Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widocznie pompa pracowała przez chwilkę bez płynu i dostała po tyłku ;)

Opublikowano

Macie kogoś zaufanego kto regeneruje pompy wspomagania i nie zdziera kasy?

Opublikowano

Macie kogoś zaufanego kto regeneruje pompy wspomagania i nie zdziera kasy?

Jak zawsze dzwon do Dev-a jak nie on to kogos doradzi :wink:

Opublikowano

Nie pomyślałem o nim. W podpisie ma, ze magle regeneruje ale o pompach nic mi nie wiadomo. Trzeba zbadać temat. Na allegro ktoś sie kiedyś ogłaszał ale krzyczał prawie 400zł ze zwrotem swojej starej. Cena ostro przegięta. Regenerowany magiel kosztował mnie 350 z wysyłką.

Opublikowano

Widocznie pompa pracowała przez chwilkę bez płynu i dostała po tyłku ;)

Przed wymiana bylo to samo :decayed:
Opublikowano

Moja pompa przejechała na sucho z rozwaloną maglownicą ponad 50km. Po dolaniu płynu ożyła. Później jeszcze ze 3 razy go wymieniałem i płukałem wiec też trochę na pusto polatała. Od tamtej pory zero oznak pogorszenia jej stanu. Po prostu delikatnie hałasuje pod obciążeniem i czuje mrowienie na kierownicy niezależnie czy skręcam czy nie. Trzeba chyb ostrą ją katować żeby padła.

Opublikowano

Trza bylo przeciąć pasek

Opublikowano

Widocznie pompa pracowała przez chwilkę bez płynu i dostała po tyłku ;)

Przed wymiana bylo to samo :decayed:

Jak coś jest spsute to i nawet ambrozja nie pomoże :grin:

Pany a pompa może zawyć tak zarypiscie głośno??

U mnie jest tak ze przy skręcie i hamowaniu przy prędkości mniej niz 5 km/h,zawyje nie zawsze ale wyje jak syrena przez 1-2 sek,nie porównujcie tego do buczenia bo buczenie to pikuś jest przy tym :grin:

Dzwiek dochodzi z przodu mniej wiecej tam gdzie pompa.

Chyba zamontuje starą zajechaną dla sprawdzenia czy to ona czy magiel ;)

Opublikowano

Trza bylo przeciąć pasek

To nie takie oczywiste. Tak bym zrobił gdybym wiedział, że pompa jest sprawna. Uczciwy sprzedający powiedział, że pompa wyje bo jest do wymiany wiec olałem temat i jechałem sobie tak jak jechałem. Dopiero na następny dzień okazało się, ze z magla się leje. Doebał jakiegoś uszczelniacza , płynu pod korek i tak auto sprzedał.

Skoro już jesteś.. Regenerujesz pompy? Jeśli tak w jakiej cenie? W wątku będzie chyba kilku zainteresowanych bo temat się dość często przewija.

Opublikowano

Nie, nie robie tego.

W Sopocie jest dobra firma

Skraw-met

Berka Joselewicza 8

Opublikowano

No i wszystko jasne. Dzięki za info

Opublikowano

Nie, nie robie tego.

W Sopocie jest dobra firma

Skraw-met

Berka Joselewicza 8

Nie orientujesz się czy tez przerobią na więcej bar??

Opublikowano

Po co ?

Opublikowano

Co by lżej kręcić kołem.

Opublikowano

W pompie jest kryza, wystarczy ja rozwiercic 1mm

Opublikowano

Właśnie też o tym słyszałem. Chwila roboty i masz więcej bar. Ja tam bym tematu nie zaczepiał. Sam mam niby magiel po wymianie ale jak ktoś nie zna jego przeszłości to na chłopski rozum większe ciśnienie może go szybciej wykończyć (chyba).

Opublikowano

Tutaj nie chodzi o cisnienie tylko o wydajność.

Opublikowano

W takim układzie nie ma to raczej wpływu na wytrzymałość magla.

Opublikowano

W pompie jest kryza, wystarczy ja rozwiercic 1mm

Pytam po raz 2 mozesz to pokazac na focie o co caman :) tj co dokładnie rozwiercic???

Opublikowano

Jak tak czytam to jednak Dev powinien zainwestować w sprzęt do regeneracji pompy bo będzie jazda tuningow [emoji12]

Którym wiertło za daleko poszło.

Lub opiłki zostały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...