Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
40 minut temu, MuminekPog napisał:

Wejdzie z C7 pod 18 felgę?

Znalazłem takie oto dwa zestawy 

 

M.OLX.PL

1999 zł: 1 999 zł: Witam, Na sprzedaż zestaw zacisków Brembo 4-tłoczkowych na tarcze 320mm. Zaciski pomalowane...

taki   

 

https://m.olx.pl/d/oferta/swap-hamulcow-audi-a4-b8-a5-8t-a6-q5-4-tloki-CID5-IDNyIfq.html

 

 

 

Mam felgi zmowe 18 i wchodzą . Gorzej było z 20" ale to tylko dlatego,że ich wzór na to nie pozwalał. Kupiłem komplet na przód i na tył od C7, żeby się nie bawić w dwa rodzaje hamulców. Dałem do piaskowania i resztę zrobiłem sam. Także koszty nie były takie źle. Ale oczywiście każdy montuję to co mu się podoba :)

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
21 godzin temu, kamilch-1984 napisał:

20220305_125355.jpg

 

Na tej fotce na tylnych jarzmach na prowadnicach klocków jest farba. I to dość grubo tej farby. Czy to nie zaklinuje klocków?

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, ygrek napisał:

 

Na tej fotce na tylnych jarzmach na prowadnicach klocków jest farba. I to dość grubo tej farby. Czy to nie zaklinuje klocków?

W tylnych zaciskach klocki ślizgają się na blaszkach. Po ich włożeniu,nie było żadnego problemu w ich swobodnym przemieszczaniu się. 

 

Ps. Wydaję Ci się,że tej farby jest grubo. Wszystko malowane było pistoletem lakierniczym,nie pędzlem 

Edytowane przez kamilch-1984
Opublikowano
3 minuty temu, kamilch-1984 napisał:

Ha ha :grin: Tak myślałem,że ktoś zwróci uwagę na kilka szczegółów. Ruchome elementy zacisku zostały stare. Miały chronić miejsca w których lakieru być nie powinno :wink: Po wyschnięciu lakieru wszystkie te elementy zostały wymienienione na nowe .

Koledze chodziło o powierzchnię po której klocek się porusza. To miejsce w które przychodza blaszki pod klocek. 

Opublikowano
1 minutę temu, Gibons napisał:

Koledze chodziło o powierzchnię po której klocek się porusza. To miejsce w które przychodza blaszki pod klocek. 

Wybacz,miałem co innego w głowie :) Poprawiłem się.

Opublikowano
1 godzinę temu, H4mm3R napisał:

@kamilch-1984to jest temat o hamulcach, gadkę o modach silnikach możesz prowadzić sobie na PW

Dobra już Panie,nie denerwuj się .

Opublikowano
14 minut temu, Gibons napisał:

Koledze chodziło o powierzchnię po której klocek się porusza. To miejsce w które przychodza blaszki pod klocek. 

 

Dokładnie. U mnie po malowaniu proszkowym, mimo że prowadnice były zabezpieczone na czas malowania, to trochę farby tam wlazło. Po włożeniu blaszek klocek nie poruszał się luźno. Wchodził ale z oporem lekkim. Wyczyściłem to pilnikiem do gołego metalu. Mimo to czasami klocki mi nie odbijają jak trzeba i popiskują w czasie jazdy mimo nie wciśniętego hamulca. Więc wnioskuję, że nie odbijają dobrze. Delikatne przyciśniecie hamulca niweluje piszczenie, ale jest to wkur....jące.

Opublikowano (edytowane)

"Ygrek"

Nie miałem z tym problemu. Ale mam problem z przednimi zaciskami. I mogę się podzielić tym problemem. Mianowicie, kupując zestaw tulei prowadzących nie wiedziałem,że w w gumie powinna być wstawka z teflonu. Zdjęcie dla porównania . Teraz objawia mi się stukiem podczach hamowania.

20221013_135831.jpg

Edytowane przez kamilch-1984
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
40 minut temu, kamilch-1984 napisał:

"Ygrek"

Nie miałem z tym problemu. Ale mam problem z przednimi zaciskami. I mogę się podzielić tym problemem. Mianowicie, kupując zestaw tulei prowadzących nie wiedziałem,że w w gumie powinna być wstawka z teflonu. Zdjęcie dla porównania . Teraz objawia mi się stukiem podczach hamowania.

 

 

Pisałem o tym chyba nawet w tym wątku z 3 lata temu jak zakładałem zaciski pod 380 od SQ5. Miałem wątpliwości czy można zastosować takie gumy bez wkładek teflonowych. Odpowiedziano mi że tak. Ja koniec końców zmieniłem przód na 375 6cio tłok bo nie mogłem dojść do ładu z tymi 380. Ponadto tarcze były piekielnie drogie, a i tak mi się gieły. Po trzeciej wymianie tarcz zmieniłem zaciski w cenie tarcz.

