Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Niebawem zamierzam zrobić otwieranie tylnej klapy z przycisku wewnatrz auta, obecnie mam odłączone klamki do otwierania bagaznika, ponieważ są popsute mikrostyki i klapa otwiera sie samoczynnie(trzewba kupic nowe klamki). Bagaznik otwiera sie tylko z pilota. Robił ktos taki patent? Chce kupić dodatkowy siłownik. http://allegro.pl/silownik-silniczek-klapy-bagaznika-bardzo-mocny-i5245791617.html Ma ktos jakieś rady?
marcin_franz Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Ale przecież w klapie jest już siłownik do otwierania jej. Ja u siebie dokładałem alarm niefabryczny i poprowadziłem przewód do pompki centralnego, aby dodatkowym kanałem otwierać bagażnik. Jak chcesz to sprawdzę do którego przewodu się wpiąłem, to pewnie z takim przyciskiem też będziesz mógł się podłączyć. Ale to prawdopodobnie dopiero jutro bo właśnie u mnie zapowiada się na burzę, a do parkingu trochę mam
j4s2c2vr Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Mie bardziej by interesowalo, zeby po otwarciu z pilota klapa sie do góry sama unosiła:D
Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 Ale przecież w klapie jest już siłownik do otwierania jej. Ja u siebie dokładałem alarm niefabryczny i poprowadziłem przewód do pompki centralnego, aby dodatkowym kanałem otwierać bagażnik. Jak chcesz to sprawdzę do którego przewodu się wpiąłem, to pewnie z takim przyciskiem też będziesz mógł się podłączyć. Ale to prawdopodobnie dopiero jutro bo właśnie u mnie zapowiada się na burzę, a do parkingu trochę mam mozesz podesłać, przyda sie taka informacja, mozę w następnym tygodniu kumpel elektryk mi to ogarnie Z otwieraniem klapy trzeba pokombinowac z dobieraniem siłowników 650-670nm i spręzynka + kodowanie zamka by klapa odskakiwała Ja chce przycisk bo teraz musze gasić auto by otworzyc klape
Mini_Tytan Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Mie bardziej by interesowalo, zeby po otwarciu z pilota klapa sie do góry sama unosiła:D Tu masz od tego temat, nawet filmik gdzieś jest http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228608-otwieranie-klapy-bagaznika-w-sedanie-z-pilota-montaz-silownika-i-zamka/
marcin_franz Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Kowi, u mnie jest to przewód żółto-czerwony w środkowej beżowej wtyczce. Sprawdź czy masz taki u siebie. Jeśli nie będzie to jutro sprawdzę który to dokładnie pin w tej wtyczce. Z tego co pamiętam to trzeba podać na niego +12v.
Fazii Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf
marcin_franz Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Po tej rozpisce to ciężko, bo w kilku miejscach jest o siłowniku tylnej klapy, jutro sprawdzę i napiszę dokładnie
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Dowiedziałem sie że model B5 na rynek USA miał taki przycik otwierania klapy fabrycznie w tym samym miejscu co w B6, ma ktoś moze usa i taki gadźet? tak to wygląda w US Ma ktos dostep do etki i znalazł by mi rysunek tego?
marcin_franz Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Właśnie sprawdziłem i jest to pin 12 wtyczki B (u mnie żółto-czerwony przewód) . Aby otworzyła sie klapa trzeba podać +12v i centralny musi być otwarty.
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Czyli twierdzisz że drugi siłownik bedzie zbędny?
marcin_franz Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Tak, chyba, że chcesz aby tylna klapa otwierała Ci sie kiedy resztę drzwi masz zamkniete centralnym, ale to wtedy i tak można by się wpiąć w klapę bezpośrednio do tego siłownika co już jest.
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 No to git w sumie. U mnie centralny jest zamkniety tylko jak zamknę samochód, poczas jazdy sie nie zamyka Tylko jak to sie ma jesli mam odłaczone klamki w bagazniku od zasilania?
marcin_franz Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Myślę, że nie powinno być problemy. Najlepiej sprawdź sobie to na krótko najlepiej podłączając +12 z zapalniczki w bagażniku. A tu masz foto z etki. Numer przełącznika to: 4b0 959 831a Edytowane 20 Lipca 2015 przez marcin_franz
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Noi wszystko w temacie, dzieki moze w tym tygodniu będzie robota Gdzie mam szukać tego przewodu o którym piszesz? Nie mam tapicerki
marcin_franz Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Przy pompce centralnego w prawym boczku bagażnika
Kowi87 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Podejsćie z dodatkowym siłownikiem nie wypaliło, nie miał siły ruszyć cięgna, przeprowadzilismy kabel do przycisku, okazało sieze i przycisk działa nie tak jak trzeba, w sensie jest zapadka i po drugim wcisnieciu odłącza, spaliła by siłownik. Przysik od halogenów do tego posłuży, ponieważ tam nie ma zapadki, jest spręzynka - zamówiłem używke. Teraz będziemy wpinali sie pod siłownik fabryczny, da sie dla bezpieczeństwa diode co by prąd nie wracał na moduł. W nastepnym tygodniu dłubanko.
Destroyertld Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) wiedziałem, że druciarstwo niektórych mechaników jest sztuką samą w sobie ale takiego czegoś się nie spodziewałem. Chodzi o pompke centralnego zamka juz po zakupie auta, bagażnik otwierać trzeba było kluczykiem, chciałbym to naprawic. Wczesniejszy własciciel albo mechanik odłaczyl zamek a elektromagnes który otwiera bagażnik zasilony był uwaga z postojówki tylnej(pewnie odłączone bo jednak okazało się ze zostawiając auto na światłach można do niego wejść...) mam tutaj schemat wychodzi na to ze ten elektromagnes powinien być podłączony do pinu 12 wtyczki B czyli środkowej, sterowany jest plusem ponieważ drugi przewód jest połączony z masą auta. jednak przy pompce o numerze 8L0 862 257 A na tym pinie nie ma napiecia Prosze o jakaś sugestie.. Edytowane 27 Lipca 2015 przez Destroyertld
Kowi87 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Przycisk podłaczony, przewód wpięty w kabel zasilajacy kostki siłownika, jedyny minus takiego rozwiazania to taki że przy zamknietym aucie otwarcie klapy z przycisku wywoła alarm, ale to raczej sytuacja nie spotykana będzie. Teraz mam otwieranie klapy na dwa sposoby, z pilota i z panelu przy kierownicy Otwieranie klapy pierwszy z lewej
marcin_franz Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 To od czego masz resztę przycisków?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się