dawid252 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 a jaki masz kolor wnętrza? granat? Granat, widać na zdjęciach
m1chal_p Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Wydaje mi się, że w tym momencie schowek to najmniejszy problem z tej całej listy. Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez m1chal_p
zapsu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dokładnie. Schowek na koniec. Należy się skupić ne mechanice która zapewnia bezpieczeństwo.
Wasiuuu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 a jaki masz kolor wnętrza? granat?Granat granat. W kolorze budy. To też mnie boli. Bo granatowe el. wnętrza są ciężko dostępne w tym kolorze.Klocki na przód mi potrzebne i hamulce będą picabello. Do tego ten wydech i narazie tyle. A w modzeniach to i moje plany geometrie kół nawet obejmują. Bo mam delikatnie do środka...
zapsu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Robiłem ostatnio u siebie to co piszesz. Koszt części: - hamulce przód tarcze + klucki wszystko Ferodo około 300 zł. - tłumik końcowy 130 środkowy 150 zł. To wszystko spokojnie wymienisz sam. Do tłumików przyda się kanał - popytaj na forum, może ktoś w Twojej okolicy Ci udostępni. Z drugiej strony - za wymianę tłumika zapłaciłem 50 zł (tłumik środkowy), końcowy 30 zł. Hamulce też coś koło 50 zł.
hidden22 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 tak to juz jest jak kupuje sie auta 10 letnie i wzwyz trzeba byc przygotowany na wydatki. po 5 latach explatacji wymienilem dopiero sprzeglo+dwumas, komplet hamulcow, egr i plecionke ogolnie wciagu 4 miechow 4tys wydalem i znowu lata jak nowka. wiadomo malo kogo stac na nowe audi z salonu wtedy to jezdzimy bez najmniejszego wkladu. powoli powoli a ogarniesz wszystko. powodzonka mam pyt ile dawales za nowe lampy na przod?
Wasiuuu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zapsu. Nie sądze, że sam wymienie bo nie umiem :x 220zł od sztuki.
zapsu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 A myślisz, że ja umiem? Mam bardzo mało doświadczenia z naprawach samochodu. Pomimo tego sporo rzeczy robię sam. Mamy internet gdzie jest opisane wszystko Próbuj, satysfakcja nie do opisania
Kooga Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Tak jak inni pisza, nie poddawaj sie. Silnik masz juz zrobiony wiec tylko wymieniac co raz inne rzeczy i bedzie miodzio. Nie baw sie na razie w zadne mody, zbieraj kase na techniczny osprzet. Doprowadz autko do ladu i skladu a potem zacznij modzic. Powodzenia Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Kooga
Wasiuuu Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Tak trzeba będzie, lecz pierw spróbuje sprzedać je. Jeśli nie będzie chętnych, to z lekkim bólem trzeba będzie ciągnąć to no bo niestety oka mojego już tak nie cieszy. Gdy na nie patrze, widzę jednego wielkiego "dolara".A co do samodzielnego majsterkowania to w moim garażu grunt stanowią wysypane kamienie. Jest ciasny, żadnego lewarka nie rozstawisz. Nic. Kolega ma studzienke w garażu ale znając siebie to w jeden dzień głupich hamulców bym nie wymienił :/
Kooga Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Hamulce to mozesz wymienic nawet pod domem na plaskim terenie, rozkladasz lewarek i jazda. A co do wymiany hamulcow to nic trudnego. Duzo jest filmikow, zdjec i opisow jak wymienic hamulce. Poszukaj na google
skubiszek Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Wymiana hamulców to godzina roboty.lewarek coś pod spód zabezpieczającego i jazda zobaczysz wróci Ci miłość do auta
Wasiuuu Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 A znacie jakiś konkretny filmik instruktażowy "step by step"? Bo nie ukrywam, że to mój pierwszy samochód i jedyne co umiem zrobić to zmienić koła i uzupełnić płyny
amaradaar Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) no dokładnie Stary najpierw popatrz ile to roboty przy wymianie hampli prawi nic.. ale w blaszaczku tego nei zrobisz.. pogadaj z jakims kumplem napewno ktoś ma jakiś placyk albo konkretny garaż.. a jak nie to pogadaj z forumowiczami z twoich stron toć napewno ktoś znajdzie wolne miejsce żebys sobie pomajsterkował Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez amaradaar
trepek Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Za emocjonalnie podchodzisz do kwestii samochodu. To jest Twój pierwszy samochód, nie łudź się, że kupując inny, trafisz na perełkę, gdzie nic nie trzeba robić, bo takie auta są w salonie. Z używanymi samochodami już tak jest, że zawsze trzeba przy nich robić. Nawet sprzedając ten i dokładając się do innego zawsze musisz wykonać pakiet startowy, czyli rozrząd, olej, płyny, wszystkie filtry. Często hamulce i opony + felgii. A to też są koszta. Błędem, który zrobiłeś, był zakup samochodu na kredyt i łudzenie się, że nic nie trzeba będzie dokładać. Tak to niestety nie działa. Zawsze kupując samochód trzeba mieć te 3-4 tys zł w zapasie na w.w. pakiet startowy. U Ciebie doszedł jeszcze remont silnika. No cóż, zdarza się. Ale przynajmniej masz zrobione :-) Z drugiej strony sam piszesz, że przy samochodzie niewiele potrafisz zrobić. Na szczęście masz samochód wymagający opieki, jesteś użytkownikiem bogatego merytorycznie forum. Zainwestuj pieniądze w dobre klucze i do roboty :-) Masz okazję aby na tym samochodzie nauczyć się co nie co na temat aut i już nigdy w życiu nie trafiać na miny (wyobrażasz sobie życie, gdzie ciągle kupujesz co rusz to nową minę?). Nauka kosztuje, potraktuj to jako dar od losu aby czegoś się nauczyć.
