Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zatarty silnik a wymiana.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety silnik mam do zmiany. Totalna masakra, bo dopieszczałem to auto od samego początku aby jeździć nim do końca.

Może jest ktoś kto zmieniał silniki i miałby odpowiedzi na kilka pytań:

-Czy zamiast AEB idzie wsadzić jakiś inny kod bez podmieniania osprzętu? Czy jak było AEB to tylko AEB?

-Czy da się w ogóle kupić jeszcze jakieś niezajechane AEB i jeżeli tak to ile realnie kasy powinienem na to liczyć?

-Myślicie, że wymiana w ogóle ma sens? Mi się szczerze mówiąc wydaje, że średnio, ale z drugiej strony nie wiem, bo jak auto nie jest na chodzie to mi pewno nawet 3 tys. żaden handlarz za niego nie da...

Opublikowano

Ja to już przerabialem... Kupno silnika tzn słupka.. Plus jazda po niego. Koszt około 1600 tyle mnie to kosztowało... No i dwie skrzynki piwa z chłopakami do roboty... I wszystko złożone. Co do podmiany na inne oznaczenie, to napewno można, tylko nie wiem ci na jakie... Mi padł AEB i założyłem AEB, ale napewno ajl też będzie pasował :)

Opublikowano

Mi padł AJL wziąłem słupek AEB.

Opublikowano

W b5 1.8t były takie : AEB, AMB, APU, ARK i AJL-180 konny.

Opublikowano

2.7BiT tesh podejdzie:D:D:D

Opublikowano

Bierąc taki sam unikniesz komplikacji jak jakaś duperelka nie bedzie pasować

Opublikowano

Jeśli temat nadal aktualny, to posiadam 1.8T AWT 150HP 165k km przebiegu na sprzedarz.

Opublikowano

AWT to juz inna epoka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...