Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne LED giętkie, montaż do oryginalnych lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chodzi mi po głowie montaż świateł LED giętkich do oryginalnych lamp wygląda to mniej więcej tak:

flex.jpg

flex3.jpg

flex4.jpg

Tutaj link do aukcji na Allegro: http://allegro.pl/swiatla-dzienne-led-audi-dopasowane-gietkie-lampy-i5440175565.html

Teraz moje pytania: czy jest sens się w to bawić? czy trzeba rozklejać lampy (nie znalazłem nigdzie czy w B7 lampy są sklejone), w innym temacie widziałem link do strony gdzie ktoś robił taką modyfikację w A3 i tam niestety lampy były rozklejane, na aukcji piszą że mogą to być światła do jazdy dziennej natomiast ja nigdzie nie zauważyłem wzmianki o E4 RL i co później z Miśkami? wydaje mi się że czysto teoretycznie jest do osiągnięcia fajny efekt wizualny, tylko czy jest możliwość korzystania z tego jako legalnych świateł do jazdy dziennej?

Opublikowano (edytowane)

montować możesz ale lampy będziesz musił rozkleić do tego, co do miśków to dowód poleci odrazu jak będą choć trochę kumaci w temacie oświetlenia samochodu.

Edytowane przez kdawid
Opublikowano (edytowane)

rozklejaj lampy i montuj, na forum wszyscy którzy mają czarne klosze w b7 rozklejali lampy :) nic trudnego,

zawsze to custom mod, możę być ciekawie :) a co do policji to sie nie przejmuj, do świateł dziennych w polsce jeszcze nie słyszałem żeby ktoś sie przyczepił a na różnym gównie ludzie jeżdżą.

Edytowane przez Lorence
Opublikowano

no właśnie "przeraża" mnie to rozklejanie, bo znając moje szczęście zaraz coś połamie :kwasny: i miałem nadzieję że może akurat w B7 nie są klejone

Opublikowano

Lampy wkladasz do piekarnika i bez trudu rozklejasz, ściągając uprzednio klamry mocujące. Te ledy nie posiadaja homologacji ECE-R87 wiec nie spełniają wymogów. Tak na marginesie, obojetnie co wsadzisz do oryginalnych lamp, jezeli nie sa to żarówki /żarniki które przewidziane zostały do tej lampy tracisz homologację.

Opublikowano

no właśnie "przeraża" mnie to rozklejanie, bo znając moje szczęście zaraz coś połamie :kwasny: i miałem nadzieję że może akurat w B7 nie są klejone

znajdz ludzi ktorzy sie tym zajmuja, xenony b7 maja to do siebie ze klej puszcza na krawedziach i brudza sie w srodku wiec za jednym zamachem bedziesz miał szczelne, czyste od srodka i jeszcze sobie ten ed zamontujesz .... LED ktorego uroda jest sporna, ale to Tobie musi sie podobac

Opublikowano

dałem sobie siana z tymi kombinacjami po przestrodze kolegi Muskel1 :) zamiast tego poszły koło halogenów zwykłe podłużne ledy NSSC a ja zająłem się rzeczą naprawdę istotną a więc pompką oleju :D dodam że był to strzał w dziesiątkę :)

Opublikowano

obojetnie co wsadzisz do oryginalnych lamp, jezeli nie sa to żarówki /żarniki które przewidziane zostały do tej lampy tracisz homologację.

w co drugiem samochodzie na polskich drogach jest LED DRL chinol bez homologacji, a reszta ma wybiete coś na szkle co obok homologacji nawet nie leżało.

Moim zdaniem źle robisz że poszedłeś z zwykłe oblatane paski DRL, mogłeś mieć coś wyjątkowego a masz zwykły pasek DRL. Swoją drogą napewno dobrze to nie wygląda.

Jak już paski to jedynie oryginalne od audi a6:

front.jpg

Opublikowano

W B7 żaden led nie wygląda dobrze poza ori w reflektorze. Ewentualnie jeszcze jeśli nie masz ori drl to robisz coś na ten wzór:

IMG_7803Large.jpg

Dokładane paski do wewnątrz klosza robią za to większą robotę w B6, gdzie wkłada się pasek z RS6 C6 tak jak u kolegi Blachu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/201484-a4-b6-awx-moja-czarna-bestia-18-skora-xenon-bixy-z-led-rs6/?p=4521450

Opublikowano

Moim zdaniem dobrze zrobił. Ważne, że jemu sie podoba. Po za tym to, że inni coś robią nie jest żadnym argumentem. Dlatego tak jest a nie inaczej, bo postępując Twoim tokiem myślenia nic sie w tej kwestii nie zmieni.

Opublikowano

Witam ponownie, przez wyjazd do niemcowni dawno tu nie zaglądałem załączam zdjęcia jak mi to wyszło ;) czy źle to wyszło? to już kwestia gustu, dla mnie najważniejsze jest to że nie muszę pamiętać o włączonych światłach na terenie PL a wierzcie mi jeżdżąc trochę po DE gdzie nie ma tego głupiego obowiązku można się po powrocie do ojczyzny zapomnieć a to niestety kosztuje ;)

20150830_223801.jpg20150825_160704.jpg

Opublikowano

Jakoś nie widzę tego typu dokładek. Tylko ori , a jak niema to niech tak zostanie.

Opublikowano (edytowane)

W swojej niuni mam dzienne w drogowych tak jak ori xenony, koszt 50-70zł moduł. Pieknie świecą i nik sie nie przyczepił. szkoda że nie poszedłeś za pierwszą myślą z tymi paskami led montowanymi w lampe. Jestem właśnie w trakcie przeróbki zwykłych lamp na bixenon (soczewki z aledrogo:) i jak narazie super.

http://images75.fotosik.pl/36/25cd25b3a4058d53.jpg

Czekam teraz na ten pasek, by go wstawić w lampe oczywiście z funkcją kierunku.

