przem8 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 (edytowane) Sonda nie wprowadza korekt z jakiegoś powodu, może i jest uszkodzona. Edytowane 19 Marca 2020 przez przem8
Wojtek300 Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 Witam, Jak się sprawdza wkumetrem podciśnienia w audi a4 b6 2.0 alt na przykład? Gdzie się najlepiej podpiąć?
Yarokot Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 Ja wpinałem się w przepustnicę, zamiast regulatora ciśnienia paliwa.
frsh95 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 W dniu 19.03.2020 o 19:25, przem8 napisał: Sonda nie wprowadza korekt z jakiegoś powodu, może i jest uszkodzona. Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany?
przem8 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 17 minut temu, frsh95 napisał: Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany? Bosch. Numerów nie znam i chodzi o sondę przed katem.
Dev Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 1 godzinę temu, frsh95 napisał: Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany? Daj VIN
frsh95 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 3 minuty temu, Dev napisał: Daj VIN WAUZZZ8E32A011571
Dev Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 przed katalizatorem - 1K0 998 262 D za katalizatorem - 1K0 998 262
frsh95 Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 8 godzin temu, Dev napisał: przed katalizatorem - 1K0 998 262 D za katalizatorem - 1K0 998 262 Dzieki ale na kazdej stronie z czesciami jest napisane ze ta sonda to do 1.8t a ja mam 2.0 alt i wgl ilosc biegunow nawet sie nie zgadza to ja nie wiem...
Dev Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Wszystko się zgadza, 1.8T i 2.0i mają te dame sondy
Rosomak91 Opublikowano 17 Września 2020 Opublikowano 17 Września 2020 Szanowni Forumowicze, mam pewną zagadkę. Od dawna mam pojawiający się błąd 17698 - coolant Temp sensor (G83) signal too small oraz standardowo katalizator. Czy któryś z tych błędów może powodować zanik mocy? Sytuacja wygląda następująco - silnik zimny ciągnie dobrze, jest to dla mnie wzór jak powinien odpychać gablote w przód. Silnik ciepły już nie ma tej mocy, a czasami ucina jej jeszcze więcej i wtedy mam jakieś 14-15 sekund do setki... Mocy ubywa w przedziale obrotów od 0 do miliona, czyli wszędzie. Druga sprawa to korekty długo i krótko terminowe, czyli grupa 032. Problem jest taki, że jakbym gazu nie ustawił zawsze jest w obu oknach 0.0 i nigdy przenigdy się to nie zmienia. Na benzynie również 0.0. Przypomnę, że silnik wymieniony z dwulitrowego na 1.8 z osprzętem i kompem od 2.0.
Hardy_hard Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Pięknie to jest wszystko wyjaśnione na temat tego 2 litrowego silnika można uczyć mechaników Ma ktoś może gdzieś podobną u rozpiskę na temat silnika 3.0 ASN? Albo link do czegoś podobnego
landwarrior Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) edit: przeniosłem się do działu vag, zbyt fajny temat, by zaśmiecać, przepraszam https://a4-klub.pl/topic/475623-audi-a4-b6-20-alt-2002r-pro%C5%9Bba-o-sprawdzenie-log%C3%B3w-dynamicznych/ Edytowane 31 Marca 2021 przez landwarrior
przem8 Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 Logi 2+33 i 3+20 zrób do odcinki i wrzuc na vaglogi.pl a nje jakies zdjecia wklejasz.
Rosomak91 Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 - 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290-002-Lower Limit Exceeded - Intermittent O ile dobrze pamiętam to czujnik temperatury wody przy chłodnicy, dolny gruby wąż. Szczotka druciana pomogła w moim przypadku. - 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602-002-Lower Limit Exceeded - Intermittent Słaby akumulator? Spadek napięcia poniżej 12V. Ewentualnie coś go obciąża np. przy rozruchu, albo długo grała muzyka xDD - 17927 - Camshaft Adjustment Bank 1: Malfunction P1519-008-Impausible Signal-Intermittent No tutaj to coś ze zmiennymi fazami rozrządu xD Wiem, nie pomogłem -16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420-001-Upper Limit Exceeded To raczej od zjaranego oleju. Jedynie co to zmienne fazy rozrządu są jakoś bardziej poważne. Poza tym gra i buczy.
Pieterb Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 A mnie się tak jeszcze wydaje że przepływomierz zaniża i to sporo - fakt że logi nie do końca dobrze zrobione więc może tu być też problem, bo nie znam dobrze tego motoru.
landwarrior Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 Wieczorem zrobie poprawne logi, dziękuję za odzew Akumulator jest nowy i ładowanie ok, coś musiało się wysypać na chwilę, bo po skasowaniu nie wraca. Czujnik G83 niby dobrze mi pokazuje, ale podczas jazdy coś mogło nie styknąć, zwłaszcza, że przed wjazdem do garażu mam takie "krawężnikowate" wypustki trzęsące xd wiecie, żeby zimą lodem/śniegiem wjazdu nie zasypało
landwarrior Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) 46 minut temu, Pieterb napisał: A mnie się tak jeszcze wydaje że przepływomierz zaniża i to sporo - fakt że logi nie do końca dobrze zrobione więc może tu być też problem, bo nie znam dobrze tego motoru. w grupie 134 na zimnym silniku (około 7-8 godzin po jeździe) mam tak: 18,0 stopni temperatura oleju; 10,5 stopnia temperatura zewnętrzna; 23,0 stopnia temperatura zasysanego powietrza; 16,0 stopnia (czujnik G62) - czujnik G83 pokazywał 15,0 stopnia czy to możliwe, że czujnik temp zasysanego powietrza (w kolektorze dolotowym) świruje ? Edytowane 31 Marca 2021 przez landwarrior
landwarrior Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) edit: przeniosłem się do działu vag, zbyt fajny temat, by zaśmiecać, przepraszam https://a4-klub.pl/topic/475623-audi-a4-b6-20-alt-2002r-pro%C5%9Bba-o-sprawdzenie-log%C3%B3w-dynamicznych/ Edytowane 31 Marca 2021 przez landwarrior
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się