niestandardowy Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Witam Panowie. Mam do wymiany walek rozrzadu w moim BPW. jakiej firmy polecacie walek? Federal Mogul, Kolbenschmidt, Febi? kompletuje czesci wiec mozecie takze podpowiedziec co musze jeszcze zakupic i bezwzlednie wymienic przy okazji wymiany walka rozrzadu? - wałek - komplet szklanek - popychacze hydrauliczne - uszczelniacze walka rozrzadu - panewki moze kupic jeden z zestawow? http://allegro.pl/oryginalny-walek-rozrzadu-kpl-2-0tdi-bmp-bmm-bpw-i5539405251.html http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-audi-a4-2-0-tdi-bpw-i5507656849.html
turzol Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Jak nowy zamiennik to Kolbenschmidt ale wersja stalowa, ciężko dostępny. Ostatnio widziałem na ebay. Półpanewki ori lub Glyco. Szklanki INA, do tego musić kupić komplet śrub w ASO kilka stówek i uszczelniacz wałka kilkadziesiąt zł (ori)
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Popychacze zalej swieza oliwa przed montazem.
turzol Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Popychacze zalej swieza oliwa przed montazem. Nie ma takiej potrzeby, sa już zalane olejem
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Gdyby tak bylo to bym o tym nie pisał. Jest w srodku troche oliwy ale trzeba je dodatkowo "wykąpać"
niestandardowy Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 Co jeszcze dokupic? Sruby i nakretki do regulacji pompek? jak dojdzie do montazu to wtedy bede wdzieczny za porady. Moze sie zrobi maly tutorial. Wolalbym sam zakupic czesci i z kolesiem mechaniorem zakladac. Tylko wpierw trzeba czesci kompletowac. Moze ktos jest po wymianie walka i jest bardziej rozeznany niz ja...
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Ruszasz sam walek czy jeszcze PDki ?
niestandardowy Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 Przy okazji to i tam warto by bylo spojrzeć. 80 tys temu wymienialem oringi na pompkach i gniazda troche byly powycierane... Turzol, przy okazji sa walki stalowe i ...? Odlewy? Zadzwonie do miska z aukcji bo w opisie jest wlasnie kolbenschmidt ale podpytam czy to stalowy walek...
C4NC3R Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Ciekaw jestem rezultatów jakie przyniesie wymiana wałka u Ciebie. Ogólnie sam jestem po wymianie i jak szukałem kutych(utwardzanych) wałków czy to KS czy FM to ich nie mam na rynku, jedynie ori z aso, lub używka w dobrym stanie. To co jest dostępne z zamienników to odlewy żeliwne. Btw. jest ogromny temat odnośnie wymiany wałka w 1.9 PD. Edytowane 18 Października 2015 przez C4NC3R
piotrsob1 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) moze kupic jeden z zestawow? http://allegro.pl/oryginalny-walek-rozrzadu-kpl-2-0tdi-bmp-bmm-bpw-i5539405251.html http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-audi-a4-2-0-tdi-bpw-i5507656849.html Nie mogę, oryginalny AMC , on nawet nie leżał przy oryginale fabrycznym Ściema sprzedających na Alle nie zna granic Ta druga oferta przynajmniej w miarę rzeczowo opisana , i jak bym miał wybierać to właśnie ją bym wybrał . Na pewno przy tej robocie pokusił bym się o wymianę uszczelniaczy na trzonkach zaworowych , bo będą na wierzchu , przy okazji ocenisz zużycie prowadnic zaworowych Edytowane 18 Października 2015 przez piotrsob1
SotoM Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 W ASO bardzo drogo wychodzą śruby, np ja zamawiam w intercars'ie wychodzi o wiele taniej niż w ASO i też oryginały... ja wiem czy jest sens PDeki wyciagac...jesli nic ci sie nie dzieje to bym nie ruszał... Wałek , hydro,uszczelniacz wałka rozrządu,sruby do wałków PD i skłądać ewnt nowa uszczelke pokrywy z 40zł erling.
