Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z śrubami od geometri tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was wszystkich, zabrałem się za wymianę sprężyn w moim A4 B7 z ori na Eibachy -30mm, mam problem z wyciągnięciem śrub w dolnym wahaczu od geometrii, śruba za cholere nie chce odpuscic tulejce i kręci się razem z nią, z tąd moje pytanie czy tulejki w wahaczu który jest widoczny na zdjęciu sa wymienne? chodzi o tulejkę ktora jest na samym dole po prawej stronie...

1696.jpg

Opublikowano (edytowane)

NIE JEST WYMIENNA JEST RAZEM Z NOWYM WACHACZEM

569792_x800.jpg

Edytowane przez ancymonek77
Opublikowano

Masakra, nie wiem jak wybić tą śrubę mimośrodową, próbowałem różne sposoby, nie chce grzać jej zeby nie uszkodzić tulejki w wahaczu..

Opublikowano

Masakra, nie wiem jak wybić tą śrubę mimośrodową, próbowałem różne sposoby, nie chce grzać jej zeby nie uszkodzić tulejki w wahaczu..

A śruba sie rusza

Opublikowano

Śruba się kręci ale okręca się razem z tulejką w gumie, boję sie że pozrywam gumy w tulejce i wahacz bedzie do wymiany

Opublikowano

Jeśli śruba obraca się razem z tulejką to i tak już jest uszkodzona.

Opublikowano

Śruba się kręci ale okręca się razem z tulejką w gumie, boję sie że pozrywam gumy w tulejce i wahacz bedzie do wymiany

próbuj wybić duży młotek wybijak i powinna wyjść

Opublikowano

Tuleje dostępne to jakieś są, ale czy uda Ci się to wymienić? Trudno powiedzieć, wszystko zależy w jakim stanie jest otwór w wahaczu.

Opublikowano

Da się wymienić i nie trzeba kupować całego wahacze ;)

Właśnie walczę z tymi tulejami , prawdopodobnie jutro będe miał zmienione jak uda sie dam znać jakie kupiłem

Pozdrawiam

Opublikowano

No i udało się wymienic? Czyli co, ogólnie jakby się chciało wymienic te tuleje, to nie da rady, tylko cały wahacz trzeba? ;/ Bo mam uczucie, że na nierównościach tył samochodu dziwnie pływa, jeżeli amortyzatory by odstawic, to gdzie indziej szukac przyczyn ?

Opublikowano

Ja mam za to problem z ustawieniem geometrii z przodu...tez trzeba będzie zapewne końcówki drążków wymieniać.

U mnie tył pływał i wyszło na geometrii ze tył idą koła do środka, po ustawieniu jest dużo lepiej.

Opublikowano

Da się wymienić same tuleje nie trzeba wahacza kupować :D

Opublikowano

Witam i ktoś wie jakie tuleje tam wchodzą co by nie wymieniać całego wahacza ? i czy to o quattro tez chodzi ?

Opublikowano

Podbijam ma ktoś namiar na te tuleje gumowe  i śruby ewentualnie jakieś numery tego ustrojstwa ...

Opublikowano

Tu masz taką ładną rozpiskę co do tulei :)
rear%2520suspension.png


Rear Subframe:
2 - 8E0-505-145-AR (2x)
3 - 8E0-505-145-AP (2x)
4 - 8E0-599-257-K (2x)

Upper Control Arm
14 - 8E0-501-541-S (4x)

Lower Control Arm
11 - 8E0-505-185-N (2x)
15 - 8E0-505-279-J (2x) 
16 - 8E0-505-171-J (2x) 

Other
10 - 8E0-505-203-D (2x) (knuckle bushing)
12 - 8E0-501-529-P (2x) (tie rod assembly)

Opublikowano

Mam na sprzedaż nowke tuleje Lemfordera nr 11 i dwie nowki śruby do zbieżności.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ma może ktoś wykaz nr wszystkich śrub lub całego kompletu potrzebnych do tylnego zawieszenia quattro ?

Opublikowano
W dniu 17.12.2018 o 17:57, r7adek napisał:

Ma może ktoś wykaz nr wszystkich śrub lub całego kompletu potrzebnych do tylnego zawieszenia quattro ?

Jak wykopie do Ci udostępnie ?

Opublikowano

Panowie jak się mają tuleje:  8E0505145AP vs. 8E0505145AT ? Czy różnica jest w ich twardości ? Bądź inna rzecz bierze w tym udział?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...