Korton555 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Teraz, H4mm3R napisał: Nic nie toczysz, od tego jest adapter. Ok dzieki!
Gibons Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 37 minut temu, Korton555 napisał: Ok dzieki! Lepiej dać zacisk 380mm z sq5 tarcza ma 36mm grubości podchodzi P&P. lub 356mm Ostatnio rozmawiałem ze znajomym jemu pękł adapter w C6 dobrze że przy małej prędkości. Być może miał jakieś ujowe ale jednak ryzyko istnieje. Też miałem dać zacisk z B9 na adaptetrze ale się wyleczyłem już. Przy zacisku b9 pod tarcze 350mm musisz dać dodatkowo dystans. 356mm podchodzi ale trzeba też obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice bądź adapter. Edytowane 8 Marca 2019 przez Gibons
H4mm3R Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 9 minut temu, Gibons napisał: Lepiej dać zacisk 380mm z sq5 tarcza ma 36mm grubości podchodzi P&P. lub 356mm Ostatnio rozmawiałem ze znajomym jemu pękł adapter w C6 dobrze że przy małej prędkości. Być może miał jakieś ujowe ale jednak ryzyko istnieje. Też miałem dać zacisk z B9 na adaptetrze ale się wyleczyłem już. Przy zacisku b9 pod tarcze 350mm musisz dać dodatkowo dystans. 356mm podchodzi ale trzeba też obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice bądź adapter. Ciekawe co to były za adaptery.. Na pewno nie był to zestaw który jest stosowany w B8
Gibons Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 8 minut temu, H4mm3R napisał: Ciekawe co to były za adaptery.. Na pewno nie był to zestaw który jest stosowany w B8 Pewnie dużo zależy od materiału jaki jest użyty. Wiem że dał za nie 600zl.
Korton555 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 38 minut temu, Gibons napisał: Lepiej dać zacisk 380mm z sq5 tarcza ma 36mm grubości podchodzi P&P. lub 356mm Ostatnio rozmawiałem ze znajomym jemu pękł adapter w C6 dobrze że przy małej prędkości. Być może miał jakieś ujowe ale jednak ryzyko istnieje. Też miałem dać zacisk z B9 na adaptetrze ale się wyleczyłem już. Przy zacisku b9 pod tarcze 350mm musisz dać dodatkowo dystans. 356mm podchodzi ale trzeba też obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice bądź adapter. No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo.. Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść: 1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic 2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm, tyl 330mm 3. 356mm, tyl 330mm Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy?
Gibons Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 18 minut temu, Korton555 napisał: No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo.. Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść: 1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic 2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm, tyl 330mm 3. 356mm, tyl 330mm Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy? Zdecydowanie 356mm ale felga 18cali. Cenowo tak jak mówisz 345 vs 356mm wychodzi podobnie. Tarcze ta sama cena u mnie. Do 380mm tarcza też droga szt prawie 900zl 1
H4mm3R Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Osłony trzeba skrócić, rzecz oczywista skoro ori zacisk to maleństwo. Ori adapter wystarczy w jednym miejscu przyszlifować i wszystko pasuje idealnie.
Dev Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Potrzebna jedna zdrowa blaszka "S4" do zacisku B8. Ktoś ma ?
sajmon136 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 W dniu 8.03.2019 o 11:36, Korton555 napisał: No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo.. Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść: 1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic 2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm, tyl 330mm 3. 356mm, tyl 330mm Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy? Ja miałem u siebie założone 356mm i hamulec rewelka ale jest jeden minus strasznie ciężkie one są. Zdjąłem bo musiałem mieć dystanse pod moje felgi a to mi się nie podobało. Teraz ma Brembo 345mm i hamulec jak dla mnie jest bardzo dobry. No i waga,czuć różnice. Ciekaw jestem jak to wychodzi z zaciskami 380mm. zacisk wagowo podobny do 356mm ale waga tarczy ???? Może od razu warto pakować 380mm.
