Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Dev napisał(a):

Tarcze, klocki i osłony tak 

Zaciski nie bo z innej strony wchodzi przewód zasilający (można przerobić, robiłem to już nascie razy gdy przekładałem ceramikę z A8 D4 do A4 A5 A6 A7 Q5 SQ5)

Żeby zrobić 356 na tyle potrzebujesz jarzma z S6/7 i zaciski z S4 S5 itd itp

Mam do kupienia zacisk z d4 356x22, czyli mogę jarzmo dać z d4 a zacisk swój i przewód zasilający będzie wchodził po staremu. Dobrze rozumiem? 

Edytowane przez Kodzak33
  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 godziny temu, Kodzak33 napisał(a):

Mam do kupienia zacisk z d4 356x22, czyli mogę jarzmo dać z d4 a zacisk swój i przewód zasilający będzie wchodził po staremu. Dobrze rozumiem? 

Jarzmo z d4 356mm podchodzi w b8 jako 330mm. Dev wyraźnie ci napisał od czego masz mieć jarzmo i zacisk. Jak chcesz mam tylne zaciski pod 356mm do b8

Opublikowano
1 godzinę temu, Gibons napisał(a):

Jarzmo z d4 356mm podchodzi w b8 jako 330mm. Dev wyraźnie ci napisał od czego masz mieć jarzmo i zacisk. Jak chcesz mam tylne zaciski pod 356mm do b8

Czyli sprzedawca w wuja wali...

Podsumowując w d4 uszy zwrotnicy są dłuższe

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Kodzak33 napisał(a):

Czyli sprzedawca w wuja wali...

Podsumowując w d4 uszy zwrotnicy są dłuższe

W ....uja wali bo nie ma pojęcia,  ja kilka lat temu wstecz też tak myślałem, kupiłem zestaw tył 356 z D4 razem ze zwrotnicami. Cały happy montuje zestaw, zalozylem do swojej  Q5ki osłony, tarcze, zaciski zostawilem stare, zakładam jarzmo i zonk. Jarzma za krótkie..... 

Zdjałem wszystko wqurwiony bo niepotrzebnie wydałem 1500zł, ale szczęśliwie  3 miesiące pozniej przyjechała S6 C7 na hamulce to sobie sprawdziłem o co kaman i już poszło gładko. 

Podobna sytuacja jest z ceramiką 370 z D4 gdy montujecsie do A4/5 itd itp. jarzmo te, trzeba zmieniać, zaciski zostają stare albo pozostaje przeróbka,  ale to już historia.

Edytowane przez Dev
Opublikowano
5 godzin temu, Gibons napisał(a):

 Jak chcesz mam tylne zaciski pod 356mm do b8

 

Masz bez jarzm ?

Potrzebuje 2 kpl

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał(a):

W ....uja wali bo nie ma pojęcia,  ja kilka lat temu wstecz też tak myślałem, kupiłem zestaw tył 356 z D4 razem ze zwrotnicami. Cały happy montuje zestaw, zalozylem do swojej  Q5ki osłony, tarcze, zaciski zostawilem stare, zakładam jarzmo i zonk. Jarzma za krótkie..... 

Zdjałem wszystko wqurwiony bo niepotrzebnie wydałem 1500zł, ale szczęśliwie  3 miesiące pozniej przyjechała S6 C7 na hamulce to sobie sprawdziłem o co kaman i już poszło gładko. 

Podobna sytuacja jest z ceramiką 370 z D4 gdy montujecsie do A4/5 itd itp. jarzmo te, trzeba zmieniać, zaciski zostają stare albo pozostaje przeróbka,  ale to już historia.

Sprzedawca twierdzi że miał u siebie zakładać, ale auto się sprzedało 😉

Opublikowano (edytowane)

:polew: :polew: :polew:

 

Podejrzewam że zrobił takiego samego babola jak ja, kupił i okazało się że nie pasuje a teraz chce to komuś wcisnąć.

 

Masz jakiegoś linka do ogłoszenia ?

Z trollujemy typa

 

:decayed:

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Dev napisał(a):

:polew: :polew: :polew:

 

Podejrzewam że zrobił takiego samego babola jak ja, kupił i okazało się że nie pasuje a teraz chce to komuś wcisnąć.

 

Masz jakiegoś linka do ogłoszenia ?

Z trollujemy typa

 

:decayed:

Na grupie fb audi a6 c7 polska ,wystawił parę dni temu za 800 zł

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał(a):

 

Masz bez jarzm ?

Potrzebuje 2 kpl

Mam kpl typowo z S6 ori zacisk i jarzmo.

Opublikowano

Jakie zaciski najlepiej pasują na przód pod 345mm tarcze do b8 p&p

Dodam że tarcze już mam

 

Opublikowano
43 minuty temu, hudini123 napisał(a):

Jakie zaciski najlepiej pasują na przód pod 345mm tarcze do b8 p&p

Dodam że tarcze już mam

 

S4 jednotlok 

Lub 

Brembo 4tlok 

Mam te drugie jakbyś chciał. Są mega lekkie dwa ważą tyle co jeden S4. Tłoczki z kompozytu. Wyglądają znacznie lepiej moim zdaniem.

Opublikowano
9 godzin temu, Gibons napisał(a):

S4 jednotlok 

Lub 

Brembo 4tlok 

Mam te drugie jakbyś chciał. Są mega lekkie dwa ważą tyle co jeden S4. Tłoczki z kompozytu. Wyglądają znacznie lepiej moim zdaniem.

Pokaz jak to wygląda

Opublikowano
14 godzin temu, hudini123 napisał(a):

Pokaz jak to wygląda

 

IMG20241024110650.jpg

Opublikowano
11 godzin temu, Gibons napisał(a):

 

IMG20241024110650.jpg

I To są te 4 tłoki brembo ? A z jakiego to modelu dokładnie jest 

Jakieś numery tego ?

Opublikowano
1 godzinę temu, hudini123 napisał(a):

I To są te 4 tłoki brembo ? A z jakiego to modelu dokładnie jest 

Jakieś numery tego ?

Z audi Q5 więc pasują p&p

Opublikowano
4 godziny temu, Gibons napisał(a):

Z audi Q5 więc pasują p&p

Jakbyś chciał sprzedać a nikt się nie zdecyduje to daj znać, szukam właśnie czegoś na podmiankę za moje zaciski z S4 przód p&p na tarcze 345, bo te z S4 są brzydkie jak noc listopadowa 😬

Opublikowano

Witam wszystkich czy ktoś, coś wie na temat takich blaszek jak ze zdjęcia ?

Pod tarcze 330 mm ?

Gdzie można takie dostać?

Lub czy ktoś ma na sprzedaż 

Mogą być zamienniki :)

Screenshot_20241123_121628_OLXpl.jpg

Opublikowano

Do zwykłych zacisków tego nie założysz, musisz mieć odpowiednie zaciski albo swoje frezować

Zamienników nie ma

Opublikowano
21 minut temu, Dev napisał(a):

Do zwykłych zacisków tego nie założysz, musisz mieć odpowiednie zaciski albo swoje frezować

Zamienników nie ma

Mam takie zaciski możesz się odezwać na priv ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...