Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, H4mm3R napisał:

Nic nie toczysz, od tego jest adapter.

Ok dzieki!

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Korton555 napisał:

Ok dzieki!

Lepiej dać zacisk 380mm z sq5 tarcza ma 36mm grubości podchodzi P&P. lub 356mm

Ostatnio rozmawiałem ze znajomym jemu pękł adapter w C6 dobrze że przy małej prędkości. Być może miał jakieś ujowe ale jednak ryzyko istnieje. Też miałem dać zacisk z B9 na adaptetrze ale się wyleczyłem już.

Przy zacisku b9 pod tarcze 350mm musisz dać dodatkowo dystans. 356mm podchodzi ale trzeba też obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice bądź adapter.

Edytowane przez Gibons
Opublikowano
9 minut temu, Gibons napisał:

Lepiej dać zacisk 380mm z sq5 tarcza ma 36mm grubości podchodzi P&P. lub 356mm

Ostatnio rozmawiałem ze znajomym jemu pękł adapter w C6 dobrze że przy małej prędkości. Być może miał jakieś ujowe ale jednak ryzyko istnieje. Też miałem dać zacisk z B9 na adaptetrze ale się wyleczyłem już.

Przy zacisku b9 pod tarcze 350mm musisz dać dodatkowo dystans. 356mm podchodzi ale trzeba też obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice bądź adapter.

Ciekawe co to były za adaptery.. Na pewno nie był to zestaw który jest stosowany w B8

Opublikowano
8 minut temu, H4mm3R napisał:

Ciekawe co to były za adaptery.. Na pewno nie był to zestaw który jest stosowany w B8

Pewnie dużo zależy od materiału jaki jest użyty. Wiem że dał za nie 600zl.

Opublikowano
38 minut temu, Gibons napisał:

Lepiej dać zacisk 380mm z sq5 tarcza ma 36mm grubości podchodzi P&P. lub 356mm

Ostatnio rozmawiałem ze znajomym jemu pękł adapter w C6 dobrze że przy małej prędkości. Być może miał jakieś ujowe ale jednak ryzyko istnieje. Też miałem dać zacisk z B9 na adaptetrze ale się wyleczyłem już.

Przy zacisku b9 pod tarcze 350mm musisz dać dodatkowo dystans. 356mm podchodzi ale trzeba też obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice bądź adapter.

No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo..

Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść:

1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic

2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm,  tyl 330mm

3. 356mm,  tyl 330mm

 

Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy?

Opublikowano
18 minut temu, Korton555 napisał:

No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo..

Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść:

1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic

2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm,  tyl 330mm

3. 356mm,  tyl 330mm

 

Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy?

Zdecydowanie 356mm ale felga 18cali. 

Cenowo tak jak mówisz 345 vs 356mm wychodzi podobnie. Tarcze ta sama cena u mnie. 

Do 380mm tarcza też droga szt prawie 900zl

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Osłony trzeba skrócić, rzecz oczywista skoro ori zacisk to maleństwo.

xdgNuas.jpg

IMG_1814.jpg

Ori adapter wystarczy w jednym miejscu przyszlifować i wszystko pasuje idealnie.

IMG_20180914_201254.jpg

Opublikowano

Potrzebna jedna zdrowa blaszka "S4" do zacisku B8. Ktoś ma ?

Opublikowano
W dniu 8.03.2019 o 11:36, Korton555 napisał:

No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo..

Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść:

1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic

2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm,  tyl 330mm

3. 356mm,  tyl 330mm

 

Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy?

Ja miałem u siebie założone 356mm i hamulec rewelka ale jest jeden minus strasznie ciężkie one są. Zdjąłem bo musiałem mieć dystanse pod moje felgi a to mi się nie podobało.

Teraz ma Brembo 345mm i hamulec jak dla mnie jest bardzo dobry. No i waga,czuć różnice.

Ciekaw jestem jak to wychodzi z zaciskami 380mm. zacisk wagowo podobny do 356mm ale waga tarczy ????

Może od razu warto pakować 380mm.

Opublikowano
20 minut temu, sajmon136 napisał:

Ja miałem u siebie założone 356mm i hamulec rewelka ale jest jeden minus strasznie ciężkie one są. Zdjąłem bo musiałem mieć dystanse pod moje felgi a to mi się nie podobało.

Teraz ma Brembo 345mm i hamulec jak dla mnie jest bardzo dobry. No i waga,czuć różnice.

Ciekaw jestem jak to wychodzi z zaciskami 380mm. zacisk wagowo podobny do 356mm ale waga tarczy ????

Może od razu warto pakować 380mm.

