Dev Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 juz Wam napisałem co i jak, z głową. tam gdzie wlany jest mineral stosuje sie minerał a gdzie syntetyk walisz minerał lub syntetyk, jeden ciort citroen przez 50 lat lał LHM-a a dopiero przy C5 zmienili na syntetyk (LDS) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ok. Czyli ja też zostane przy minerale bo nie wiem jak mój regenerowany magiel zachowa się na syntetyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nic nie regenerowalem i Febi 6161 idzie jak burza 3 lata. Ale może lepiej na zimne dmuchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 wylej tego syfa, wypłucz i zapodaj LHMa Total-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Aso nie myśli, wywala stary i leje syntetyk i nic się nie dzieje.Natomiast nie możemy się dokopac producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 ASO nie zalewa syntetyka do układów gdzie idzie minerał a jezeli to robi to strzela sobie w kolano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Zgine jutro podobno - obietnica brata.[emoji12] Na szkoleniu cisneli gościa i wyszło że w ori pace był Do 90 roku CHF 7.1, Od 90 CHF 11s, A teraz CHF 202. Co do Febi to gostek powiedział że owszem że dwa lata był stosowany przez VW ale o dziwo nie jest to ani 6162 ani 6161. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 CHF 11s to też syntetyk. Więc w latach 90 też nie lali mineralnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ty się mnie nie pytaj bo już mi palma siada, bratu też. Gość twierdzi że to polsyntetyk CHF 11S Synthetic Mineral Base Dlatego teraz mogą lac zamiast niego 202 syntetyk. Czyli G400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Z tymi płynami to już faktycznie pała mała. Znalazłem coś od Pentosina ale droższy niż g00400 http://www.petrostar.pl/plyny_eksploatacyjne/uklad_wspomagania/pentosin/pentosin_chf11s_olej_plyn_do_wspomagania_1l,p1143510804 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Kto miał angielski bo ja niemiecki i ruski? http://www.blauparts.com/vw/vw_fluid/vw_power_steering_fluid.shtml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nie ma tam nic ciekawego prócz nazw zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 W każdym razie następna wymiana u mnie na CHF 11s. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 To chyba ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 A takie Febi zaleca 6161 do wszystkich wozów od 80 do teraz. http://cars.febi-parts.com/vehicle.php?r_manufacturer=221 Produkty chemiczne - Smary - Oleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3013343015331-LHM_FLUIDE_LDS_1L-olej-lhm.html Dev ten polecasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) To LDS syntetyk, Dev poleca LHM minerał. Np. ten http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1715141918221-LHM_PLUS_1L_TOTAL-olej-lhm.html Ja z nudów zadałem właśnie Ravenol SSF. Pierwsze wrażenie po Febi 6161 lżej fajera chodzi i to sporo. Natomiast zdziwiło mnie ze starsza partia produkcji jest jasnozielona jakby fluorescencyjna a nowa z tego roku prawie w niebieski wchodzi. Ogólnie natomiast można go zalać do wszystkiego i G200 i G400 bo ma normę CHF11s i CHF202. Edytowane 4 Marca 2015 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 To widze uniwersalny płyn. Ja w koncu też zaleje coś innego bo ten mobil mnie denerwuje. Mam wrażenie, że kiera za cieżko chodzi i czuje na niej delikatne wibracje w momencie skrecania tylko. Tak jakby od pompy szło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Na zasadzie prawda jest pośrodku wlalem polsyntetyk. [emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miferA4B5 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Wymienilem plyn na LHM PLUS od citroena i jest gorzej jak odpalam auto po dluzszym postoju to ja krece w lewo to idzie jak bez wspomagania ... w prawo normalnie. Jak przejade kawalek to juz jest spoko i w lewo i w prawo.. plynu nie ubywa. Pompa pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się