Może sie komuś to nie podoba, że takie rezanie nie na orginałach ale dużo, dużo tańsze a efekt.......zobaczymy za pare dni.

Edytowane przez drzewek20
Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie, przez wyjazd do niemcowni dawno tu nie zaglądałem załączam zdjęcia jak mi to wyszło ;) czy źle to wyszło? to już kwestia gustu, dla mnie najważniejsze jest to że nie muszę pamiętać o włączonych światłach na terenie PL a wierzcie mi jeżdżąc trochę po DE gdzie nie ma tego głupiego obowiązku można się po powrocie do ojczyzny zapomnieć a to niestety kosztuje ;)

jak dla mnie to wygląją mega słabo, ogolnie wszystkie paski tego typu. Za cholerę nie rozumiem po co Ci te paski jak nie masz ksenonu/biksenonu, oszczędność w Twoim przypadku żadna. Jak chciałeś mieć światła zawsze ON wystarczy tryb skandynawski w kompie włączyć i możesz jeździć po europie i nie przejmować się światłami.

oświeć mnie i powiedz mi jaki Ty widzisz plus posiadania tego ustrojstwa w swoim aucie ??

Edytowane przez Lorence
Opublikowano

jak dla mnie to wygląją mega słabo, ogolnie wszystkie paski tego typu. Za cholerę nie rozumiem po co Ci te paski jak nie masz ksenonu/biksenonu, oszczędność w Twoim przypadku żadna. Jak chciałeś mieć światła zawsze ON wystarczy tryb skandynawski w kompie włączyć i możesz jeździć po europie i nie przejmować się światłami.

oświeć mnie i powiedz mi jaki Ty widzisz plus posiadania tego ustrojstwa w swoim aucie ??

mega słabo czy słabo czy tak sobie etc. to kwestia gustu, fakt faktem, że nie trzeba co pół roku lub nawet częściej zmieniać żarówek bo się znowu przepaliły od świecenia w zderzak w mieście, mamy moim zdaniem durne prawo z tą jazdą w dzień na światłach i takie rozwiązania z zakładaniem świecidełek są tego pochodną, włączenie trybu skandynawskiego to nie jest rozwiązanie. Jedni zakładają świecidełka bo jest to dla nich oszczędność czasu i pieniędzy na wymianę i kupno nowych żarówek, inni zakładają bo im się tak podoba, Ci co mają to gdzieś to jeżdżą na mijania i ok. Więc dlaczego niektórzy się czepiają ? Nie wiem, skoro kolega sobie takie światełka założył to znaczy, że albo mu się tak podoba, albo że tak mu wychodzi taniej albo może i jedno i drugie. Lorence po co pisać od razu w tak negatywnym tonie ?

jacek70 skoro ori jest najlepsze, to po co na siłę poprawiać fabrykę i zakładać większe koła niż przewidział producent ? obniżać zawieszenie ? przecież to już nie wygląda jak ori co nie ?

Opublikowano

jacek70 skoro ori jest najlepsze, to po co na siłę poprawiać fabrykę i zakładać większe koła niż przewidział producent ? obniżać zawieszenie ? przecież to już nie wygląda jak ori co nie ?

Ja mam i zawias i koła seryjne. Nic nie zmieniałem bo jest ok. Co do lamp to jest troszkę inna sprawa. Jest różnica w ori lampie czy to h7 czy ksenon jeśli doklei ktoś do nich chiński pasek led . Oczywiście to tylko moje prywatne zdanie .
Opublikowano

Ja mam i zawias i koła seryjne. Nic nie zmieniałem bo jest ok. Co do lamp to jest troszkę inna sprawa. Jest różnica w ori lampie czy to h7 czy ksenon jeśli doklei ktoś do nich chiński pasek led . Oczywiście to tylko moje prywatne zdanie .

No właśnie a dlaczego to inna sprawa ? Moim zdaniem i jedno i drugie można zaliczyć do ogółu który można nazwać tuningiem, wiadomo, jednym się podoba córka, innym matka a jeszcze innym teściowa, kwestia gustu. A niech sobie ludziska naklejają paseczki, diodki i inne świecidełka gdzie chcą, czy jadą na świecidełkach czy na ori drl-ach czy na mijania co to za różnica ? W bezpieczeństwie ruchu drogowego na pewno żadna, dlatego część państw ue wycofała się z tego przepisu, byle tylko nie oślepiały a o to akurat w przypadku ledów drl trudno.

Opublikowano (edytowane)

jestem właśnie po transformacji lamp na biksenon z ledem, efekt końcowy:

21d8255c74e3965bmed.jpg

1f6e47a094a5df77med.jpg

d9f3e3f981ac5aeamed.jpg

7ef0e964afe7fa58med.jpg

sorki za jakość robione 5letnim telefonem:)

ogarnę lepszy aparat i porobię z daleka jak świecą.

Edytowane przez drzewek20
Opublikowano

witam

nie zasmiecajac zadam pytanie tutaj a mianowicie kupilem elastyczne ledy z samego poczatka tego tematu i mam pytanie

chce je podlaczyc tak aby po zaplonie zaswiecaly sie ledy jako swiatla dzienne a oo wlaczeniu swiatel postojowych drogowych czy mijania ledy nie gasly tylko przygasaly do 30% mocy wiem ze jest to do zrobienia a ja moge sie odwdzieczyc np finansowo za pomoc ps. pominmy sporna kwestie tego czy to wiocha czy nie wiocha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...