piotrsob1 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Popychacze zalej swieza oliwa przed montazem. Dew , gdzie ty chcesz lać tą oliwe do popychaczy ? Chyba że chodzi Ci o posmarowanie ich po wierzchu A i sprawdził bym dokładnie , czy otwory w głowicy , w których pracują popychacze nie są nadmiernie zużyte, w ośmizaworowcach PD wałek nie naciska hydropopychaczy na środku, tyklo z boczku przez co mają tendencję do przekaszania się i jak złapią luzu to wałek i szklanki muszą szybko ulec zniszczeniu , bo krzywki naciskają na nie nie całą powierzchnią , tylko jedną stroną a na małej powierzcni bardzo ciężko utrzymać film olejowy Jeżeli by tak było, to raczej czapka do wymiany Edytowane 18 Października 2015 przez piotrsob1
grzes283 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 O ja znowu temat wałka rozrządu :-)
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 To wymien oringi a gniazda wypoleruj. Sruby do PDkow cza nowe.
turzol Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 W ASO bardzo drogo wychodzą śruby, np ja zamawiam w intercars'ie wychodzi o wiele taniej niż w ASO i też oryginały... ja wiem czy jest sens PDeki wyciagac...jesli nic ci sie nie dzieje to bym nie ruszał... Wałek , hydro,uszczelniacz wałka rozrządu,sruby do wałków PD i skłądać ewnt nowa uszczelke pokrywy z 40zł erling. Ja śruby kupowalem w ASO skody i dostałem 35% rabatu, wyszło prawie 300pln za wszystkie możliwe śruby + te regulujące pompkiWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Popychacze zalej swieza oliwa przed montazem.Dew , gdzie ty chcesz lać tą oliwe do popychaczy ?Chyba że chodzi Ci o posmarowanie ich po wierzchu A i sprawdził bym dokładnie , czy otwory w głowicy , w których pracują popychacze nie są nadmiernie zużyte, w ośmizaworowcach PD wałek nie naciska hydropopychaczy na środku, tyklo z boczku przez co mają tendencję do przekaszania się i jak złapią luzu to wałek i szklanki muszą szybko ulec zniszczeniu , bo krzywki naciskają na nie nie całą powierzchnią , tylko jedną stroną a na małej powierzcni bardzo ciężko utrzymać film olejowy Jeżeli by tak było, to raczej czapka do wymiany Trzeba je wlozyc do oliwy otworami do gory i zostawic na noc. nie ma lotem problemow z rozruchem i klepotaniem po rozruchu.
niestandardowy Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 turzol, o to Ci chodzilo? http://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-AUDI-SEAT-SKODA-VW-2-0L-TDI-BPW-BRC-BLS-BMM-BMP-BMT-BPZ-Pumpe-Duse-/361385457236?hash=item5424407654:g:pNsAAOxy4jxSJzWe
turzol Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 turzol, o to Ci chodzilo? http://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-AUDI-SEAT-SKODA-VW-2-0L-TDI-BPW-BRC-BLS-BMM-BMP-BMT-BPZ-Pumpe-Duse-/361385457236?hash=item5424407654:g:pNsAAOxy4jxSJzWe Si, to najbliższy oryginałowi wałek rozrządu jeśli chodzi o wykonanie (frezki na fazach ) i materiał z którego jest wykonany czyli kuta stal obrabiana od zera.
niestandardowy Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 do siebie potrzebuje walek 038109101AH a do BPW bez DPF-a jest 038109101R ( taki sam jak do AWX-a ) zastanawiam sie jeszcze czy moge wrzucic walek od AWX-a? skoro jest usuniety DPF, fizycznie i programowo?
turzol Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 do siebie potrzebuje walek 038109101AH a do BPW bez DPF-a jest 038109101R ( taki sam jak do AWX-a ) zastanawiam sie jeszcze czy moge wrzucic walek od AWX-a? skoro jest usuniety DPF, fizycznie i programowo? Wałek do 1.9pd jest na pewno tańszy jeśli chodzi o Kolbenschmidt to widzialem na ebay za 150-180ojro. Czy możesz wrzucić wałek takowy do siebie - tutaj niech wypowie się ktoś mądrzejszy. Na pewno wałek pod DPF różni się nieznacznie na krzywkach w stosunku do tego bez DPF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się