Dev Opublikowano 28 Czerwca 2022 Opublikowano 28 Czerwca 2022 Godzinę temu, to ja Poldas napisał: Siemanko, przymierzam się mocno na wymianę hantli przód i może coś z tyłem podziałam w moim S4 B8 bo to co jest dla mnie słabo hamuje. Dużo informacji można znaleźć w temacie co do doboru wielkości zestawu, a w sumie wielkości tarczy pod felgę, ocen co lepsze itp. ale chciałbym dopytać o 2 rzeczy których albo nie znalazłem przez ilość odpowiedzi albo przeoczyłem. Jakie są sugestie osób które wymieniły u siebie albo wymieniają (np. w swoich warsztatach) tarcze w A4/S4 B8 jeśli chodzi o piasty. Pytam ponieważ w tej chwili po 2, 3 ostrym hamowaniu zaczynam czuć na kierownicy mocniejsze bicie na kołach z przodu. Słyszałem, że piasty są aluminiowe i nawiercane aby zredukować wagę przez co mogą po czasie odstawać od nominału i powodować bicie ale nie wiem czy to prawda i czy jest sens ogólnie wymieniać piasty przy swap-ie czy to obecne bicie może być bardziej winą krzywych tarcz? Wiem że jest masa opinii co lepsze i dlaczego w odniesieniu do zestawów Brembo 356 i Akebono 356 / 375. Totalnie nie neguję fizyki jaka tutaj wjeżdża co do wielkości tarczy, grubości i ilości tłoczków które zwiększają efektywność hamulców ale tak się zastanawiam czy może ktoś się pokusił o zrobienie jakiegoś choćby amatorskiego testu we w miarę podobnych warunkach przy hamowaniu na stock-u 345mm i po wymianie na coś większego? Jeśli tak to jaka jest różnica np. w drodze hamowania (pośrednio czasie hamowania np. 100km/h -> 0 km/h), sprawności po N liczbie hamować etc. jak masz do tego odpowiednie felgi to najlepiej jest zapodac 380/356mm aaaaa ... i jedna uwaga, nie ma czegos takiego jak aluminiowe piasty kół
Wandej Opublikowano 29 Czerwca 2022 Opublikowano 29 Czerwca 2022 22 godziny temu, to ja Poldas napisał: Siemanko, przymierzam się mocno na wymianę hantli przód i może coś z tyłem podziałam w moim S4 B8 bo to co jest dla mnie słabo hamuje. Dużo informacji można znaleźć w temacie co do doboru wielkości zestawu, a w sumie wielkości tarczy pod felgę, ocen co lepsze itp. ale chciałbym dopytać o 2 rzeczy których albo nie znalazłem przez ilość odpowiedzi albo przeoczyłem. Jakie są sugestie osób które wymieniły u siebie albo wymieniają (np. w swoich warsztatach) tarcze w A4/S4 B8 jeśli chodzi o piasty. Pytam ponieważ w tej chwili po 2, 3 ostrym hamowaniu zaczynam czuć na kierownicy mocniejsze bicie na kołach z przodu. Słyszałem, że piasty są aluminiowe i nawiercane aby zredukować wagę przez co mogą po czasie odstawać od nominału i powodować bicie ale nie wiem czy to prawda i czy jest sens ogólnie wymieniać piasty przy swap-ie czy to obecne bicie może być bardziej winą krzywych tarcz? Wiem że jest masa opinii co lepsze i dlaczego w odniesieniu do zestawów Brembo 356 i Akebono 356 / 375. Totalnie nie neguję fizyki jaka tutaj wjeżdża co do wielkości tarczy, grubości i ilości tłoczków które zwiększają efektywność hamulców ale tak się zastanawiam czy może ktoś się pokusił o zrobienie jakiegoś choćby amatorskiego testu we w miarę podobnych warunkach przy hamowaniu na stock-u 345mm i po wymianie na coś większego? Jeśli tak to jaka jest różnica np. w drodze hamowania (pośrednio czasie hamowania np. 100km/h -> 0 km/h), sprawności po N liczbie hamować etc. Brembo są tyllko na 345m tarczę 4-tłoczkowe zaciski. 356mm to zaiciski ATE. Nikt tego nie porównywał. Jak będziesz zakładał większe hamulce to lepiej zmień piasty na nowe. Nie jest to duży koszt. Kolega powyżej pisał że znacznie lepiej spisują się tarcze dwuczęsciowe. Tutaj ma rację a do tego takie tarcze są znacznie lżejsze od całych żeliwnych. Mam fajne zestawy na tarczy 356mm dwuczęsciowej i 6-tłoku Akebono i sprawuje to się bajecznie
Rafał2805 Opublikowano 6 Lipca 2022 Opublikowano 6 Lipca 2022 Cześć, nie znalazłem takiego tematu. Jakiego producenta przewodu hamulcowego elastycznego proponujecie zamiennik?
