Skocz do zawartości
IGNOROWANY

gaz do 1.8t quattro


Elegancko

Rekomendowane odpowiedzi


u mnie jest tak ze warsztat wyciąga reduktor, wysyła do hurtowni, a oni do AC dlatego też czas jest wydłużony, ale muszę bezpośrednio do AC się odezwać.

Warsztat ma 14 dni na naprawę...a to, że producent leci w kulki to inna sprawa...porządny warsztat ma na półce odłożone na wszelki wypadek ze 2 lub 3 reduktory w zależności od mocy jakie się montuje. Klient przyjeżdża i jest wymiana a nie czekanie pół roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Powiedzcie, czy ktoś tutaj może montował wtrysk ciekłego gazu do 1.8T?
Chciałbym usłyszeć opinię kogoś jeżdżącego takim autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdzilem kiedys na takim wynalazku ,jest git ale zapomnij o chipie i modach bo dobierane pod auto ,niewiem czy jest taka instalka pod 1.8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie chodziło Ci przypadkiem o wtrysk bezpośredni, tak jak w 2.0TFSI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie ostatnio coś z dupczyło ile po warszawie wychlał mi 17l lpg a wcześniej max było 15 :(

w wawie 17l to norma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio wychlal 22 na setke. Moja rajdowka tyle nie palila ,tyle ze byl to pelen but na autostradzie i pozniej korki we wroclawiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat przeczytany,ale dla rozwiania wątpliwości zadam pytanie.

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem BEXy. Noszę się z zamiarem założenia gazu,ale po przeczytaniu pierdyliarda opinii mam mętlik w głowie. gazownicy nie są zbyt lojalni wobec szczerych chęci,raczej wobec tego na czym najwięcej przytną kasy. Propozycje BRC i Stag już miałem.

Co sprawdzi się w tym silniku (napęd quattro) najlepiej. Żeby nie było mulenia, straty mocy i żeby ewentualnie coś jeszcze podnieść w niedługim czasie. Jakieś konkretne sugestie ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku sprawdzi się instalacja oparta o STAG QBox, Barracudy, ACR01 zamontowana w Warsztatowni :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forumowicz soul87 montuje LPG pod Lublinem. Możesz go zapytać.

Ostatnio montował w 1.8T w którym robiłem program i powiem Ci, że montaż jak i strojenia pełna profeska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie porównania są bez sensu... jeden założy węże za grosze i filtr najtańszy, wrzuci instalacje byle jak..

drugi wrzuci węże parker, lepsze opaski na węże, filtr odstojnikowy, wiązkę lpg poukłada ładnie pod konkretne auto i zaizoluje w taśmę parcianą/peszle... i dużo dużo innych szczegółów na któe klienci dla których liczy się tylko cena nie patrzą, a szkoda.

graty niby te same ale jakość całości jednak inna....

Nie mówiąc już o demontażu kolektora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na LPG TECH, zrobiłem już 15.000 km i bez żadnych problemów, moc identyczna na PB jak na LPG - całość strojona na hamowni Reduktor do 250 km i wtryski DRAGON

Instalacja już się zwróciła, polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie co byście polecili do mojego A4 B7 Quattro 1.8 t po modach aktualnie 236,4 HP 347,2 Nm ( będzie na pewno więcej także coś z zapasem było by idealne )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój gazownik mówi że zakładał do takich jak ja mam brc za 2800zł a części lepsze od staga więc wykalkuluj sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...