Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylna klapa otwierana z przycisku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niebawem zamierzam zrobić otwieranie tylnej klapy z przycisku wewnatrz auta, obecnie mam odłączone klamki do otwierania bagaznika, ponieważ są popsute mikrostyki i klapa otwiera sie samoczynnie(trzewba kupic nowe klamki). Bagaznik otwiera sie tylko z pilota.

Robił ktos taki patent?

Chce kupić dodatkowy siłownik.

http://allegro.pl/silownik-silniczek-klapy-bagaznika-bardzo-mocny-i5245791617.html

Ma ktos jakieś rady?

Opublikowano

Ale przecież w klapie jest już siłownik do otwierania jej. Ja u siebie dokładałem alarm niefabryczny i poprowadziłem przewód do pompki centralnego, aby dodatkowym kanałem otwierać bagażnik. Jak chcesz to sprawdzę do którego przewodu się wpiąłem, to pewnie z takim przyciskiem też będziesz mógł się podłączyć. Ale to prawdopodobnie dopiero jutro bo właśnie u mnie zapowiada się na burzę, a do parkingu trochę mam ;)

Opublikowano

Mie bardziej by interesowalo, zeby po otwarciu z pilota klapa sie do góry sama unosiła:D

Opublikowano

Ale przecież w klapie jest już siłownik do otwierania jej. Ja u siebie dokładałem alarm niefabryczny i poprowadziłem przewód do pompki centralnego, aby dodatkowym kanałem otwierać bagażnik. Jak chcesz to sprawdzę do którego przewodu się wpiąłem, to pewnie z takim przyciskiem też będziesz mógł się podłączyć. Ale to prawdopodobnie dopiero jutro bo właśnie u mnie zapowiada się na burzę, a do parkingu trochę mam ;)

mozesz podesłać, przyda sie taka informacja, mozę w następnym tygodniu kumpel elektryk mi to ogarnie

Z otwieraniem klapy trzeba pokombinowac z dobieraniem siłowników 650-670nm i spręzynka + kodowanie zamka by klapa odskakiwała :wink:

Ja chce przycisk bo teraz musze gasić auto by otworzyc klape

Opublikowano

Mie bardziej by interesowalo, zeby po otwarciu z pilota klapa sie do góry sama unosiła:D

Tu masz od tego temat, nawet filmik gdzieś jest ;)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228608-otwieranie-klapy-bagaznika-w-sedanie-z-pilota-montaz-silownika-i-zamka/

Opublikowano

Kowi, u mnie jest to przewód żółto-czerwony w środkowej beżowej wtyczce. Sprawdź czy masz taki u siebie. Jeśli nie będzie to jutro sprawdzę który to dokładnie pin w tej wtyczce. Z tego co pamiętam to trzeba podać na niego +12v.

Opublikowano

Po tej rozpisce to ciężko, bo w kilku miejscach jest o siłowniku tylnej klapy, jutro sprawdzę i napiszę dokładnie :)

Opublikowano

Dowiedziałem sie że model B5 na rynek USA miał taki przycik otwierania klapy fabrycznie w tym samym miejscu co w B6, ma ktoś moze usa i taki gadźet?


11774805_973303866047702_565920223_n_zps

tak to wygląda w US


Ma ktos dostep do etki i znalazł by mi rysunek tego?

Opublikowano

Właśnie sprawdziłem i jest to pin 12 wtyczki B (u mnie żółto-czerwony przewód) . Aby otworzyła sie klapa trzeba podać +12v i centralny musi być otwarty.

Opublikowano

Czyli twierdzisz że drugi siłownik bedzie zbędny?

Opublikowano

Tak, chyba, że chcesz aby tylna klapa otwierała Ci sie kiedy resztę drzwi masz zamkniete centralnym, ale to wtedy i tak można by się wpiąć w klapę bezpośrednio do tego siłownika co już jest.

Opublikowano

No to git w sumie. U mnie centralny jest zamkniety tylko jak zamknę samochód, poczas jazdy sie nie zamyka

Tylko jak to sie ma jesli mam odłaczone klamki w bagazniku od zasilania?

Opublikowano (edytowane)

Myślę, że nie powinno być problemy. Najlepiej sprawdź sobie to na krótko najlepiej podłączając +12 z zapalniczki w bagażniku.

A tu masz foto z etki. Numer przełącznika to: 4b0 959 831a

zjhw6n4n.jpg

Edytowane przez marcin_franz
Opublikowano

Noi wszystko w temacie, dzieki :hi: moze w tym tygodniu będzie robota :banan:


Gdzie mam szukać tego przewodu o którym piszesz? Nie mam tapicerki

11036494_841287899274382_345917324329814

11732037_841287875941051_704977775383635

Opublikowano

Przy pompce centralnego w prawym boczku bagażnika :)

Opublikowano

Podejsćie z dodatkowym siłownikiem nie wypaliło, nie miał siły ruszyć cięgna, przeprowadzilismy kabel do przycisku, okazało sieze i przycisk działa nie tak jak trzeba, w sensie jest zapadka i po drugim wcisnieciu odłącza, spaliła by siłownik. Przysik od halogenów do tego posłuży, ponieważ tam nie ma zapadki, jest spręzynka - zamówiłem używke. Teraz będziemy wpinali sie pod siłownik fabryczny, da sie dla bezpieczeństwa diode co by prąd nie wracał na moduł. W nastepnym tygodniu dłubanko.

Opublikowano (edytowane)

wiedziałem, że druciarstwo niektórych mechaników jest sztuką samą w sobie ale takiego czegoś się nie spodziewałem.

Chodzi o pompke centralnego zamka juz po zakupie auta, bagażnik otwierać trzeba było kluczykiem, chciałbym to naprawic.

Wczesniejszy własciciel albo mechanik odłaczyl zamek a elektromagnes który otwiera bagażnik zasilony był uwaga z postojówki tylnej(pewnie odłączone bo jednak okazało się ze zostawiając auto na światłach można do niego wejść...)

mam tutaj schemat

a171351df303b.jpg

wychodzi na to ze ten elektromagnes powinien być podłączony do pinu 12 wtyczki B czyli środkowej, sterowany jest plusem ponieważ drugi przewód jest połączony z masą auta.

jednak przy pompce o numerze 8L0 862 257 A na tym pinie nie ma napiecia

Prosze o jakaś sugestie..

Edytowane przez Destroyertld
Opublikowano

Przycisk podłaczony, przewód wpięty w kabel zasilajacy kostki siłownika, jedyny minus takiego rozwiazania to taki że przy zamknietym aucie otwarcie klapy z przycisku wywoła alarm, ale to raczej sytuacja nie spotykana będzie. Teraz mam otwieranie klapy na dwa sposoby, z pilota i z panelu przy kierownicy :wink:

11794372_850476285022210_757022742454887

Otwieranie klapy pierwszy z lewej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...