Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmieniasz jarzmo i tarcze

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie to nie to

Mozesz pomoc znalezc numer tego zacisku z a6c7 ktory paasuje wraz z tarcza 356?

Sent from my SM-T815 using Tapatalk

Opublikowano

Prosze bardzo

a08199f5275a3fca83f09d8f596912d4.png

Opublikowano (edytowane)

Prosze bardzo

a08199f5275a3fca83f09d8f596912d4.png

jarzmo zostaje stare? tylko zacisk, tarcza, klocki i dziala? :)

wejdzie to w felge z 18' z ET35?

edit: zastanawia mnie roznica dla PR-1LL i PR-1LF... czym sie roznia te modele? ktory musialbym kupic do B8? czy to ma cos wspolnego z kodowaniem ABSu po zmianie wielkosc taczy z 320 na 356?

Edytowane przez st4yKool
Opublikowano

Z tego co napisales , to nie trzeba zmieniac nic aby zrobic z 320 -- 345 a to jest nie mozliwe.

nic takiego nie napisalem. napisalem wyraznie ze zewnetrzna czesc zacisku jest taka sama. wewnetrzna czesc odgrywa role jarzma i trzeba ja zmienic (no i oczywiscie tarcza)

Opublikowano

A ja mam pytanie odnośnie przewodów. Mam zamiar w następnym tygodniu robić swap na 345/330 z S5 i chce zamówić przewody w stalowym oplocie żeby wszystko już na raz zrobić i mieć spokój. Czy przewody do A4B8 pod zwykłe hamulce 320mm 300mm są takie same jak te od S5 ? Chodzi mi o to czy szukając przewodów mogę śmiało szukać do A4B8 czy muszę do S5 ?

Opublikowano

Panowie moj pierwszy post. Takze witajcie. Jaki jest seryjnie rozmiar tarcz w 2.0t qu. 14r. cpmb ??

Opublikowano

320/300

Opublikowano

Dev albo ktoś inny powiedzcie mi proszę ile wchodzi płynu hamulcowego w układ bo nie wiem czy 1l motula styknie czy brać dodatkowo 0.5l

Opublikowano

styknie 1l

Opublikowano

Dzięki no to teraz tylko montować i śmigać :)

Opublikowano

Wymiana co rok

Opublikowano (edytowane)

Ktoś wie od czego jest zacisk przód 8R0 615 106 BE oraz czym różni się BE a końcówka BM ?

Chodzi mi o coś takiego

http://www.ebay.pl/itm/12-13-14-15-Audi-A6-Passenger-R-Right-Brake-Caliper-Part-8R0-615-106-BK-OEM-/291482329414

Podejdzie to do b8 ?

Edytowane przez Gibons
Opublikowano

Q5

Opublikowano

Ok Dev :) a orientujesz się może czym różni się ten zacisk od tego z końcówką 107 i 108 bo według etki takie mi do Q5 wychodzą a 105 i 106 nie ma a wyglądają identycznie. Tylko są też różne końcówki BK BE BM wiesz co mogą oznaczać ?

Opublikowano

320 & 345 mm

Opublikowano

To dziwne bo wszystkie i 105 106 107 108 są pod 345mm 4 tłoki

Opublikowano

może w róznych fabrykach robione

Opublikowano

W moim obecnym A4 B8 20.TDi mam z przodu tarcze 314mm i po pierwsze od początku nie jestem z nich zadowolony (słabe te hamulce), a po drugie któraś z nich jest znowu skrzywiona (klocków używam ATE Ceramic).
Mogę wydać kilka stówek na nowe tarcze, ale mam wrażenie, że jak złapię warszawską dziurę na dohamowaniu, albo ostrzej przyhamuję z dużej prędkości na autostradzie, to efekt będzie znów ten sam. Dlatego po raz kolejny rozważam zmianę zacisków i tarcz na 320x30mm, które wydaja mi się znacznie solidniejsze. Felgi na lato mam 17", natomiast na zimę 16" (na takich nieoryginalnych kupiłem ten samochód).

A teraz do sedna problemu.

Chciałem sprawdzić różnice wg ETKA, bo w tym wątku są wklejone jedynie screen'y do większych tarcz niż 314mm. Moja ETKA pokazuje inne rysunki dla 314mm (1LT, 1LY) i 320mm (1LA), ale już numery części wydają się być dziwnie identyczne, np. zacisk dla obu wersji 8K0 615 123 (choć różnią się literą na końcu, odpowiednio C, lub B). Inne numery są jedynie dla jarzma (3C0615125 i 4K0615125), ale już te same dla blach i klocków, więc nieco zgłupiałem. Czy ktoś mógłby dorzucić screen z ETKA dla wersji 314mm?

W mojej ETKA wygląda to tak:

http://www.directupload.net/file/d/4420/n7jan338_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4420/x9b4gxi3_jpg.htm

Opublikowano

Panowie warto to kupić za 900 zł

S4hampel.jpg

S4hampel1.jpg

S4hampel2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...