Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podstawowa diagnostyka i informacje A4 B6/B7 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sonda nie wprowadza korekt z jakiegoś powodu, może i jest uszkodzona.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Witam, Jak się sprawdza wkumetrem podciśnienia w audi a4 b6 2.0 alt na przykład? Gdzie się najlepiej podpiąć? 

Opublikowano

Ja wpinałem się w przepustnicę, zamiast regulatora ciśnienia paliwa.

Opublikowano
W dniu 19.03.2020 o 19:25, przem8 napisał:

Sonda nie wprowadza korekt z jakiegoś powodu, może i jest uszkodzona.

Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany?

Opublikowano
17 minut temu, frsh95 napisał:

Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany?

Bosch. Numerów nie znam i chodzi o sondę przed katem.

Opublikowano
1 godzinę temu, frsh95 napisał:

Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany?

Daj VIN

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

Daj VIN

WAUZZZ8E32A011571

Opublikowano

przed katalizatorem - 1K0 998 262 D

za katalizatorem  - 1K0 998 262 

Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał:

przed katalizatorem - 1K0 998 262 D

za katalizatorem  - 1K0 998 262 

Dzieki ale na kazdej stronie z czesciami jest napisane ze ta sonda to do 1.8t a ja mam 2.0 alt i wgl ilosc biegunow nawet sie nie zgadza to ja nie wiem...

Opublikowano

Wszystko się zgadza, 1.8T i 2.0i mają te dame sondy 

Opublikowano

Szanowni Forumowicze,

mam pewną zagadkę. Od dawna mam pojawiający się błąd 17698 - coolant Temp sensor (G83) signal too small oraz standardowo katalizator. Czy któryś z tych błędów może powodować zanik mocy? Sytuacja wygląda następująco - silnik zimny ciągnie dobrze, jest to dla mnie wzór jak powinien odpychać gablote w przód. Silnik ciepły już nie ma tej mocy, a czasami ucina jej jeszcze więcej i wtedy mam jakieś 14-15 sekund do setki... Mocy ubywa w przedziale obrotów od 0 do miliona, czyli wszędzie.

Druga sprawa to korekty długo i krótko terminowe, czyli grupa 032. Problem jest taki, że jakbym gazu nie ustawił zawsze jest w obu oknach 0.0 i nigdy przenigdy się to nie zmienia. Na benzynie również 0.0.

Przypomnę, że silnik wymieniony z dwulitrowego na 1.8 z osprzętem i kompem od 2.0.

Opublikowano

Pięknie to jest wszystko wyjaśnione na temat tego 2 litrowego silnika

 można uczyć mechaników

Ma ktoś może gdzieś podobną u rozpiskę na temat silnika 3.0 ASN?

Albo link do czegoś podobnego

Opublikowano

Logi 2+33 i 3+20 zrób do odcinki i wrzuc na vaglogi.pl a nje jakies zdjecia wklejasz. 

Opublikowano

- 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290-002-Lower Limit Exceeded - Intermittent

O ile dobrze pamiętam to czujnik temperatury wody przy chłodnicy, dolny gruby wąż. Szczotka druciana pomogła w moim przypadku. 

 

- 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602-002-Lower Limit Exceeded - Intermittent

Słaby akumulator? Spadek napięcia poniżej 12V. Ewentualnie coś go obciąża np. przy rozruchu, albo długo grała muzyka xDD

 

- 17927 - Camshaft Adjustment Bank 1: Malfunction

P1519-008-Impausible Signal-Intermittent

No tutaj to coś ze zmiennymi fazami rozrządu xD Wiem, nie pomogłem :D

 

-16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420-001-Upper Limit Exceeded

To raczej od zjaranego oleju.

 

Jedynie co to zmienne fazy rozrządu są jakoś bardziej poważne. Poza tym gra i buczy.

Opublikowano

A mnie się tak jeszcze wydaje że przepływomierz zaniża i to sporo - fakt że logi nie do końca dobrze zrobione więc może tu być też problem, bo nie znam dobrze tego motoru.

Opublikowano

Wieczorem zrobie poprawne logi, dziękuję za odzew :)

Akumulator jest nowy i ładowanie ok, coś musiało się wysypać na chwilę, bo po skasowaniu nie wraca. Czujnik G83 niby dobrze mi pokazuje, ale podczas jazdy coś mogło nie styknąć, zwłaszcza, że przed wjazdem do garażu mam takie "krawężnikowate" wypustki trzęsące  xd wiecie, żeby zimą lodem/śniegiem wjazdu nie zasypało

Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, Pieterb napisał:

A mnie się tak jeszcze wydaje że przepływomierz zaniża i to sporo - fakt że logi nie do końca dobrze zrobione więc może tu być też problem, bo nie znam dobrze tego motoru.

w grupie 134 na zimnym silniku (około 7-8 godzin po jeździe) mam tak: 18,0 stopni temperatura oleju; 10,5 stopnia temperatura zewnętrzna; 23,0 stopnia temperatura zasysanego powietrza; 16,0 stopnia (czujnik G62)  - czujnik G83 pokazywał 15,0 stopnia

 

czy to możliwe, że czujnik temp zasysanego powietrza (w kolektorze dolotowym) świruje ?

Edytowane przez landwarrior
Opublikowano

moim zdaniem wsio oki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...