TTom3k Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Witam Chcialbym sie dowiedziec od was wiecej informacji na podany temat. tzn. 1. Roznica w cenie pomiedzy silnikami ? Chyba nie ma duzej? 2. Mozliwosc zamontowania silnika z rocznika 2000 - 2001? 3. Czy w 1.8T tylko wchodzi w gre gaz sekwencyjny? 4. Czy oprocz silnika z osprzetem cos jeszcze musze wymieniac? np. hamulce?zawieszenie? 5. Ogolnie zmiana silnika ma sens? Czy lepiej pozbierac i kupic audi z takim wlasnie silnikiem? Hm...na chwile obecna skonczyly mi sie pytania jakby ktos o czyms sobie za mnie wspomnial to prosze pisac:) Temat wsumie z duzym wyprzedzeniem bo o takiej operacji pomysle dopiero za conajmniej rok ale chcialbym juz teras wiedziec co mnie czeka jesli bede chcial zostac ze swoja audiczka z mocniejszym silnikiem:)
platiniumm Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 3. Czy w 1.8T tylko wchodzi w gre gaz sekwencyjny? tylko i wylacznie
adamq Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 5. Ogolnie zmiana silnika ma sens? Czy lepiej pozbierac i kupic audi z takim wlasnie silnikiem? Ja bym nazbierał więcej cashl'u i kupił sobie od razu z silniczkiem 1.8T. Audi, to nie ciągnik rolniczy, tylko elegancki wozik... Z resztą, to trudno opylić potem takie "kombinowane autko".
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 najsensowniejszym rozwiązaniem jest kupno furki z 1.8T, bo w końcu nie są dużo droższe.
Lukas Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Temat poruszany chyba juz ze 100 razy na forum stary jak malo ci moczu a masz okolo 10 tys to pakuj silnik z T ale czy warto nastepnym razem nalezy sie przylozyc i znalesc 1,8T i nie bedzie problemow
szogun0 Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Temat wielokrotnie wałkowany na forum. Zamykam EDIT Odblokowane na wniosek autora.
TTom3k Opublikowano 5 Lutego 2007 Autor Opublikowano 5 Lutego 2007 Dzieki za odblokowanie. Postow na ten temat nie moglem znalesc. Dzieki za wypowiedzi ale szczerze mowiac licze dalej na konkretniejsze odpowiedzi:) Chodzi glownie o koszty
platiniumm Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 . Ogolnie zmiana silnika ma sens? Czy lepiej pozbierac i kupic audi z takim wlasnie silnikiem? Hm...na chwile obecna skonczyly mi sie pytania jakby ktos o czyms sobie za mnie wspomnial to prosze pisac:) Temat wsumie z duzym wyprzedzeniem bo o takiej operacji pomysle dopiero za conajmniej rok ale chcialbym juz teras wiedziec co mnie czeka jesli bede chcial zostac ze swoja audiczka z mocniejszym silnikiem:) ogolnie mowiac jesli chcesz zrobic zwykle 1.8T to szkoda kasy juz lepiej wpakowac pare tys i zrobic troszke wiecej. nawet liczac na chlopski rozum to proste: turbo 1500 intercoller juz jakis lepszy od seryjnego jakies 1000 ecu albo program 1400-1800 wszystkie przewody doprowadzenie oleju i powrot, plyn chlodzacy oraz dolot do turbo to minimum jakies 500-800 niewiem jak wtryski ale moze sa te same zmiana koletrora dolotowego ? tak na oko moze 500 z przepustnica kolektor wydechowy ok 200 to wyjdzie ok 5500 tys dojdzie jeszcze robota kto ci to zalozy chyba ze jestes uzdolniony i sam zrobisz a na koniec to chyba caly blok tloki itp. sa bardziej wytrzymalsze w 1.8T niz bez turbiny ceny pisane z glowy moga sie roznic od tych prawdziwych poszykaj na allegro zobacz ile to kosztuje bedziesz mial mniejwiecej rozeznanie
TTom3k Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Opublikowano 6 Lutego 2007 Aha....dzieki za info. Teraz sie zastanawiam dlaczego wszyscy odradzaja chiptuningu w wersji 1.8 ? Skoro zmiana silnika jest tak kosztowna a jedyna opcje zeby zwiekszyc moc w moim silniku jest chip Nie mowiac o wydechu, wałku itp.
