puczyl1990 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Witam, mam taki problem że po odpaleniu auta zaczyna nim trochę trząść i zaraz ustaje po 3-4 sek, wcześniej do tego był jeszcze biały dymek z rury ale po regulacji wtrysków poprawiło się i dym znikł. Przy niższych temp bywało gorzej. Gdy zgaszę auto i odpalę ponownie już nie trzęsie. Czy możliwe że mogą to być świece? Ale gdzieś czytałem że przy dodatnich temp świece nie są grzane. Z kolei teraz przy temp 3-4 stopnie na zewnątrz jest dobrze nie trzęsie nie dymi. Na diagnostyce byłem w maju i nie było żadnych błędów, jedynie 4 pompowtrysk odstawał trochę od reszty, ale inny mechanik regulował je i jest lepiej, ale gdyby jeszcze coś się działo mówił że można jeszcze spróbować. Czy pompowtryski mogą być do regeneracji? Czy wystarczy dobre ich ustawienie? Edytowane 16 Października 2015 przez puczyl1990
greg2505 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 na początek sprawdź świece ,u mnie była jedna walnięta i tak się to obiawiało, przez 3-4sek. telepał
puczyl1990 Opublikowano 17 Października 2015 Autor Opublikowano 17 Października 2015 A przy jakich temp grzeją świece? Poniżej ilu stopni? Bo potrafiło i trząść nawet na dodatnich temp. I czasami potrafi trochę zatelepać (delikatnie) na światłach na ciepłym silniku.
mateusz233 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Na 100% świece do wymiany. Wymień od razu cztery. Bujanie na postoju to inny objaw.
piotrsob1 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Ja najpierw bym sprawdził stare świeczki, a nie w ciemno wymieniał Prosty test z podaniem kabelkiem zasilania z aku na każdą z nich i obserwowanie " iskrzenia " podczas jego podłączania i odłączania , da wstępną diagnozę Jeżeli będziesz mieć podejrzenia że mogą słabo grzać, to trzeba zmierzyć pobór prądu przez każdą świeczkę, powinien się być ok 25 A na samym początku, jak świeca zimna i po chwili powinien spaść do ok 12 - 15 A (po jej rozgrzaniu )
puczyl1990 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Świece sprawdziłem kabelkiem i iskrzą wszystkie.
piotrsob1 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Czyli świeczki sprawne, zalej paliwa chociaż ze 3/4 zbiornika i postaw auto na noc tyłem na górce. Jak rano odpali bez telepotania , to będzie oznaczać że jak stał normalnie , to się paliwo cofało, jak się nic nie zmieni to będziemy gdybać dalej, mam pewne podejrzenia, ale nie powiem nic więcej do puki nie zrobisz testu opisanego powyżej
puczyl1990 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Auto prze parkowane, a paliwa mam akurat 1/2 zbiornika czy starczy? i jak duża musi być ta górka? Zawsze staję przodem na niej (na górce) lekki spadek jest do tyłu, czy to może być przyczyna?? Dziś rano odpalił "prawie" normalnie przy temp +7, z tym że jak mówiłem nie zawsze zatrzęsie po odpaleniu. Edytowane 22 Października 2015 przez puczyl1990
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Nie żałuj kasy zalej prawie pod korek i poobserwuj dłużej zależność którym końcem pod górkę zaparkowane auto lepiej odpala Jak nie będzie różnicy to paliwo się nie cofa, jak będzie problem tylko gdy przód stoi na górce to wtedy na bank przez noc spierdziela do zbiornika Najlepiej jakby do tej próby różnica poziomów między osiami auta wynosiła 30-40 cm
puczyl1990 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 A to ze go zgasze i od razu odpale znowu i wtedy pali normalnie to tez moze miec z tym zwiazek? No i na cieplym silniki nie tzresie po odpaleniu. Ale no nic zobacze jak mowisz.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Jak już paliwo zaciągnie to pali od strzała To że telepie motorówką na wolnych obrotach może być ważną wskazówką, w połączeniu z problemem z porannym odpalaniem może oznaczać problem z uszczelniaczami pompek , albo zdychającą pompą tandemową
puczyl1990 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Wiec wtryski moga byc do regeneracji? Ale zaleje do pelna i zobacze jeszcze test na gorce.
piotrsob1 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Przecież napisałem " uszczelniaczami pompek ", na tym etapie do pompek nic nie mam Edytowane 25 Października 2015 przez piotrsob1
Jarol Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Ja też stawiam na problem z uszczelniniem pompek, wymień oringi na wszystkich pompkach
puczyl1990 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Same oringi czy coś jeszcze trzeba zmieniac?
Dev Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Sruby do PDkow a te tylko w ASO.
puczyl1990 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 Czyli bez śrub nie ma co się za to zabierać? Rozumiem że stare idą do wyrzucenia?
puczyl1990 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 W intercars widzialem zestawy naprawcze razem ze srubami, rowniez na stronie iparts sa do kupienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się