Korton555 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 20 minut temu, sajmon136 napisał: Ja miałem u siebie założone 356mm i hamulec rewelka ale jest jeden minus strasznie ciężkie one są. Zdjąłem bo musiałem mieć dystanse pod moje felgi a to mi się nie podobało. Teraz ma Brembo 345mm i hamulec jak dla mnie jest bardzo dobry. No i waga,czuć różnice. Ciekaw jestem jak to wychodzi z zaciskami 380mm. zacisk wagowo podobny do 356mm ale waga tarczy ???? Może od razu warto pakować 380mm. Jest roznica 356mm vs brembo? Chodzi mi o skutecznosc i odpornosc, nie o wage Ja juz mam zaklepany zestaw 356mm ale mam felgi, ze sie bez dystansow obejdzie
sajmon136 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) 12 minut temu, Korton555 napisał: Jest roznica 356mm vs brembo? Chodzi mi o skutecznosc i odpornosc, nie o wage Ja juz mam zaklepany zestaw 356mm ale mam felgi, ze sie bez dystansow obejdzie No to wiadomo że 356mm będzie się lepiej spisywało. Ale na moją jazdę 70% drogi B a 30% to autostrady to Brembo spokojne wystarczą. Może w twoim przypadku jak na wagę nie patrzysz to wsadzaj 380mm to na pewno jeszcze lepsze niż 356mm Edytowane 9 Marca 2019 przez sajmon136
Korton555 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 3 godziny temu, sajmon136 napisał: Może w twoim przypadku jak na wagę nie patrzysz to wsadzaj 380mm to na pewno jeszcze lepsze niż 356mm Do mojego auta to juz przesada, gdybym mial ponad 400 konne s4 to moze poszedlbym w hamulce od sq5
Dev Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 3 godziny temu, Korton555 napisał: Do mojego auta to juz przesada, gdybym mial ponad 400 konne s4 to moze poszedlbym w hamulce od sq5 A co jedno z drugim ma wspólnego, hm ?
Korton555 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Godzinę temu, Dev napisał: A co jedno z drugim ma wspólnego, hm ? Nic, dlatego producent do np a6 z silnikiem 2.0TDI daje takie same hamulce jak do RS6 Albo daje większe tylko dlatego, że RS6 ma większe koła i chcieli wypełnić felgę. A tak na serio: mając taki sam odcinek drogi, szybszym autem osiągnę większą prędkość i z tej większej prędkości muszę wyhamować do zbliżonej prędkości jak słabszym autem - dlatego potrzebuję mocniejszych i bardziej odpornych na przegrzanie hamulców, bo takich odcinków mogę mieć kilka po np ostrych zakrętach.
Dev Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Godzinę temu, Korton555 napisał: Nic, dlatego producent do np a6 z silnikiem 2.0TDI daje takie same hamulce jak do RS6 Albo daje większe tylko dlatego, że RS6 ma większe koła i chcieli wypełnić felgę. A tak na serio: mając taki sam odcinek drogi, szybszym autem osiągnę większą prędkość i z tej większej prędkości muszę wyhamować do zbliżonej prędkości jak słabszym autem - dlatego potrzebuję mocniejszych i bardziej odpornych na przegrzanie hamulców, bo takich odcinków mogę mieć kilka po np ostrych zakrętach. Tutaj nie ma znaczenia w jakim czasie osiagasz daną prędkość. Musisz mieć odpowiednie hamulce do wagi auta i do osiaganej predkosci. Hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego stracenia prędkości.
Gibons Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 15 godzin temu, Dev napisał: Potrzebna jedna zdrowa blaszka "S4" do zacisku B8. Ktoś ma ? Dev od s4 czy ogólnie blaszka?
Gibons Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 23 minuty temu, Dev napisał: Ta która jest na zacisku Emblemat wiem. Powinienem mieć. W pon zobacze
Korton555 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) 7 godzin temu, Dev napisał: Tutaj nie ma znaczenia w jakim czasie osiagasz daną prędkość. Musisz mieć odpowiednie hamulce do wagi auta i do osiaganej predkosci. Hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego stracenia prędkości. Mocniejszy autem jesteś w stanie osiągnąć większa prędkość, dodatkowo w krótszym czasie. Czyli ponad 400 konne S4 powinno mieć mocniejsze hamulce niż 300 konny allroad. Planowany mod przeze mnie na 356mm wydaje się z dużym zapasem, wiec nie mam potrzeby w 380mm się pakować Edytowane 10 Marca 2019 przez Korton555
Dev Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 42 minuty temu, Korton555 napisał: Mocniejszy autem jesteś w stanie osiągnąć większa prędkość, dodatkowo w krótszym czasie. Czyli ponad 400 konne S4 powinno mieć mocniejsze hamulce niż 300 konny allroad. Planowany mod przeze mnie na 356mm wydaje się z dużym zapasem, wiec nie mam potrzeby w 380mm się pakować Przecież tak jest. S4ka ma większe hamulce od allroada. Nie.maja takich samych, mówimy o serii. Dyskusje na temat 356 vs. 380mm możemy przeprowadzić w momencie gdy będziesz mieć sposobność przejechać się na jednych i na drugich. Tak na.prawde to juz po jednej jezdzie będziesz wiedzieć co z czym się je.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się