Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wezwanie na serwis EA189 (23Q4) DIESEL GATE


skoffice

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z aferą VW dotyczącej silników diesla powiedzcie które jednostki kryją się pod pojęciem EA 189 (23Q4).

Na poniższej stronie wpisz numer VIN i będziesz wiedział czy Cię zaproszą na akcję serwisową.






http://www.audi.pl/pl/brand/pl/service/akcja-serwisowa.html


 

http://microsites.audi.com/servicecampaigns/pl-pl/index.html



http://www.audi.pl/pl/brand/pl/service/akcja-serwisowa.html


 

****
Pojazd o podanym numerze podwozia WAUZZZ8k.......... został objęty akcją serwisową dotyczącą silników wysokoprężnych EA189. Nie wyznaczono jeszcze terminu przeprowadzenia niezbędnych prac. W tym celu firma Audi skontaktuje się z Państwem. Informacja lub jej część może ulec zmianie."

Zmiany przed i po sofcie
 


***********************************************************************************************************

Witajcie! tak byłem na hamowni, dpf był tak zaklejony ze nie chciał się dopalić nawet w drodze z Niemiec do Polski... na hamowaniu wyszło 139 KM i 329Nm , było za to bardzo ciepło bo około 29 stopni, wiec moze być nieco zafałszowane. Po delikatnych modach bo takich oczekiwałem 169 KM i 396 Nm + wyłączony EGR. Auto jeździ bardzo przyzwoicie, czują się "lekkość" pod pedałem gazu i pali w cyklu mieszanym około 6,55 litra/100. w załączeniu wykres.

profiturbo.JPG

Oceń post pozytywnie
  •  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu już dyskusja trwa ;]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333203-przekret-vw/page-3?hl=%20198%20%20diesel
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w sumie nic nie wnosi do sprawy.

Sam jestem ciekaw jakie to oznaczenie u nas maja te silniki i czy wogole wystepuja w audi a4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CAGA i CAGB - niby te same silniki, ale różnią się m.in. softem, więc możliwe, że temat nie dotyczy tego drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jak najbardziej wnosi: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333203-przekret-vw/?p=4616940- wymieniłem modele.

Tak czy inaczej nic nowego nie wnosi to do życia użytkownika poza tym, że może czuć się oszukany, że samochód wydziela więcej niż 0.043 g/km(jak każde inny 2.0TDi) (dwu)tlenku azotu zamiast mniej. O ile te wartości są w ogóle podane w jakichkolwiek materiałach dostępnych dla klienta (ja nie znalazłem).

Kupując samochód na rynku europejskim otrzymujesz informację, że spełnia normę Euro 5 (0.18 g/km) i to jest jak najbardziej prawda.


Ok, uściślę… :)

Wygląda na to, że wymienione modele to te, które VW zwołał na akcję serwisową w USA.

Tabela wyżej wymienia wszystkie jednostki z tym softem, choć dalej nie jest powiedziane, że normy europejskie nie są spełnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w Irlandii i nigdy nie wiedziałem dlaczego audi a4 sprzedawane na rynek irlandzki mają niższa emisje spalin niż te sprzedawane na rynek angielski , a w czym różnica, auta kupione w Irlandii z takim samym silnikiem jak te angielskie mają podatek drogowy 280 € na rok a angliki 380€ na rok, teraz już wiem że manipulowali w oprogramowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko. Mam silnik CAGC 88 kW i zrobiony chip - troszkę dodanych koników. Zastanawiam się czy to jakoś wpłynie i czy można do servisu jechać na tą akcję servisową jak już będą mieli pomysł co i kiedy naprawiać - wgrywać nowe oprogramowanie. Czy service się nie doczepi co jest mieszane w oprogramowaniu samochodu. Co sądzicie na ten temat. Z góry dziękuje i pozdrawiam forumowiczów.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

na poniższej stronie wpisz numer VIN i będziesz wiedział czy Cię zaproszą na akcję serwisową.

http://microsites.audi.com/servicecampaigns/pl-pl/index.html

Niestety ja się kwalifikuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto jest po programie i jeszcze np. po wywaleniu dpf-a, egr itp. to nie ma najmniejszego sensu jechać do serwisu. Ciekawe czy na tym nowym oprogramowaniu będzie trzymał serię?

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Przewaga dzięki technice" .... czy jakoś tak .... poczekamy i ..... nic .....

Jeżeli wierzycie, że grupa VW wyda coś na wasze auta to (szczególnie w PL :) ... czekajcie do Świąt ....

cuda się może wydarza .... ale nie tu za dużo zainwestowanych $$ .... Serwis w PL pozostawiał zawsze wiele

do życzenia a teraz .... zapewne wymieni DPF co ma 120% napełnienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marko niewprowadzaj innych w blad sam mieszkam w irlandii samochod mam sprowadzony a place 280....a poza tym mój tez sie lapie

Edytowane przez acion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste rozwiązania najlepsz ?Ciekawe jak teraz będzie z podatkiem drogowym, z tego co sie orientuje to w UK kłada duży nacisk na redukcje emisji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...