to ja Poldas Opublikowano 15 Lipca 2022 Opublikowano 15 Lipca 2022 W dniu 29.06.2022 o 18:36, Wandej napisał: Brembo są tyllko na 345m tarczę 4-tłoczkowe zaciski. 356mm to zaiciski ATE. Nikt tego nie porównywał. Jak będziesz zakładał większe hamulce to lepiej zmień piasty na nowe. Nie jest to duży koszt. Kolega powyżej pisał że znacznie lepiej spisują się tarcze dwuczęsciowe. Tutaj ma rację a do tego takie tarcze są znacznie lżejsze od całych żeliwnych. Mam fajne zestawy na tarczy 356mm dwuczęsciowej i 6-tłoku Akebono i sprawuje to się bajecznie @Wandej możesz podrzucić namiary na taki zestaw 356 i tarczę 2-częściową? Mam felgę 19" więc to chyba nie problem z 356 ale jeszcze dla pewności dopytuję
Wandej Opublikowano 15 Lipca 2022 Opublikowano 15 Lipca 2022 17 minut temu, to ja Poldas napisał: @Wandej możesz podrzucić namiary na taki zestaw 356 i tarczę 2-częściową? Mam felgę 19" więc to chyba nie problem z 356 ale jeszcze dla pewności dopytuję Pisz pw ogarniemy.
Gibons Opublikowano 15 Lipca 2022 Opublikowano 15 Lipca 2022 Godzinę temu, to ja Poldas napisał: @Wandej możesz podrzucić namiary na taki zestaw 356 i tarczę 2-częściową? Mam felgę 19" więc to chyba nie problem z 356 ale jeszcze dla pewności dopytuję Też posiadam jakbyś chciał.
2.0Quattro Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Witam mam pytanko zmienilem tył w A4 b8 na 330 Teraz udało się dorwac zaciski z a6 C7 pod 356mm Jak by ktoś mógł podać nr tarcz jakie muszę kupić pod te zaciski chyba że te są odpowiednie 100.3357.20 Oraz nr klocków Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez 2.0Quattro
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Godzinę temu, 2.0Quattro napisał: Witam mam pytanko zmienilem tył w A4 b8 na 330 Teraz udało się dorwac zaciski z a6 C7 pod 356mm Jak by ktoś mógł podać nr tarcz jakie muszę kupić pod te zaciski chyba że te są odpowiednie 100.3357.20 Oraz nr klocków tarcza - 4G0 615 301 T klocki - 4G0 698 151 G czujnik - 4G0 615 121 D Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez Dev
2.0Quattro Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Dzięki bardzo Czyli ta co podałem nie podejdzie? Bo wymiary z tabeli takie same Te bosche też powinny być odpowiednie 0 986 479 748 Zgodne z nr oryginału które podałeś Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez 2.0Quattro
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 4 godziny temu, 2.0Quattro napisał: Czyli ta co podałem nie podejdzie? podejdzie, ja Ci podałem ori nr
2.0Quattro Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Ok spoko dzięki Tyle chciałem wiedzieć Edytowane 22 Sierpnia 2022 przez 2.0Quattro
2.0Quattro Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 (edytowane) Zestaw 356 z a6 C7 zalozony Wszystko oczywiście pasowało p&p Kilka zdjęć jak to u mnie wygląda Mam dystanse na przodzie 20mm więc z dużym zapasem Ale próbowałem przyłożyć felgę bez dystansu i byłby problem Układ jeszcze nie dotarty bo krótki dystans ale już widzę duuuza poprawę Widzę że przy większej prędkości będzie możliwość zablokowania kół Dość mocno ten zacisk wystaje na zewnątrz jednak Mam takie pytanie może ktoś będzie wiedział, przy mocnym nagłym depnieciu na hamulec przy większej prędkości mam dziwny objaw tył jak gdyby uciekał w lewą stronę jak gdyby nie hamował równo z obydwu stron Dodam że tył mam nowy tarcze 330mm i klocki Odpowietrzony nowy płyn Podjadę na stację sprawdzić siły z tyłu ale jak będzie ok to nie wiem gdzie szukać przyczyny Właśnie wróciłem z badania i hamulca wyszły idealnie jeśli chodzi o strony Zostaje jeszcze sprawdzenie geometrii Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez 2.0Quattro