Opublikowano
17 godzin temu, kamilch-1984 napisał:

Nie miałem z tym problemu. Ale mam problem z przednimi zaciskami. I mogę się podzielić tym problemem. Mianowicie, kupując zestaw tulei prowadzących nie wiedziałem,że w w gumie powinna być wstawka z teflonu. Zdjęcie dla porównania . Teraz objawia mi się stukiem podczach hamowania.

W A6 mam ten sam zacisk co w SQ5 tylko jest mniejszy do tarcz 356 mm. Na wiosnę oddawałem zaciski do malowania proszkowego, zamówiłem oczywiście nowy zestaw naprawczy, ja do zakładania tulei firmy Autofren a one latają luźno. Dopiero potem zorientowałem się, że muszą być tuleje innego typu. W porę kupiłem zestaw ATE i wszystko elegancko śmiga.

Dobrze, że zwróciłem na to uwagę bo bym zachodził w głowę co jest nie tak.....

Opublikowano
7 minut temu, audicoman napisał:

W A6 mam ten sam zacisk co w SQ5 tylko jest mniejszy do tarcz 356 mm. Na wiosnę oddawałem zaciski do malowania proszkowego, zamówiłem oczywiście nowy zestaw naprawczy, ja do zakładania tulei firmy Autofren a one latają luźno. Dopiero potem zorientowałem się, że muszą być tuleje innego typu. W porę kupiłem zestaw ATE i wszystko elegancko śmiga.

Dobrze, że zwróciłem na to uwagę bo bym zachodził w głowę co jest nie tak.....

I dlatego Autofren w zestawie daje smar, który ma wypełnić przestrzeń między prowadnikiem a gumą,którego nie ma w zestawie ATE. A na szkoleniach tej drugiej firmy,jasno mówią,że tam smaru nie dajemy. No cóż, zostaje szybka wymiana i latać dalej. 

Opublikowano
Godzinę temu, kamilch-1984 napisał:

I dlatego Autofren w zestawie daje smar, który ma wypełnić przestrzeń między prowadnikiem a gumą,którego nie ma w zestawie ATE. A na szkoleniach tej drugiej firmy,jasno mówią,że tam smaru nie dajemy.

Smar to rozwiązanie chwilowe. Dobry jest do łapania wszelkiej masci syfu. w tych tulejach z autofrena jest tak duży luz, że kilo smaru nie pomoże :grin:

Opublikowano

Siema. Posiadam zaciski przód s4 b7. Czy da się je włożyć do b8 np. po zmianie jarzm, czy raczej nie ma szans?

Pozdro

Opublikowano
9 godzin temu, Adam_KO napisał:

Siema. Posiadam zaciski przód s4 b7. Czy da się je włożyć do b8 np. po zmianie jarzm, czy raczej nie ma szans?

Pozdro

 

po co taki cudak ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

 

po co taki cudak ?

Bo jak się da, to po co mam kupować inne skoro mam takie? Tylko chciałem zapytać czy jest to możliwe i na jakich jarzmach.

Opublikowano

Sprzedaj od B7 I kup od B8

 

Opublikowano
Godzinę temu, Adam_KO napisał:

Bo jak się da, to po co mam kupować inne skoro mam takie? Tylko chciałem zapytać czy jest to możliwe i na jakich jarzmach.

W tajemnicy Ci powiem że za zaciski z S4 B7 weźmiesz 3x tyle co za 345mm do B8:wink:

Opublikowano
16 godzin temu, Wandej napisał:

W tajemnicy Ci powiem że za zaciski z S4 B7 weźmiesz 3x tyle co za 345mm do B8:wink:

 

ta sama cena

Opublikowano (edytowane)

Montował może ktoś z Was 6-tłoki Akebono na 356mm pod standardową felgę 19 cali model pompej, taki jak tu https://www.olx.pl/d/oferta/audi-5x112-19-pompei-a4-b8-a6-c6-a8-a3-8p-vw-seat-skoda-CID5-IDPDghX.html ?

 

 

Mieści się bez problemu?

 

Mam takie na aucie i nie chciałbym ich póki co zmieniać.

Edytowane przez to ja Poldas
Opublikowano

Cześć, powoli mi się szykuje serwis hamulcy z przodu w Q5 8R 2009 , 2.0 tdi quattro . 
 

chodzi mi po głowie żeby założyć coś większego już, teraz jest (chyba) 320 mm. 
 

Jest tu sens założyć coś większego biorąc pod uwagę rozsądek i pieniądze ? 
 

Dobrze rozumiem ze wystarczy dokupić same jarzma pod 345 , tarcze i klocki do tego ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...