Jest roznica 356mm vs brembo? Chodzi mi o skutecznosc i odpornosc, nie o wage :) Ja juz mam zaklepany zestaw 356mm ale mam felgi, ze sie bez dystansow obejdzie

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Korton555 napisał:

Jest roznica 356mm vs brembo? Chodzi mi o skutecznosc i odpornosc, nie o wage :) Ja juz mam zaklepany zestaw 356mm ale mam felgi, ze sie bez dystansow obejdzie

No to wiadomo że 356mm będzie się lepiej spisywało.

Ale na moją jazdę 70% drogi B a 30% to autostrady to Brembo spokojne wystarczą.

Może w twoim przypadku jak na wagę nie patrzysz to wsadzaj 380mm to na pewno jeszcze lepsze niż 356mm 

 

 

Edytowane przez sajmon136
Opublikowano
3 godziny temu, sajmon136 napisał:

Może w twoim przypadku jak na wagę nie patrzysz to wsadzaj 380mm to na pewno jeszcze lepsze niż 356mm 

 

 

Do mojego auta to juz przesada, gdybym mial ponad 400 konne s4 to moze poszedlbym w hamulce od sq5

Opublikowano
3 godziny temu, Korton555 napisał:

Do mojego auta to juz przesada, gdybym mial ponad 400 konne s4 to moze poszedlbym w hamulce od sq5

A co jedno z drugim ma wspólnego, hm ?

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

A co jedno z drugim ma wspólnego, hm ?

Nic, dlatego producent do np a6 z silnikiem 2.0TDI daje takie same hamulce jak do RS6 :) Albo daje większe tylko dlatego, że RS6 ma większe koła i chcieli wypełnić felgę.

 

A tak na serio: mając taki sam odcinek drogi, szybszym autem osiągnę większą prędkość i z tej większej prędkości muszę wyhamować do zbliżonej prędkości jak słabszym autem - dlatego potrzebuję mocniejszych i bardziej odpornych na przegrzanie hamulców, bo takich odcinków mogę mieć kilka po np ostrych zakrętach.

 

Opublikowano
Godzinę temu, Korton555 napisał:

Nic, dlatego producent do np a6 z silnikiem 2.0TDI daje takie same hamulce jak do RS6 :) Albo daje większe tylko dlatego, że RS6 ma większe koła i chcieli wypełnić felgę.

 

A tak na serio: mając taki sam odcinek drogi, szybszym autem osiągnę większą prędkość i z tej większej prędkości muszę wyhamować do zbliżonej prędkości jak słabszym autem - dlatego potrzebuję mocniejszych i bardziej odpornych na przegrzanie hamulców, bo takich odcinków mogę mieć kilka po np ostrych zakrętach.

 

Tutaj nie ma znaczenia w jakim czasie osiagasz daną prędkość. Musisz mieć odpowiednie hamulce do wagi auta i do osiaganej predkosci. Hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego stracenia prędkości. 

 

Opublikowano
15 godzin temu, Dev napisał:

Potrzebna jedna zdrowa blaszka "S4" do zacisku B8. Ktoś ma ?

Dev od s4 czy ogólnie blaszka? 

Opublikowano

Ta która jest na zacisku

Opublikowano
23 minuty temu, Dev napisał:

Ta która jest na zacisku

Emblemat wiem. Powinienem mieć. W pon zobacze

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Dev napisał:

Tutaj nie ma znaczenia w jakim czasie osiagasz daną prędkość. Musisz mieć odpowiednie hamulce do wagi auta i do osiaganej predkosci. Hamulce nie służą do szybkiej jazdy tylko do szybkiego i skutecznego stracenia prędkości. 

 

Mocniejszy autem jesteś w stanie osiągnąć większa prędkość, dodatkowo w krótszym czasie. Czyli ponad 400 konne S4 powinno mieć mocniejsze hamulce niż 300 konny allroad.

Planowany mod przeze mnie na 356mm wydaje się z dużym zapasem, wiec nie mam potrzeby w 380mm się pakować

Edytowane przez Korton555
Opublikowano
42 minuty temu, Korton555 napisał:

Mocniejszy autem jesteś w stanie osiągnąć większa prędkość, dodatkowo w krótszym czasie. Czyli ponad 400 konne S4 powinno mieć mocniejsze hamulce niż 300 konny allroad.

Planowany mod przeze mnie na 356mm wydaje się z dużym zapasem, wiec nie mam potrzeby w 380mm się pakować

Przecież tak jest. S4ka ma większe hamulce od allroada. Nie.maja takich samych, mówimy o serii.

Dyskusje na temat 356 vs. 380mm możemy przeprowadzić w momencie gdy będziesz mieć sposobność przejechać się na jednych i na drugich.

Tak na.prawde to juz po jednej jezdzie będziesz wiedzieć co z czym się je.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...