Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 389nm 188ps a może więcej...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam pacjent B5 AFN 110ps bez Q

Modyfikacje:
-turbosprężarka GTB1756VK (przeróbka na podciśnienia+montaż by krzysiek1606)
-FMIC+orurowanie z kwasówki (montaż by krzysiek1606)
-wtryski 216-tki (WZM)
-pompa wtryskowa by krzysiek1606
-dwumas+sprzęgło z AWX
-MAPsensor 3bar

całkiem przyjemnie sie odpycha w tym momencie, lecz miałem cicha nadzieje ze 200 peknie :)

pwyce7wo.jpg

Opublikowano

Ladne kreski i wynik tez niczego sobie z wtryskow 216

Opublikowano (edytowane)

No właśnie wtryski tutaj ograniczają ale wynik zacny. :banan: :banan:

Kolega Krzysiek przerabiał Ci pompę na "11"?

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

No właśnie wtryski tutaj ograniczają ale wynik zacny. :banan: :banan:

Kolega Krzysiek przerabiał Ci pompę na "11"?

tak , wszelkie prace mechaniczne w tym aucie wykonał krzysiek1606

Opublikowano

ja osobiscie do tych zmian dal bym jeszcze walek z sdi :wink:

Opublikowano

a co jeśli by dac ... 230tki+ gtb22+ wałek sdi .... na co mozna liczyć :)

Opublikowano (edytowane)

a co jeśli by dac ... 230tki+ gtb22+ wałek sdi .... na co mozna liczyć :)

Ja bym zamiast GTB22 (za duza) wkladal GTB2056VZK i wtedy mozna uderzac w 220 plus ;-) Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

rozumiem, ale jakby isc na całośc z tym diezlem gtb22 + jakie graty i w jaka moc mozna celować?

obecny IC ile wytrzyma?


Edytowane przez Jacktdi99
Opublikowano (edytowane)

tak , wszelkie prace mechaniczne w tym aucie wykonał krzysiek1606

Najwięcej się narobił przy przeróbce pompy :polew: .

Wiecie,jak wygląda modyfikacja pomp u Krzysia?

Otóż przekłada sam tłokroździelacz,wyłącznie i tylko to,zwiększa ciśnienie paliwa w pompie i każda jedna taka sztuka leje na 190-200 koni z wtryskami o kalibracji 0.216 :facepalm: .

Było się choć odrobinę postarać i chociaż hdk 248 chłopakowi założyć niemoto,skoro nie potrafisz grzebać w pompach :grin: .

Resztę robi Maciuś krzesząc kosmiczne moce na dynomecie.Z zadka wyjęte przełożenia,masy itp skutkują tym,czym skutkują.Total ratio/przełożenie główne 4.615 :doh:,przełożenie trójki 3.191 :dance2: i waga auta 1600kg.Czy to golf 3 combi,czy audi a4,waga zawsze taka sama i co najciekawsze wyniki zawsze niemal identyczne 190-200 na 11/216 :eusathink: .

Ladne kreski i wynik tez niczego sobie z wtryskow 216

Ten wynalazek sam z siebie,z racji tego,że to nie jest profesjonalny sprzęt pomiarowy,a jedynie zabawka dla amatorów,zawyża średnio 10 koni.Do tego dochodzi jeszcze korekcja związana z bardzo wysoką temperaturą otoczenia,co daje kolejne kilka koni bonusu.

Przy takiej zewnętrznej oprogramowanie tego czegoś/dynometu jest w stanie doliczyć nawet 10 koni z korekcji.A kto jak kto,ale oni potrafią wykrzesać dodatkowe konie dzięki zawyżonym temperaturom.

Edytowane przez sagon
Opublikowano

Nie żebym obierał jakąkolwiek stronę,ale moja krowa bez mojego dupska z paliwem zalanym do 1szej białej kreski z 2 fotelikami,za pasówką pełnowymiarową i jakimś tam koszem w bagażniku waży ok 1430kg a kolega ma lżejszego sedana wiec moim zdaniem wynik jak najbardziej dobry tzn waga o reszcie się nie wypowiem bo się nie znam :wink:

Opublikowano (edytowane)

Co do dynometa i pastwienia się nad tym sprzętem przez sagon'a to mam jedno "ale"... Podsyłam temat w którym porównano auto na dynomecie i maha (post nr 5)... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311441-porownanie-hamowni/

Dynomet oszuka, gdy chce tego operator, ale tak jest też na innych hamowniach i tyle...

Edytowane przez Blachu
Opublikowano

Jest możliwość zrobienia loga przez vaga ?

Np 3 bieg, log dynamiczny grupa 011 ?

Coś więcej będzie można powiedzieć o mocy realnej samochodu. Po prostu lepiej dyskusję opierać na faktach.

Opublikowano

Jest możliwość zrobienia loga przez vaga ?

Np 3 bieg, log dynamiczny grupa 011 ?

Coś więcej będzie można powiedzieć o mocy realnej samochodu. Po prostu lepiej dyskusję opierać na faktach.

Widze ze temat sie rozwinał :) , nie ma problemu chetnie wrzuce takiego loga do oceny , może sie czegos ciekawego dowiem, wstrzymajmy sie do jutra

Opublikowano (edytowane)

Loga 011 robi się co najmniej na 4tym biegu,na trzecim turbo nie nadmucha tak efektywnie i nigdy nie będzie realnego podglądu.


Co do dynometa i pastwienia się nad tym sprzętem przez sagon'a to mam jedno "ale"...

Ja też,to jest dynomet u Gregora,a nie to gó..o u Maciusia,które z zajeżdżoną,starą pompą od afna z tłokroździelaczem najprawdopodobniej z reni 993(na 100% nie jest to 072 z 988) na 216tkach pluje 188 koni.

