Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S6 C7 Avant TATOWÓZ cz. 2 :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to się dzieje :)

Opublikowano

Jezdzilem sam przed i po jak i rowniez testowalismy z moim jak wyglada sytuacja na kresce przed i po. O ile przed programem S6 od mojej po "zmianach" dosc wyraznie odstawala tak po programie sytuacja odwrocila sie diametralnie :D .

Opublikowano

460KM/550NM to są Twoje zmiany? Jesli tak to troche dziwne że s6 przed programem mocno odstawał bo 420/550 to seria dla s6 po za tym widzialem serie czesto w okolicach 450 .... czyli na podobnych parametrach co Twoje

Opublikowano

ale pewnie całkiem inny przebieg mocy i nm

Opublikowano

Kompresor lepiej ciągnie od dołu niż turbo ;)

Opublikowano

Seria S6 miala 430 z haczykiem roznica byla dosc wyrazna, pamietaj tez ze ja mam soft skrzyni zmieniony inaczej (wyzej ) LC ustawiony no i tak jak poprzednicy pisza kompressor zupelnie inaczej oddaje moc.

Opublikowano

a ile miala s6 po sofcie ?


no i czy w tym stronicu przy okazji softu tez sie nie zmienia ?

Opublikowano

Po sofcie bylo 530KM/650NM ,z tego co wiem moze byc wiecej ale wiecej NM jest grozne dla skrzyni wiec wyzej nie krecili, soft w skrzyni nie jest regula, zalezy od tunera czy to umie zrobic i czy ma to sens przy danej modyfikacji nie wspominajac ze tez czasem licza sobie za to dodatkowe pieniadze.

Opublikowano

no własnie słyszałem że ze względu na skrzynie nie poszaleje się z nm , aczkolwiek jak widziałem mtm wali 700 nm a abt zaleznie od stage nawet ponad http://www.abt-sportsline.de/en/audi-tuning/a6/s6-from-0612/equipment/engine-technology/. Wiec sam juz nie czaje ...

Opublikowano

Nie patrz na cyferki oferowane przez MTM bo juz nie raz nie dwa okazywalo sie ze one sa z brane z kosmosu a faktycznie jest tego duzoooooo mniej, ABT w tym temacie jest lepsze ale tez czasem lekko ubarwiaja. Z tego co wiem to dla s-tronica bez zadnych dodatkowych modow bezpieczna granica jest prawdziwe 650NM.

Opublikowano

ABT to ściemniacze :whistling:

Opublikowano

a co masz na mysli dodatkowe mody? skrzynie idzie przerobic?

a Ogi jaki olej lejesz do siebie?

Opublikowano

Skrzynie jak najbardziej da sie przerobic, zwiekszyc cisnienie oleju albo wymienic tarcze na mocniejsze, wsumie koszta nie sa szczegolnie duze jesli chcialbys isc w wieksze moce. Co do oleju to ja leje do swoich wszystkich samochodów millersa, do A6 konkretnie Nanodrive EE Longlife 5w30 ktory wimieniem co ~12tys.

Opublikowano

a powiedz widzisz jakąś różnicę pomiędzy tym olejem a motulem czy castrolem? No i z tego co tu piszą http://allegro.pl/millers-ee-longlife-c3-5w30-5l-nanodrive-certyfika-i5248205467.htmlto spełnia normę 505 a nie 507 którą powinien spełniać do naszych silników...

Opublikowano

kumpel ktory ma a6 3.0 tfsi leje 5w40 i stwierdzil ze jak wczesniej silnik troche oleju mu bral to po zmianie nie bierze w ogole. A jeszcze jaki olej do skrzyni polecacie? Spotkalem sie z opinia ze tylko oryginal

Opublikowano

Do skrzyni zalalem tez orginal co do silnika to 5w40 tez jak najbardziej sie nada, kwestia decyzji ja mam 5w30 i oleju mi zuzywa tyle ze nie musze nic dolewac pomiedzy wymianami, temperatury tez sa ok wiec nie ma sensu w moim przypadku przeskakiwac na 5w40. Co do zauwazalnej roznicy, powiem tak Castrola nie zaleje dla zasady bo wiem ze na Polski rynek przez pewien czas wysylana byla gorsza partia a pozniej skala podrabinia byla tak duza ze nikt nigdy nie mial 100% pewnosci co do orginalnosci oleju wiec dla mnie ten olej nie istnieje juz szybciej bym mobila zalal, co do Motula to super olej tylko tez swojego czasu pojawily sie podrobki na dosc duza skale w dodatku ostatnio zmienili sowja baze olejowa na cut "gorszego" tanszego typu wiec od jakiegos czasu po prostu millers dla mnie ( i to jest tylko moje zdanie jak wiadomo kazdy moze miec swoje ) jest najpewniejszym olejem jesli chodzi o jakosc/pewnosc produktu. A co do spelniania norm, to nei wiem co ten gosc na llegro wypisuje bo ja zawsze kupuje u dystrybutora: http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/ee-longlife-5w30/. I jak widac 507 spelnia a jak sie wglebisz w specyfikacje to zauważysz ze przerasta to norme dosc mocno.

Opublikowano

a do skrzyni oryginal brales w aso?

Opublikowano (edytowane)

S6 moja seria 450 PS i 608NM po sofcie 540 i 780NM. Modyfikacji na stage RS plus stage 1 nie opisuje bo nie ma sensu w tym wypadku.

S6 w takiej konfiguracji jest bardzo mocnym sprzętem. Dajcie sobie na luz z pisaniem odnośnie modów skrzyni, bo jedyne co wam mogą zrobic to przenieść rev limiter ustawić LC czy zdjąć limitery NM nic więcej. Tak czy inaczej skrzynia się wysra prędzej czy później i żadne oleje itp w tym nie pomogą

Modyfikacja magistrali olejowej nie wiele pomoże, tak jak zmiana sprzęgieł. U mnie ukręciło wałek atakujący. Sprzęgła przeniosły moment, nie było uslizgu i poszło. Ciśnienie oleju też było ok podobnie jak temperatura. Największym problemem w S tronicu jest drążony wałek bo jest on przez to osłabiony

Edytowane przez szymeniu
Opublikowano

no dobra ale nikt nie kaze walic 780 nm odrazu. Uwazasz ze przy 650 tez skrzynia poleci?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...