tkuczera Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Witam Od jakiegoś czasu oprócz A4 jestem posiadaczem A6 z silnikiem 3.0TFSI CAJA. Autem jeździło się dość dobrze jednak czegoś brakowało. W internecie na temat tych silników nie ma za wiele informacji. Szczególnie interesowała mnie różnica między moim silnikiem, a silnikiem który jest w wszystkich modelach z literką "S" na początku i ma aż 40 koni więcej czyli 330. Na ten temat nic pewnego nie znalazłem poza tym, że parametry które te silniki osiągają po chiptuningu, są identyczne. W związku z powyższym szukałem firmy która podejmie się tematu i tu było nie miłe zaskoczenie (w Polsce nie ma zbyt dużego wyboru, bo większość nie robi tego silnika a konkretnie sterownika - tylko największe firmy i ceny wahały się od 5000 do prawie 8000 zł). Na tym forum jestem już trochę czasu i zawsze interesująco wyglądały projekty gregor10 (miał ładne przyrosty i ludzie nie skarżyli się na niego). Z ciekawości zadzwoniłem do niego i spytałem czy miał już styczność z czymś takim. Z rozbrajającą szczerością powiedział, że nie, ale chętnie podejmie się tematu (w skrócie bo rozmowa była bardzo długa). Minął jakiś czas i złożyło się tak, że jechałem nad Solinę i wtedy przypomniałem sobie o gregor10 (mieszka w bliskim sąsiedztwie). Myślę sobie co mi tam zaryzykuje. W telegraficznym skrócie z auta zrobił mi rakietę. Z różnymi osobami z świata tuningu miałem kontakt, ale tak skromnego tunera z taką wiedzą jak gregor10 jeszcze nie spotkałem. WYKRES: Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA STOCK 290KM dokonane zmiany: mniejsze kółko na kompresorze i program by gregor10 Strach pomyśleć jakie parametry będzie osiągał później jeśli takie wyniki ma za pierwszym podejściem do tematu. Walczył z tym 2 dni chciał jeszcze, ale mi już czas nie pozwalał, a i wynik jest dla mnie więcej niż satysfakcjonujący. Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić gregor10, bo dla niego wydaję się nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdrawiam Edytowane 26 Września 2015 przez tkuczera
roman_tyk Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 piękny wynik, ladne auto, 0-180 kozacko, jakby auto wazylo 1300kg cos mi sie wwydaje ze slawne tjunery beda powoli trzasc gaciami, bo gregor10 idzie w zaskakujacym tempie
jacek70 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 No no jest potęga . Gregor10 jest Mocny.
Imhotet Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 no kurde klasa jest pokazana znowu... Plota chodzi, że "Sławne tunery" już muszą rolki odurzać co parę dni bo roboty nie ma
Zymek1989 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 ale pocisk z tego audi... robote odwalił konkretną
jacek70 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Swoją drogą to jak to jest ? W 1.8t aby zrobić 100 koni więcej to pół auta trzeba wymienić . Tutaj tylko jedno kółko i +155 koni.
roman_tyk Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Swoją drogą to jak to jest ? W 1.8t aby zrobić 100 koni więcej to pół auta trzeba wymienić . Tutaj tylko jedno kółko i +155 koni. duzy 3 litrowy silnik z bezposrednim wtryskiem, kompresor ktory daje liniowo pieknie moc az do samego konca
jacek70 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 No właśnie - tylko pozazdrościć. Ale że aż taki przyrost?? Tym bardziej pozazdrościć.
tkuczera Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 https://www.goapr.com/products/pulley_30tfsi.html Na stronie powyżej wszystko ładnie widać skąd taki zapas. Ale nie sztuka w zapasie bo on jest spory. Największym problemem jest to, że większość nie wie jak z tego skorzystać. A gregor10 w niecałe 2 dni ogarnął cały sterownik osiągając wynik najlepszych firm w Polsce. Jestem pewny, że byłoby jeszcze parę kucyków gdybym mógł zostać dłużej.
jacek70 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Gregor10 daleko zajdzie bo ma ogromną wiedzę , zaplecze i potrafi to wykorzystać w 100%. Jeszcze trochę i albo Go kupi bogata firma , albo będą do niego takie terminy że czekać na wizytę będzie trzeba miesiące.
jerry.ok Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Tak jak kolega jacek70 napisał tylko czekać jak nam Grześka podkupi jakaś firma, mam nadzieje że Grzegorz dalej zostanie z nami na tym forum i będzie dalej robił z naszymi "takie cuda". Szacun wielki za projekt i wynik
roman_tyk Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Grzesia nikt nie podkupi bo to on sam tworzy swój wizerunek i swoja wizytówkę firmy poprzez prawdziwe wyniki na hamowni, jakość softu, poświecenie, podejście do klienta i samochodu. Powoli tworzy to o czym marzył i tylko wariat chciałby się tego pozbyć dla paru złamanych groszy pod bilbordem innej firmy w ktorej wgrywa sie gotowca za 2kzl i ma klienta w pupie. Edytowane 26 Września 2015 przez roman_tyk
bodas Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Z ciekawości: Ile pali C6 w tym silniku?
tkuczera Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Jazda mieszana 12,5 litra Jazda na trasie od 140 do 170km/h to spali do 11 litrów poniżej tych predkości to nawet do 7-8 można zejść Ciężka noga miasto 16 litrów Upalanie na maxa non stop gaz hamulec 21 litrów Także tragedii nie ma
C4NC3R Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 a jak wygląda EGT po takim modzie?
gregor10 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 EGT jest niskie i nie ma się o co obawiać wydech seryjny jest HiFlow, choć brakuje mu nieco pazura.Niedługo planowany jest mod kolejnego 3.0TFSI zobaczymy co tym razem uda się wykrzesać Stay Tuned!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się