Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] wymiana walka rozrządu - czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

uszczelka Elring - 122.40

sruby głowicy - 58.60

ile dałes za wałek ? sprzedałem wczoraj komus z forum za 250zł

gość był mocno zdziwiony gdy podałem mu wymiary krzywek bo były praktycznie nominalne

Twoja sprawa i Twoja kasa jaką wydajesz na auto, ale uwązam że tam gdzie trzeba wydac kase to trzeba

a tam gdzie mozna zaoszczedzic to poprostu się oszczedza

oczywiscie pomijam tutaj akcje z zaciskami :grin:

Opublikowano

Sam kolego przeprowadzasz tą wymiane?

Opublikowano

Dobry jest? Bo chce też ogarnąć swoje auto pod względem mechanicznym?

Opublikowano

To może na jakiś późniejszy termin? Byłem dzisiaj u jednego mechanika to ręce mi opadają..... Potrzebuje kogoś ogarniętego, a ciężko o taką osobę.

Opublikowano

czy przy wymianie wałka rozrządu trzeba wyciągać głowice, dawać ją do planowania?

Opublikowano

Nie trzeba.

Opublikowano

Nie trzeba.

dzieki za odpowiedź, przynajmniej coś hajsu w kieszeni zostanie :D

Opublikowano

Zajrzałem do tego tematu bo traktuje o wałku rozrządu, ale nic nie było dlaczego został wymieniony. Więc jako laik chciałem zapytać czy prawdą jest to że jak wali powietrzem w filtr to znaczy że wałek jest do wymiany. Mam a4 od niedawna i zaczynam się martwić wieloma rzeczami jak czytam tematy forum lub jak w przypadku walenia powietrzem w filtr na które zwrócił uwagę znajomy. Pozdrawiam

Opublikowano

na 90% temat sie tyczy mojego auta. Odkupione od marcina i niestety Walek znowu do wymiany bo auto nie ma mocy i dudni w filtrze i glosniej chodzi. Walek zalozony nowy febi i nie dal rady 8tys km. Nawet nie doczekalem wymiany oleju. Jutro ściągamy pokryw i najprawdopodobniej Walek do wymiany. Zamowilem stalowy kolbenschmidta

Opublikowano

sprawdz broki w wałkach sterujacych Pd - łatwo mozna je naprawic w razie czego - np sruba lub szpilka kolektora wydechowego od BMW fi -7mm i bezczelnie wbic 10mm długosci w otwór i reszte odciac - wieczne.

Opublikowano

Jestem tydzien po wymianie walka na kolbenschmidt. Walek febiego na 1 krzywce przetarty. Auto chwilowo odzyskalo moc tak bynajmniej mi sie zdawalo do wczoraj. Nie jest tak jak powinno byc. Brak bledow na silniku osprzet sprawdzany. Ale znowu slychac podczas przyspieszania miedzy 2-3tys jakies szuranie cholera wie do czego to porownac. Przy obrotach ok 3tys i zmianie biegow slychac tak jak bym mial blow offa takie mam porownanie. Wczesniej tego nie bylo. Pany ratujcie co jeszcze moge sprawdzic bo powoli trace cierpliwosc na to auto...Zle zlozona glowica przez poprzedniego wlasciciela? Przez 4miechy nie bylo zadnego problemu fajnie sie jezdzilo tylko teraz jest lipa;/

Opublikowano

Za zlozona glowice recze glowa :) tu nie szukalbym problemu. Rob logi ...

Opublikowano

Nie ma takiej mozliwosci aby zle zalozyc glowice.

Mozna dac zla uszczelke a wiwczas bedzie palil olej albo zzeral wode albo jedno i drugie.

Sprawdz stan walka na krzywkach oraz na lozyskowaniu.

Opublikowano

oleju nie bierze plyn jest ok walek dopiero co wymieniany. Logi robilismy i pompki turbo egr przeplywka jest ok wiec co jeszcze tu sprawdzic? Czyzby turbo mialo luzy i dawalo takie dzwiek ?

Opublikowano

Zrob 3 4 7 8 10 11

Statycznie 13 18 23

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...