imr_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 witam , robiłem dziś logi na 3 biegu od 1800 - 6800 obr . Wracając na chwilę zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju , poźniej było słychać dziwne odgłosy z pod maski przy 2000 - 3000 obrotów - metaliczny dzwięk. Dojechałem na parking - silnik pracował normalnie tylko ten odgłos pomiędzy 2000-3000 obr. Po zaparkowaniu silnik zaczął się telepać , nierówno pracować po czym zgasł. Później zapalił jeszcze raz pracując nierównomiernie , zgasł i ponownie już nie zapala. Rozrusznik przestał kręcić. Silnik do remontu ./ wymiany ?? pozdrawiam
karaluch8 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Olej jest? Mogła się pompa oleju posypać, oleju nie dostarczała no i się zatarło.
imr_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Olej jest? Mogła się pompa oleju posypać, oleju nie dostarczała no i się zatarło. olej jest , po odpaleniu trze i po chwili gasnie
Rabbi Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 1.na jakim oleju jeździsz? 2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?
imr_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 1.na jakim oleju jeździsz? 2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju? 10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka
Rabbi Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) 1.na jakim oleju jeździsz? 2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju? 10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka to już masz odpowiedź .......10w40 nadaje się do przysłowiowego poloneza. jedź do jakiegoś ogarniętego mechaniora niech obada czy przytarłeś motor czy nie.jeśli smok masz zabity na amen to mogło się tak stać bo nie było smarowania a Ty go pocisnąłeś do odcinki przy logach Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Rabbi
imr_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 1.na jakim oleju jeździsz? 2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju? 10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka to już masz odpowiedź .......10w40 nadaje się do przysłowiowego poloneza. jedź do jakiegoś ogarniętego mechaniora niech obada czy przytarłeś motor czy nie.jeśli smok masz zabity na amen to mogło się tak stać bo nie było smarowania a Ty go pocisnąłeś do odcinki przy logach przytarty nadaje się do remontu czy lepiej słupek z mniejszym przebiegiem ? , mój ma 280000
KubaMpakiet Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 zdejmij pokrywe i zobacz walek, bedziesz wiedzial czy zatarty, sprawdz czy napinacz trzyma olej i naciaga lancuch
imr_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Pokrywę zaworów zrzuciłem , góra silnika wygląda ok , w poniedziałek holowanie do mechanika i oględziny dołu silnika. Mój do dzisiejszego poranka tez palił od strzała , pociagnolem dwa razy do odcięcia na logach i przytrło któraś panewke na amen . Zastanawiam się czy bawić się w szlif wału jeśli będzie się do tego nadawał i nowe panewki czy kompletne bfb z niskim przebiegiem wrzucic
Rabbi Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 przelicz koszta i jak nie będzie dużej różnicy w to wrzucaj słupek.oryginał to oryginał i oczywiście zanim wrzucisz nowy słupek to czyszczenie smoka
KubaMpakiet Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Pokrywę zaworów zrzuciłem , góra silnika wygląda ok osobiscie nie znam ani nie slyszalem zeby cos sie z dolem stalo w 1.8t zawsze gora dostawala w dupe, jesli u ciebie jest ok to bedzie dobrze
darkle Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Gdyby przytarło panewkę to pierwszeco to byłby brak ciśnienia na wolnych obrotach i ewentualnie różne hałasy i stuki zmieniające się z obrotami.
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Na bank przytarta panewka. Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.
imr_pl Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Na bank przytarta panewka. Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna. cały słupek czy dół silnika ?
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Całość, chyba ze znajdziesz zdrowy dół to sobie przelozysz swoja głowicę. Ale jak bedziesz miec sam dół to pakuj od razu nowe pierscienie tłokowe, panewki do weryfikacji itd itp Tylko ze to wszystko koszta...
imr_pl Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Całość, chyba ze znajdziesz zdrowy dół to sobie przelozysz swoja głowicę. Ale jak bedziesz miec sam dół to pakuj od razu nowe pierscienie tłokowe, panewki do weryfikacji itd itp Tylko ze to wszystko koszta... czyli wychodzi lepiej calosc z mniejszym przebiegiem a głowicę sprzedać
skubiszek Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Niech to obejrzy mechanik. Szukanie drugiego słupka to tez loteria przed zadaniem uszkodzeń
imr_pl Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Mam taki sam problem szukam slupka BFB ale jest on nie osiagalny a dawac za sam slupek 3500 to jest jakas masakra plus montarz i inne pierdulki wyjdzie ponad 6 tys z montazem ok 4000
skubiszek Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Dlatego mówię że lepiej robić swój silnik pod warunkiem że się da, niż kupić inny a i tak czynności serwisowe czy mały remont trzeba zrobić. Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez skubiszek
imr_pl Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 się porobiło 8tys km po zakupie..... 500 do wymiany oleju , ale przebieg 280000 to i wywalić się miał prawo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się