Hohe Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 No to Ty się martw. Ja mam 120, więc bardziej zamulić już się go chyba nie da. ?
iwadrian Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Czuję, że z tym jeszcze niezły cyrk będzie.
bodas Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Większość z Was i tak pojedzie czipsnąć auto ponownie, więc co za różnica?Tylko problem w tym, że tunerowi trzeba będzie drugi raz zapłacić, pewnie coś powyżej 500zł.Jeśli wymienialiby coś z osprzętu silnika to może gra warta świeczki. Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez bodas
bashful Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Tak samo jak robia przeglady bez dpf i z ciemnymi szybami z przodu czy w przypadku starych aut podbijaja nawet jak sa dziury w podlodze. Ja Jestem ciekaw co bedzie, gdy na akcje wezwa np wlasciciela auta w ktorym jest wyciety dpf? Takie auto tez nie ma homologacji przeciez. Jesli test u dilera zrobia i nie przejdzie? Nie powinni wystawic zaswiadczenia ze auto nie truje.
skotmen Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) żadnych testów nie będzie po wgraniu wgrane jest i ma już być dobre !!! powiedzmy i za ten wał nic nie dostaniemy zwrotu paliwa ,czasu .tak to jest w PL Powinni przyjechać lawetą w dogodnym terminie i z pocałowaniem rączki prosić o samochód i odszkodowanie płacić za utrudnienia ,no ale wszyscy wiemy jak będzie A jeszcze jedno To nie oni nas powinni wzywać tylko my ich do naprawy za coś się płaci nie ? Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez skotmen
marcinwhite Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 A oto co VW zrobi z problemem w USA: http://www.spidersweb.pl/2016/04/afera-volkswagena.html via Nexus6@Tapatalk
C. Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Już wiadomo co zrobi w USA: http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,19957431,volkswagen-porozumial-sie-z-wladzami-usa-bedzie-odkup-lub-naprawa.html#BoxBizLink Odkupią samochody lub naprawią plus każdy właściciel takiego auta dostanie 5 tysięcy dolarów odszkodowania co i tak nie zamyka drogi do odszkodowania z powództwa cywilnego. W Europie pewnie tak dobrze nie będzie bo tu koncerny mają większą władzę, szczególnie te niemieckie.
Rabbi Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/minister-transportu-niemiec-w-dieslowska-afere-umoczeni-sa-wszyscy/7pm3zv
marcinwhite Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 No ja dziś dostałem informację o akcji razem z zapewnieniem, że nie będzie to miało wpływu na silnik.. via Nexus6@Tapatalk
bashful Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 To jest z Anglii? Mi jakis czas temu wyslali ze robia pomiary i ze jest wiele wariantow silnikowych itp to chwile to potrwa. Moze i mi wysla za chwile ze maja dla mnie rozwiazanie? Masz zamiar jechac?
marcinwhite Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Tak z Anglii. Mam zamiar. Ale jak wszystko pójdzie dobrze to planuje małego wirusa i zamierzam pojechać zaraz przed podnoszeniem mocy z nadzieją na odzyskanie tego co stracę, bo nie chce mi się wierzyć, że obejdzie się bez strat. via Nexus6@Tapatalk Edytowane 12 Maja 2016 przez marcinwhite
Marek.pl Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie? Silnik CJCA 143 km rod prod 2012 przebieg 79800 km Edytowane 17 Maja 2016 przez Marek.pl
Hohe Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie? Silnik CJCA 143 km rod prod 2012 przebieg 79800 km 1.6 litra na setke? No co ty?!
RS Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie? Silnik CJCA 143 km rod prod 2012 przebieg 79800 km Tak jak już pisałem- trwa teraz u ciebie kalibracja. Odczekaj trochę i go zmierz. Niektórzy piszą że do 3000km powinno się odczekać.
Marek.pl Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Ta sama trasa srednia byla 5,4l/100 teraz jest 7l/100 1.6 litra na setke? No co ty?!