Kooga Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 A znacie jakiś konkretny filmik instruktażowy "step by step"? Bo nie ukrywam, że to mój pierwszy samochód i jedyne co umiem zrobić to zmienić koła i uzupełnić płyny Prosze Cie bardzo : http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-klockow-tarcz-przod-a6-a4-passat-b5-vt4435.htm To nie sa te same samochody co Twoj, ale technika jest ta sama, zadnej roznicy. Popatrz sobie i cos ogarniesz
Wasiuuu Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 A znacie jakiś konkretny filmik instruktażowy "step by step"? Bo nie ukrywam, że to mój pierwszy samochód i jedyne co umiem zrobić to zmienić koła i uzupełnić płyny Prosze Cie bardzo : http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-klockow-tarcz-przod-a6-a4-passat-b5-vt4435.htm https://www.youtube.com/watch?v=i00ZIJSOA8w To nie sa te same samochody co Twoj, ale technika jest ta sama, zadnej roznicy. Popatrz sobie i cos ogarniesz Poczułem się jeszcze bardziej jak debil. Zobaczymy, może ukryte właściwości mojego umysłu aktywują się gdy odkręce koło, popijając przy tym zimne piwo. W co ogólnie wątpie
skubiszek Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 ale wodzu tam nie ma filozofii chyba, że na prawdę masz 2 lewe ręce ale skoro potrafisz używać klucza do wymiany kół to i klocki zmienisz. Popatrz na film, popatrz co robią, lokalizuj śruby, zdejmuj zacisk, wyjmij klocki, schowaj tłoczek, nowe klocki i składaj w drugą stronę. Jak nie spróbujesz sam to się nie nauczysz.
amaradaar Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) dokładnie to raczej strach ma wielkie oczy przydałby Ci się ktoś za plecami kto wrazie jak nie dasz rady napewno Ci podpowie albo raczej pacnie w łepetyne :D i pogoni mówiąc dawaj dawaj dobrze idzie Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez amaradaar
fox60 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 A znacie jakiś konkretny filmik instruktażowy "step by step"? Bo nie ukrywam, że to mój pierwszy samochód i jedyne co umiem zrobić to zmienić koła i uzupełnić płyny Prosze Cie bardzo : http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-klockow-tarcz-przod-a6-a4-passat-b5-vt4435.htm To nie sa te same samochody co Twoj, ale technika jest ta sama, zadnej roznicy. Popatrz sobie i cos ogarniesz Poczułem się jeszcze bardziej jak debil. Zobaczymy, może ukryte właściwości mojego umysłu aktywują się gdy odkręce koło, popijając przy tym zimne piwo. W co ogólnie wątpie Kolego dasz rade przy wymianie nie ma nic trudnego. Ja wczoraj przechodziłem zmianę kompletu klocków na dwie osie w B7 i zajeło mi to 2,5 godz na spokojnie z dokładnym czyszczeniem zacisków prowadnic klocków i obejrzeniem właśnie jak tam wygląda wszystko do czego mam dostęp jak zdejmę koło. Nie ma tam nic trudnego trudnego z wyjątkiem odkręcenia zapieczonych śrub ale zaopatrz się w wd-40 dobry zestaw kluczy i trochę "trzeźwego" myślenia. Ja od kiedy mam Audi to większość wolnego czasu przesiaduje na forum i czytam i wiem że na tym forum są już odpowiedzi na wszystkie pytania. A co do Twojej B6 to ładnie wygląda i mam nadzieje że teraz pięknie Ci odda to co do niej włożysz ( czas i kase) w swojej bezawaryjności już na dłuższy czas. A reszte daj znać jak się hamuje już na nowych klockach
Rekomendowane odpowiedzi