale nie zalewalem osobiście. Przeróbka tłoków (ok 3 tyś całość) lub akceptacja tej przypadłości

Opublikowano

Panowie, będe je pchał dopiero w listopadzie. Pół roku wtedy minie.

Znowu kur*a dostał bolączki. Nie chce odpalić. Kręce go ale ni huhu, świeci się akumulator na czerwono. Może jak oddawali mechanicy alternator do regeneracji to goście ze Świdnicy fuszerkę odje...odstawili. Nie mam sily do tego auta.

Opublikowano

To, że aku swieci na czerwono przy kreceniu to norma - nie ma ladowania poki jeszcze go nie odpalisz...

Jak nie łapie to może czujnik położenia walu... ale to taka zgadywanka.

Podepnij VAG'a i zobaczysz, może coś podpowie.

Opublikowano

kolego jesli jest czujnik polozenia walu walniety sproboj kostke przy grodzi od czujnika popukac powinien odpalic. Mialem taki przypadek ze czujnik padl i nie moglem odpalic. Popukalem w niego i cudem zapalil ale z miejsca byl do wymiany

Opublikowano

Panowie, będe je pchał dopiero w listopadzie. Pół roku wtedy minie.

Znowu kur*a dostał bolączki. Nie chce odpalić. Kręce go ale ni huhu, świeci się akumulator na czerwono. Może jak oddawali mechanicy alternator do regeneracji to goście ze Świdnicy fuszerkę odje...odstawili. Nie mam sily do tego auta.

Podlacz auto pod komputer, kabel za 30 zl + darmowy vcds lite 1.2 i bedziesz mogl odczytac bledy i je kasowac, moze padl ci czujnik polozenia walka rozrzadu badz walu dlatego tez moze krecic i nie odpalac
Opublikowano

Odpalił ale gdy z górki na zgaszonym silniku zjechal na prosto. Pompa nie bzyczała na pozycji zapłonu. Werdykt brzmi następująco:

-Łagodny scenariusz to zapchana pompa przez jeżdżenie na rezerwie. Więc można będzie wyjąć i wyczyścić ją,

-Tragiczny scenariusz to wymiana pompy lub jej regeneracja jeśli się da,

Opublikowano

kup sam silniczek pompy , koszt ok 120zl , w dziale którym jest link która pompę kupić, pewnie padła ci pompka dlatego gaśnie itd, ale jak wspomniałem wyżej bez diagnostyki to wymienianie części po omacku

Opublikowano

dokładnie sam wkład to stówka...

Opublikowano

Pompa była zasyfiona, że już nie chciała podawać paliwa. Wyczyszczony zbiornik, pompa i pływak.

Opublikowano

No i powolutku do przodu

Opublikowano

Jak pompa byla zasyfiona to filtr paliwa pewnie tez w nie najlepszym stanie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...