pre_pl Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 chiptuningu w wersji 1.8 no a jaki jest przyrost ? wielokrotnie dyskutowane na forum już ! Nie mowiac o wydechu, wałku itp. no a koszta jakie są, przecież nie znikome
adadur Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 Jęsli już to tylko swap silnika ale nie ma to sensu bo lepiej szukać odrazu auta z 1.8T
zuon Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 chiptuningu w wersji 1.8 no a jaki jest przyrost ? wielokrotnie dyskutowane na forum już ! Nie mowiac o wydechu, wałku itp. no a koszta jakie są, przecież nie znikome A co sądzicie o ofercie na Allegro chip 1.8 125PS - 300 PLN, to nie jest duży koszt, komentarze dobre. Może osiagi po modyfikacji nie są oszałamiające, ale jeżeli ktoś ma 300 w zaskurniaku? Czy są wady takej zmiany? http://moto.allegro.pl/item161653035_chiptuning_vw_audi_a3_a4_a6_1_8_20v_125ps.html
szogun0 Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 Ogólniki w tej aukcji. Mając 140 KM, nie można uzyskać prędkości 250 km/h, na pewno nie w benzynie, no chyba żeby za jakąś ciężarówką jechać, ot prawa fizyki.
platiniumm Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 chiptuningu w wersji 1.8 no a jaki jest przyrost ? wielokrotnie dyskutowane na forum już ! Nie mowiac o wydechu, wałku itp. no a koszta jakie są, przecież nie znikome A co sądzicie o ofercie na Allegro chip 1.8 125PS - 300 PLN, to nie jest duży koszt, komentarze dobre. Może osiagi po modyfikacji nie są oszałamiające, ale jeżeli ktoś ma 300 w zaskurniaku? Czy są wady takej zmiany? http://moto.allegro.pl/item161653035_chiptuning_vw_audi_a3_a4_a6_1_8_20v_125ps.html zajrzyj na moj post o takim chipie przyrost mocy w moim przypdku jest spory
TTom3k Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Opublikowano 8 Lutego 2007 Hmmm ciekawy link podeslal kolega...ale nie wydaje wam sie to troche WYOLBRZYMIONE ? 300zl to naprawde nie duzo jesli mialy by byc takie przyrosty ...ale skoro ten chip jest taki tani to po co ludzie oferuja chipy za ponad 1000zl? Niech mi to ktos wyjasni ...?!
staniek Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 300zl to naprawde nie duzo jesli mialy by byc takie przyrosty ...ale skoro ten chip jest taki tani to po co ludzie oferuja chipy za ponad 1000zl? Niech mi to ktos wyjasni ...?! W przypadku wolnossaka, liczył bym na, powiedzmy połowę tego co obiecują W przypadku turbo przyrost jest taki jak obiecują, a nawet większy :arrowr: platiniumm 198KM Kto nie wie, że można za 300 (albo uważa, że za tanio) płaci 1000+
Gość MorgothDBMA Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 były tematy na temat box'ów, czipów i różnic pomiędzy nimi (także wyjaśniające różnicę ceny0 - poszukaj
Traviz Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 dokładnie - czip chip'owi nie równy Trzeba czasem pomyśleć zanim się kupi obudowany rezystor w boxie za 250zł Tani jak się okazało też może wiele, ale na wszelki wypadek popytać kto od kogo kupował i jakie są efekty bo nie raz można się dać okraść w biały dzień A te drogie chipsy zwykle są pisanymi programami pod dane auto. Wiadomo, firma, ludzie sprzęt, warsztat itd za 300zł to się może nie opłacać, zresztą trzeba mieć trochę oleju w głowie by coś takiego samemu zrobić i za tą właśnie wiedzę się płaci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się