michal008 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Proszę o analizę logów. 3 bieg. Niestety na logi do odcinki brakło drogi... 115,118 http://vaglog.pl/log_229001.html 002,020 http://vaglog.pl/log_229003.html 003, 120 http://vaglog.pl/log_229004.html jeszcze pytanie odnośnie kanału 26. Czy na nim są zawarte inforacje nt. cewek? w pierwszych dwóch oknach wartości równe a 3 i 4 okno wartości o połowę mniejsze od tych w 1 i 2 oknie Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez michal008
stachu86 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Przepływke bym wymienił. Troche przy mało podaje. Reszta wyglada zdrowo. kanał 020 jest od swiec cewek.
michal008 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 No właśnie widzę że przepływomierz mało pokazuje. A nie wchodzi jeszcze w grę jaka nieszczelność w dolocie? W zasadzie chyba nic nie syczy ale pewnie to nie oznacza że nieszczelności nie ma.
michal008 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Żadnych błędów Zastanawiam się czy jak dociągnę log do odcinki to czy przepływomierz może pokazać jeszcze wyższą wartość niż to co w logu czyli do niecałych 6000rpm. Bo tak te 114 g/s to tak bez szału trochę dorzucam jeszcze logi kanału 02 i 33 na benzynie http://vaglog.pl/log_229580.html
Łukasz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Przepływka jest ok, nie wymieniaj szkoda kasy.
michal008 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 czyli rozumiem że parametry prawidłowe. Nurtuje mnie cały czas ten przepływ, czy przy 150KM nie powinien być wyższy? Tak koło 125?
krzysiekvtec Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A jaka byla temperatura na zewnatrz? Czy przed logami nie ciskales go na maxa?
azure Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak na AVJ to przepływ dużo większy nie będzie, raczej szkoda kasy na nową przepływkę... Logi robione na Pb czy LPG? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez azure
michal008 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 A jaka byla temperatura na zewnatrz? Czy przed logami nie ciskales go na maxa? Trochę właśnie ciskałem bo regulowałem gaz. Temperatura w granicy 25stopni. Jak na AVJ to przepływ dużo większy nie będzie, raczej szkoda kasy na nową przepływkę... Logi robione na Pb czy LPG? logi robione ba Pb. A reszta logów ok?
krzysiekvtec Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 No wlasnie moze ic nie jest za czysty, zagotowal sie o gorzej pojechal zrob loga wieczorem jak bedzie 19 stopni
michal008 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 tak zrobię tylko trochę czasu dorwę. Problem w tym że mam go tylko wieczorami a lepiej nie logować na drodze przez las w nocy A można jakoś ic przeczyścić?
krzysiekvtec Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 można wyjąć go wlac benzyny ekstrakcyjnej wypłukać i założyć
michal008 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 Witam. Zaistniały nowe fakty. Wymieniałem dzis olej i z racji że byłem na kanale, tak z ciekawości odłączyłem kolano łączące intercooler z rurą dolotową od turbiny do niego. To co zobaczyłem zszokowało mnie. Zobaczcie na foto http://www.directupload.net/file/d/4101/4ci5k2gi_jpg.htma po wyciągnięciu http://www.directupload.net/file/d/4101/2oagb7c3_jpg.htm . Kawał chyba papieru. Skąd to... :slina: ? Od razu intercooler poszedł out, najpierw czyszczenie mechaniczne a potem benzyna ekstrakcyjna i płukanie. To co wypływało, te kawałki papieru- coś strasznego. Skąd to się tam mogło wziąć? Jedyne co mi przychodzi na myśl to to że ktoś wcześniej coś przy turbo robił i zatkał rurę do ic a potem o tym zapomniał... Ja jeżdżę tym samochodem 1,5 roku i cały czas tak jeździłem...
jacek70 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Lepiej pewnie będzie, ale zrób jeszcze raz logi i porównaj je z poprzednimi. Ciekaw jestem różnicy.
michal008 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 W moim odczuciu trochę lepiej. Nie ma kolosalnej różnicy ale chyba jest lepiej. W najbliższym czasie zloguję go raz jeszcze to będzie porównanie. Tylko skąd to sie tam mogło wziąć?
jacek70 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Mógł ktoś przysłonić dolot np. podczas jakiegoś przeglądu czy wykręceniu przepływki . Potem poskładał wszystko a o kneblu zapomniał.
krzysiekvtec Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Po wyczyszczeniu lepiej jedzie? na pewno dłużej trzyma doładowanie
michal008 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) No sprawdzę za parę dni dopiero. Dziś jeszcze zauważyłem że przy rurze przychodzącej do turbo (tip chyba się to nazywa) przy opasce gdzie jest łączona z przepływomierze jest przecięcie, tak jakby od opaski źle zakładanej... Dopiero po wymianie chyba bedzie pokazywalo prawidłowo. A tak na marginesie może ma ktoś na zbyciu w dobrej cenie? Witam. Wrzucam logi z dzisiaj. Nie są to typowe logi do odcinki tylko logi z jazy bo robiłem korekty gazu więc takie nijakie. Ale zauważyłem że przepływomierz przy podobnych obrotach pokazuje więcej. Przy robieniu logów interesowała mnie bardziej grupa 15 bo mi gaz przerywa. Wynika że do wymiany cewka na drugim cylindrze (chyba że się mylę to mnie poprawcie). Wartości Count znacznie odbiegają od 0 które występuje na pozostałych cylindrach. Jeżeli coś jeszcze widać z nich to proszę o radę logi 002, 015, 033: http://vaglog.pl/log_231749.html Dodam jeszcze że podczas logowania mocno szarpało więc nie wiem czy to ma wpływ na wskazania. A i logi robione tylko na gazie. Edytowane 10 Września 2015 przez michal008
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się