Arturoo Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Nie trze ? Jak nie trze to jest wystarczająco
Marcin_G Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Nie trze ? Jak nie trze to jest wystarczająco [emoji6]Teraz nie ale czterotlok z q5 jest pewnie większy i zastanawiam się czy po założeniu nie będzie trzecWysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 No większy, ale chyba do piasty już się nie będzie zbliżał? A do ramion felgi dużo miejsca.
Marcin_G Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Ok czyli rozumiem że wejdzieWysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 36 minut temu, Marcin_G napisał: Ok czyli rozumiem że wejdzie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Zrozumiesz jak założysz albo i nie założysz
Vins Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Panowie mam takie nowe kwiatki od rsq3(nr części 8U0615301B), 370mm/32,4mm. Pasowaliście już takie do b8? Chcę złożyć zestaw z tych tarcz i zacisków sq5/a8 pod tarcze 380, które kupiłem wcześniej.
Piotr Czarnojan Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 koledzy zaciski od sq5 i a6c7 to te same??
Dev Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 10 godzin temu, Piotr Czarnojan napisał: koledzy zaciski od sq5 i a6c7 to te same?? W 90%
Vins Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 @Dev w takim razie jakich zacisków szukać pod te rs-owe tarcze żeby to ładnie siadło?
H4mm3R Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Godzinę temu, Vins napisał: @Dev w takim razie jakich zacisków szukać pod te rs-owe tarcze żeby to ładnie siadło? Z RS4/5 RS6 C5, zresztą te tarcze które pokazałeś mają grubość 34mm a nie 32,4(chyba że kupiłeś używki)
Vins Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 4 godziny temu, H4mm3R napisał: Z RS4/5 RS6 C5, zresztą te tarcze które pokazałeś mają grubość 34mm a nie 32,4(chyba że kupiłeś używki) Spójrz dokładniej na zdjęcie. Jest nawet wybite 32,4mm. Tarcze są fabrycznie nowe. Po numerze części też wyskakuje ta grubość.
H4mm3R Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 8 godzin temu, Vins napisał: Spójrz dokładniej na zdjęcie. Jest nawet wybite 32,4mm. Tarcze są fabrycznie nowe. Po numerze części też wyskakuje ta grubość. To jest minimalna grubość do jakiej Audi przewiduje ich używanie, poniżej tej grubości zaleca wymianę na nowe. Jest wbite Min. Th (Thickness) 32,4mm
Piotr Czarnojan Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 koeldzy a jest jakis set oprocz s4 co podejdzie bez toczenia tarczy ?? p&p??
Wandej Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 2 godziny temu, Piotr Czarnojan napisał: koeldzy a jest jakis set oprocz s4 co podejdzie bez toczenia tarczy ?? p&p?? Przód Brembo 4-tłok
Piotr Czarnojan Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 No tak ale czytałem. Ze trzeba tarcze Te toczyć o3mm
Marcin_G Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 No tak ale czytałem. Ze trzeba tarcze Te toczyć o3mm A w jakim celu?Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Zaciski z Q5tki mają krótsze uszy i tym samym klocek nie chodzi blisko (1mm) od obwodu tarczy tylko dalej. Dotyczy to B5, 6 i 7 ale nie B8, Q5, A6C7 czy A8 D4. Zostaje spory kołnierz którego dobrze jest się pozbyć. Oczywiście odbywa sie to kosztem pojemności cieplnej tarczy ale spada nam masa nieresorowana. Edytowane 9 Lutego 2017 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się