Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap z 2.0 TFSI na 1.8T Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukam juz pół roku i dalej nie znalazłem audi z silnikiem 1.8t która sprostała by moim wymaganiom dlatego też chciałbym zapytać was forumowiczów który mają pojęcie spore o takich zabiegach . :)
1. Czy jest to wykonalne i czy wystarczy wymienić tylko silnik?
2. Jezeli nie tylko silnik to jaki koszt i jakie cześci były by potrzebne do takiego swapu.

p.s Jezeli napisałem w złym dziale prosze o przeniesienie tematu . Pozdrawiam i czekam na pomoc.


Odświeżam


Halo czy ktoś mi pomoże?

Opublikowano

nie znalazłeś 1,8t która "sprostałaby Twoim wymaganiom" - co masz na myśli? Za mało mocy? To wrzuć jakiś program, zainwestuje pare złotych w osprzęt itd albo od razu kup a4 z 2,0TFSI. Koszt swapu - silnik plus wiązka, komp ktoś kto przełoży plus elektronik który Ci to zgra itd itp więc wydaje mi się że nie opłaca się robić takiego swapa.

Opublikowano

nie nie tylko ze szukam sedana z szyberdachem i 4 szybami w prądzie + zew pakiet s line
a 1.8t nie ze mało mocy tylko ze podejdzie pod to lpg

Opublikowano

szukaj 1,8T bo w 2,0TFSi z gazem słabo no i sam motor drogi. Myślę że to nieopłacalny interes. Jak chcesz gaz szukaj 1,8T albo coś większego bo on chyba z gazem problemu nie miały

Opublikowano

Dalej mnie nie rozumiecie . Chcę kupić 2.0 tfsi full pakiet wszystko co możliwe bo kupic taką 1.8t to 1 na 100 i sprzedać silnik 2.0 tfsi i wsadzić 1.8t ale czy to jest realne i czy podejdzie skrzynia i różne podzespoły lub czy bedzie trzeba zmieniać wszystko praktycznie.

Opublikowano

trzeba było tak od razu napisać. Teraz brzmi to sensownie. Ale ogólnie chyba za dużo kombinowania. Podzespoły pewnie podejdą, skrzynia też kwestia przełożeń,quattro ośka itd.
No i podłączenie po tym tego wszystkiego, instalacja. komp, soft itd itp

Opublikowano (edytowane)

Mechanicznie do ogarnięcia. Problemów być nie powinno. Pytanie tylko jak z wysterowaniem tego... Jakby kupić kompletny silnik 1.8T + kolektor + sondy + ECU do niego od B7 to też pewnie do przeskoczenia.

Tak czy siak - tanio nie będzie. Lepiej poszukać innego auta niż strugać takie tematy - no chyba, że sam sobie wszystko to porobisz, masz czas i chęci oraz widzisz w tym sens... ale w takim przypadku nie pytałbyś tylko działał.

Edytowane przez azure
Opublikowano

Ajaja zaczekamy jeszcze miecha potem zacznę szukać warsztatu ktory sie tego podejmie . Znaleźć 1.8t z szyberdachem i 4 szybami + pakiet zew s line masakra

Opublikowano

nie lepiej znaleźć 1.8t z szyberem ,a szyby i pakiet s-line sobie wyrezasz bez problemu i taniej wyjdzie niż swap silnika

Opublikowano

Ludzie silnik 2.0t warty jest pewnie ze 3x tyle co 1.8t. Myślę że mógłbyś wyjść na 0 z takim swapem.

Opublikowano

Właśnie o tym mowie Wandej .Czy ktoś z forum zna warsztat i strone www ktora zrobila by taki swap?
Ja sobie myślałem ze to trzeba włożyć tylko silnik ponieważ pompa paliwa i inne podzespoły bedą az nad to mocy miały w zapasie bo przeciez 2.0tfsi ma 200koni a 1.8t 163 :)

Co o tym myślicie bo 2.0tfsi idzie dorwac w full pakiecie za 25k Sprzedam silnik za 4k a 1.8t kupie za 2k i swap 1.5k jakoś tak moze uda sie jeszcze coś zachachmęcić na lpg xD

Opublikowano (edytowane)

Bez sensu według mnie. Chcesz mieć 1.8T to kup bez sline a sline włożysz taniej wyjdzie szybciej i pewniej, sline zewnętrzny ogarniesz moment toż to nawet kwestia tygodnia i nie jakoś drogo... Swap wątpię, że za takie pieniądze ogarniesz. Najlepiej pisać do renomowanych firm ile biorą za swap, bo tutaj nikt takich cudawianek nie robił,żeby dla gazu zmieniać motor na słabszy :).

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Moim zdaniem do ogarnięcia i to szybko i łatwo.

Kup a4 1.8t w b6 budzie, walony, czy cokolwiek. Tanio w UK można znaleźć. I masz na swap wszystko co potrzeba, włącznie z kompem, licznikiem, kluczykiem, wiązka i co tam jeszcze trzeba.

Ja ostatnio kupiłem a4 dla silnika, wyszło taniej jak silnik i do tego kupa gratów została na handel. Silnik juz siedzi w b7 i auto jeździ.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

@Ksiadz właśnie taki sam mam plan - angola b6 w 1.8t nawet za 4k można kupić jeżdzącego.
a mogę kupić B7 w 2.0tfsi LPG Quattro Tiptronic z pukającym silnikiem za 10K - czyli wszystko to co chce mieć w aucie ale wolałbym mieć 1.8T.
Co po za silnikiem i wiązką potrzeba z b6 do B7? ile swap?
@Nosb podobno ogarniasz?

Edytowane przez Marcin Gugu33

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...