Kiedyś było porównanie wyników z mahy i dynometu Maciusia,różnica to około 6 koni,tyle tylko,że pomiar na maha robiony był równo miesiąc po tym,jak mierzyli moc na dynamie.Wypluło wtedy słynne 197 koni u Mastersa,ale po miesiącu zmian w silniku wszystkiego,co moźliwe,łącznie z wtryskami na większe.

Pompa 10tka jedynie z przełożonym słabszym tłokiem od pompy 414 993 ma wypluć z 216tkami 188 koni :grin::facepalm: .

Kilka postów niżej w tym dziale jest wynik z hamowni Gregora na 11/240/gtb17 wynik 200/425,luknij i porównaj,może sam jakoś wyciągniesz odpowiednie wnioski.

Wtryski 0.240,przypominam.

Co do samego autora tejże jakże nad wyraz mocnej pompy,to powiem tylko tyle.Takiego naciągacza,kręta,oszusta jak kolega Krzyś ze świecą szukać.Skasował chłopaka 600 zeta jedynie za tłokoroździelacz z pompy,którą można kupić za 150 złotych.Zabrał jego pompę,wsadził szrota,który wyglądem przyprawia o ból oczu i skasował 600 plnów :naughty: .

Nawet cwaniaczek zaworka n 109 nie wykręcił i nie sprawdził,teraz chłopak ma problemy,bo silnik łapie drgawki po odpaleniu.

Pompa na tych gratach z Boską pomocą wypluje góra 175 koni,ale nie na dynomecie u Macieja.U niego każda jedna mega mocna 11tka by Krzysztof notorycznie i powtarzalnie pluje średnio 190 koni,a nawet więcej :polew: .

Nic dziwnego,że nie ma w niej nastawnika hdk 248,który w tych pieniądzach jest wręcz obligiem,bo pompa 993 takiego nie podsiada,więc został seryjny 196 z afna.

A,że ten fachura nie umie grzebać w nastawnikach,to zostaje mu tylko przekładka na te z 988 o numerze hdk 248,które nota bena są "bardzo mocne".Dużo mocniejsze od hdk 196.

Co Krzyniu,nabrałeś wody w usta,mowę ci odjęło,fachowcu od pomp?Tak się traktuje kolegów,którzy ciężko zap....ą na każdą złotówkę.Ja ci kiedyś pisałem,że wcześniej,czy później twoje/wasze oszustwa ujrzą światło dzienne.

Z twoimi pompami jest tak,jak się trafi z miarę zdrowy dawca,to coś tam jeszcze wypluje,resztę dorzuci hamownia,choć ciężko to coś hamownią nazwać.Innymi słowy,to czysta loteria,zero profesjonalizmu i wiedzy na temat,jak z każdej pompy wycisnąc maxa.Poza przekładką nastawnika nie masz pojęcia zrobić nic więcej!

Przykład swoich możliwości,próbkę beztalencia jakim w tej materii jesteś obdarzony,że tak powiem,pokazałeś na przykładzie pompy kolegi Jacktdi99.

Teraz deklarujesz,że wsadzisz mu hdk 248,przy następnym stage'u,jak kupisz tanio pompę 988 :grin: .Ja na jego miejscu łapy bym ci połamał kuta..e.Dam ci dobrą radę,przyłóż się do tej jego pompy,bo jak tylko coś będzie nie tak,to wyląduje ona u mnie,na sekcji.A z czym to się wiąże,pisać ci nie muszę.

Aaa,pozdrów ode mnie tego pseudo tunera,który wespół z tobą robi ludzi w ch...a,naciągając notorycznie wyniki pomiarów mocy.

Edytowane przez sagon
Opublikowano

Zrób loga na 4 biegu...wtedy będzie czarno na białym.

Opublikowano

To może 3 i 4 bieg zrób jeżeli możesz, przy okazji zobaczy się jak turbo wstaje i pompuje ;)

Opublikowano

ciekaw jestem wyników logów

Opublikowano

Sie sajgonek zagotował, pompy nie widział a herezje krzyczy.

Opublikowano

ciekaw jestem wyników logów

Logi bedą juto bankowo na 3 i 4 biegu ,chwilowo nie mam jak zrobić więc prosze o cierpliwość i bez zbednych krzyków :)

Opublikowano (edytowane)

Sie sajgonek zagotował, pompy nie widział a herezje krzyczy.

"...Błogosławieni,którzy nie widzieli,a uwierzyli."

Mało wiesz,stąd usilnie starasz się bronić tego krętacza.Znam numer nastawnika,numer głowiczki i mnie to w zupełności wystarczy do postawienia trafnej diagnozy.

Co więcej,nawet z loga 004 potrafiłem wywnioskować,że tłoczek przestawiacza ma numer 028,o ile w ogóle wiesz,co to oznacza.

Nie będę zdradzał więcej szczegółów,bo Krzysiu zobowiązał się nawrócić i poprawić to,co spaprał.Dajmy mu więc szansę na zrehabilitowanie się,po "tak dotkliwej porażce."

Ale zapaliło mu się koło d*py,to Ci mogę zagwarantować.Z wrażenia biedaczyna głos stracił,zaniemówił :grin: .

W logu 011 na 4tym biegu wszystko jest ok,mogę to zagwarantować.Spanky się postarał,nawet map dobrze skalibrował,co rzadko się zdarza,nie jemu,ale ogólnie tjunerom.

Jak myślisz Kowi87,skąd to mogę wiedzieć?

Edytowane przez sagon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...