Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik zgasł i nie odpala - prawdopodobnie panewka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,

robiłem dziś logi na 3 biegu od 1800 - 6800 obr . Wracając na chwilę zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju , poźniej było słychać dziwne odgłosy z pod maski przy 2000 - 3000 obrotów - metaliczny dzwięk. Dojechałem na parking - silnik pracował normalnie tylko ten odgłos pomiędzy 2000-3000 obr. Po zaparkowaniu silnik zaczął się telepać , nierówno pracować po czym zgasł. Później zapalił jeszcze raz pracując nierównomiernie , zgasł i ponownie już nie zapala. Rozrusznik przestał kręcić. Silnik do remontu ./ wymiany ??

pozdrawiam

Opublikowano

Olej jest? Mogła się pompa oleju posypać, oleju nie dostarczała no i się zatarło.

Opublikowano

Olej jest? Mogła się pompa oleju posypać, oleju nie dostarczała no i się zatarło.

olej jest , po odpaleniu trze i po chwili gasnie

Opublikowano

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

Opublikowano

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka :facepalm:

to już masz odpowiedź .......10w40 nadaje się do przysłowiowego poloneza.

jedź do jakiegoś ogarniętego mechaniora niech obada czy przytarłeś motor czy nie.jeśli smok masz zabity na amen to mogło się tak stać bo nie było smarowania a Ty go pocisnąłeś do odcinki przy logach

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano

1.na jakim oleju jeździsz?

2.czyściłeś kiedykolwiek smok pompy oleju?

10w40 za 300 km miala byc wymiana i czyszczenie smoka :facepalm:

to już masz odpowiedź .......10w40 nadaje się do przysłowiowego poloneza.

jedź do jakiegoś ogarniętego mechaniora niech obada czy przytarłeś motor czy nie.jeśli smok masz zabity na amen to mogło się tak stać bo nie było smarowania a Ty go pocisnąłeś do odcinki przy logach

przytarty nadaje się do remontu czy lepiej słupek z mniejszym przebiegiem ? , mój ma 280000

Opublikowano

zdejmij pokrywe i zobacz walek, bedziesz wiedzial czy zatarty, sprawdz czy napinacz trzyma olej i naciaga lancuch

Opublikowano

Pokrywę zaworów zrzuciłem , góra silnika wygląda ok , w poniedziałek holowanie do mechanika i oględziny dołu silnika.

Mój do dzisiejszego poranka tez palił od strzała , pociagnolem dwa razy do odcięcia na logach i przytrło któraś panewke na amen . Zastanawiam się czy bawić się w szlif wału jeśli będzie się do tego nadawał i nowe panewki czy kompletne bfb z niskim przebiegiem wrzucic

Opublikowano

przelicz koszta i jak nie będzie dużej różnicy w to wrzucaj słupek.oryginał to oryginał


i oczywiście zanim wrzucisz nowy słupek to czyszczenie smoka

Opublikowano

Pokrywę zaworów zrzuciłem , góra silnika wygląda ok

osobiscie nie znam ani nie slyszalem zeby cos sie z dolem stalo w 1.8t

zawsze gora dostawala w dupe, jesli u ciebie jest ok to bedzie dobrze

Opublikowano

Gdyby przytarło panewkę to pierwszeco to byłby brak ciśnienia na wolnych obrotach i ewentualnie różne hałasy i stuki zmieniające się z obrotami.

Opublikowano

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

Opublikowano

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

cały słupek czy dół silnika ?

Opublikowano

Całość, chyba ze znajdziesz zdrowy dół to sobie przelozysz swoja głowicę.

Ale jak bedziesz miec sam dół to pakuj od razu nowe pierscienie tłokowe, panewki do weryfikacji itd itp

Tylko ze to wszystko koszta...

Opublikowano

Całość, chyba ze znajdziesz zdrowy dół to sobie przelozysz swoja głowicę.

Ale jak bedziesz miec sam dół to pakuj od razu nowe pierscienie tłokowe, panewki do weryfikacji itd itp

Tylko ze to wszystko koszta...

czyli wychodzi lepiej calosc z mniejszym przebiegiem a głowicę sprzedać

Opublikowano

Niech to obejrzy mechanik. Szukanie drugiego słupka to tez loteria przed zadaniem uszkodzeń

Opublikowano

Mam taki sam problem szukam slupka BFB ale jest on nie osiagalny a dawac za sam slupek 3500 to jest jakas masakra plus montarz i inne pierdulki wyjdzie ponad 6 tys

z montazem ok 4000

Opublikowano (edytowane)

Dlatego mówię że lepiej robić swój silnik pod warunkiem że się da, niż kupić inny a i tak czynności serwisowe czy mały remont trzeba zrobić.

Edytowane przez skubiszek
Opublikowano

się porobiło 8tys km po zakupie..... 500 do wymiany oleju , ale przebieg 280000 to i wywalić się miał prawo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...