bashful Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Moze po tych trzech tysiacach zmniejszy sie spalanie? Czemu ma sluzyc ta kalibracja? Czy jak auto zmienia wlasciciela to tez sie kalibruje? Zauwazylem w mojej a4, ze uruchamia wypalanie filtra tylko jak wykryje ze jade do pracy. Tzn auto nie wie gdzie jade, ale jesli jade ta sama trasa co do pracy, czyli dwa, trzy kilometry przez miasto a pozniej na ekspresowke i na autostrade to wlasnie wtedy zaczyna wypalac filtr dpf. Srednio wypala sie raz na bak paliwa wlasnie na tej trasie. Moge duzo jezdzic po miescie na wolnym i nic ale jak jade do pracy, to wlasnie wtedy zaczyna sie Wypalac. Tak jakby wiedzial na podstawie tego jak sie zatrzymuje, kiedy ruszam i jak jade z jaka predkoscia ze akurat robie trase jaka robie codziennie i zaklada ze bede jechal wystarczajaco dlugo aby zdarzyl wypalic filtr. Z poczatku myslalem ze to zbieg okolicznosci ale za kazdym razem? To jest tylko moja teoria i moge nie miec racji. Ale skoro nasze auta wiedza kiedy sa poddawane testowi to moze i potrafia rozpoznac czy bedziemy jechac dluzej, czy nie na podstawie pewnych czynnikow. A teraz nieco z innej beczki. w moim a4 pojawilo sie kilka drobnych usterek. Glowna to zacina sie drugi bieg, postanowilem wiec ze zmienie auto. Bo nie mam zamiaru inwestowac w 8 letnie auto, wiec moja czarna Bestia nie doczekala. Teraz mam nowego Leona a najnowszych silnikow ten problem podobno nie trapi. Tak twierdzi producent. Wkrotce dodam kilka zdjec. Poki co bede sledzil temat. Pozdro Edytowane 19 Maja 2016 przez bashful
marcinwhite Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Moze po tych trzech tysiacach zmniejszy sie spalanie? Czemu ma sluzyc ta kalibracja? Czy jak auto zmienia wlasciciela to tez sie kalibruje? Zauwazylem w mojej a4, ze uruchamia wypalanie filtra tylko jak wykryje ze jade do pracy. Tzn auto nie wie gdzie jade, ale jesli jade ta sama trasa co do pracy, czyli dwa, trzy kilometry przez miasto a pozniej na ekspresowke i na autostrade to wlasnie wtedy zaczyna wypalac filtr dpf. Srednio wypala sie raz na bak paliwa wlasnie na tej trasie. Moge duzo jezdzic po miescie na wolnym i nic ale jak jade do pracy, to wlasnie wtedy zaczyna sie Wypalac. Tak jakby wiedzial na podstawie tego jak sie zatrzymuje, kiedy ruszam i jak jade z jaka predkoscia ze akurat robie trase jaka robie codziennie i zaklada ze bede jechal wystarczajaco dlugo aby zdarzyl wypalic filtr. Z poczatku myslalem ze to zbieg okolicznosci ale za kazdym razem? To jest tylko moja teoria i moge nie miec racji. Ale skoro nasze auta wiedza kiedy sa poddawane testowi to moze i potrafia rozpoznac czy bedziemy jechac dluzej, czy nie na podstawie pewnych czynnikow. A teraz nieco z innej beczki. w moim a4 pojawilo sie kilka drobnych usterek. Glowna to zacina sie drugi bieg, postanowilem wiec ze zmienie auto. Bo nie mam zamiaru inwestowac w 8 letnie auto, wiec moja czarna Bestia nie doczekala. Teraz mam nowego Leona a najnowszych silnikow ten problem podobno nie trapi. Tak twierdzi producent. Wkrotce dodam kilka zdjec. Poki co bede sledzil temat. PozdroMoże jeździsz na tyle regularnie, że akurat tak wychodzi. Na tej trasie akurat w tym momencie spełniasz warunki do wypalania. Ta sama trasa srednia byla 5,4l/100 teraz jest 7l/100 1.6 litra na setke? No co ty?! Mi 7l/100 średnie w trasie wychodziło tylko w Niemczech przy prędkościach ~160km/h. Wiec faktycznie jest cos nie tak. Szukałem wczoraj po innych forach informacji na temat efektów tego zabiegu, ale wszyscy czekają na relacje innych odważnych. Na ten moment nie ma przymusu bo np w UK nie mierzą poziomu NOx w spalinach o który się rozchodzi. USA ma w tym kierunku dużo bardziej restrykcyjne normy. Poszedl pomysł żeby rząd UK zmodyfikowal przegląd o tą wartość, ale odbił się od ściany, jak narazie. via Nexus6@Tapatalk
quadral20004 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 haha masz swoj update:) ignorowac wezwania do aso jezdzic ze starym i bedzie najlepiej.na marginesie mi tez pali 7:)
marcinwhite Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 To nawet nie jest wezwanie do ASO. To zaproszenie z DVLA (wydzial komunikacją w UK) na umówienie się na termin. @quadral20004 nie wiem czy do mnie to piszesz, ale ja nie wybieram się tam prędko via Nexus6@Tapatalk
quadral20004 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 To nawet nie jest wezwanie do ASO. To zaproszenie z DVLA (wydzial komunikacją w UK) na umówienie się na termin. @quadral20004 nie wiem czy do mnie to piszesz, ale ja nie wybieram się tam prędko via Nexus6@Tapatalk czemu jedziesz tam??kto ci karze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się