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) blaszki mogłes dac czarne Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez Dev
2.0Quattro Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 (edytowane) Myślałem nad tym ale według mnie z czarną blaszka zacisk wygląda na mniejszy a tak jest jedną całość I tak będzie to zdejmowane jak przyjdą te prowadnice z teflonem W każdej chwili można je zdjąć i pomalować na inny kolor Edytowane 27 Sierpnia 2022 przez 2.0Quattro
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 3 godziny temu, 2.0Quattro napisał: W każdej chwili można je zdjąć i pomalować na inny kolor I tak zrob
MuminekPog Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 Witam wszystkich, Przeczytałem cały temat, sporo informacji sporo wiedzy, I roznoŕodnosci. Czasy poszły też do przodu i może coś się zmieniło warto zapytać ^^ Pacjent to Audi A4 B8 2.0 TDI CJCC 120KM Po modyfikacjach aktualnie 300KM 550NM Ale nie w tym rzecz. Hamulce przod, jaki polecacie swap? Najmniej kolizyjne, najlepiej P&P Nie chce wydawać nie wiadomo ile pitosu. Ale u mnie zacisk do regeneracji jest, tarcze i klocki do wymiany. Więc myślę czy odrazu nie zmieniać na większe, a dodam że się troszkę gotowało przy mocniejszej jeździe. Felga 18'
Wandej Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 4 godziny temu, MuminekPog napisał: Witam wszystkich, Przeczytałem cały temat, sporo informacji sporo wiedzy, I roznoŕodnosci. Czasy poszły też do przodu i może coś się zmieniło warto zapytać ^^ Pacjent to Audi A4 B8 2.0 TDI CJCC 120KM Po modyfikacjach aktualnie 300KM 550NM Ale nie w tym rzecz. Hamulce przod, jaki polecacie swap? Najmniej kolizyjne, najlepiej P&P Nie chce wydawać nie wiadomo ile pitosu. Ale u mnie zacisk do regeneracji jest, tarcze i klocki do wymiany. Więc myślę czy odrazu nie zmieniać na większe, a dodam że się troszkę gotowało przy mocniejszej jeździe. Felga 18' Najprościej albo zestaw S4 345/330mm lub przód od C7 Biturbo 356mm a tył również 330mm.
MuminekPog Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 2 godziny temu, Wandej napisał: Najprościej albo zestaw S4 345/330mm lub przód od C7 Biturbo 356mm a tył również 330mm. Wejdzie z C7 pod 18 felgę? Znalazłem takie oto dwa zestawy Zestaw przód Brembo 320mm Audi A4 A5 B8 A6 q5 Zdunowo • OLX.pl M.OLX.PL 1999 zł: 1 999 zł: Witam, Na sprzedaż zestaw zacisków Brembo 4-tłoczkowych na tarcze 320mm. Zaciski pomalowane... taki https://m.olx.pl/d/oferta/swap-hamulcow-audi-a4-b8-a5-8t-a6-q5-4-tloki-CID5-IDNyIfq.html I
kamilch-1984 Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 42 minuty temu, MuminekPog napisał: C7 zaraz sobie luknę Silniki podatne są na modyfikacje Oj u mnie dużo zabawy było xD Początek sam program, było 177KM coś takiego? Później Turbo CGLC program ale DPF nie dawal rady to DP wleciała i program na 215 i sprzęgła już się oryginalne sypało ^^ Teraz to tak. Turbo gtd 2060 wirnik tytanowy Wtryski do 350KM ale z czego to nw xD Sekcja pompy inna Sprzęgło performance FMIC z Wagner jakoś tak ta firma się nazywa pierw zmieniłem na ten z sq5 ale już przy 250Km się gotowało. Czujnik ciśnienia doładowania Czujnik ciśnienia paliwa Wydech cały i DP 3cale Dolot z Alu Powiem Ci,że miło,bee bardzo miło Gdybym zrobił mod na 300,nie myślałbym o sprzedaży auta w którym siedzi kawał mego serca włożonego . Na zdjęciu po regeneracji. Ja mam teraz na 206 tylko silnik caga, i na tym się skończyło. Twierdzą,że nie ma sensu .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się