Kamil Kupiec Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Ile taka diagnostyka może kosztować? Wariator "warczy" jakieś dwie sekundy po odpaleniu ale nie zawsze. Przed instalacją lpg raz też nie chciał odpalić w zimie. Gdy nie odpala i daje na zapłon to nie słychać pompy paliwa.
Rosomak91 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Nie chciałbym Cię wprowadzać w błąd, ale to może być problem z czujnikiem położenia wału, jeśli on jest popsuty to sterownik nie da paliwa. Ale to powinny wyskoczyć w kompie błędy. Masz komputer żeby się podłączyć? Może i nowy czujnik nie działa jak powinien... Mój wariator warczy cały czas, więc to nie on będzie winny. W mercedesie diagnostyka zawieszenia kosztowała blisko 6 stów (prawie 2h), w reno diagnostyka komputerowa 2 stówki. Tanio nie było, ale zawsze celnie. Najlepiej zadzwonić i zapytać.
pila24 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Godzinę temu, Rosomak91 napisał: Ale to powinny wyskoczyć w kompie błędy. Nie zawsze pokazuje błąd tego czujnika. Czasami pada ale nadal jego wartości rezystancji nie są tak wysokie by pokazać błąd lecz za wysokie by odpalić. Omomierz pozostaje wówczas.
Kamil Kupiec Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Czujnik wymieniłem w tym roku w styczniu. Jak nie mogę długo odpalić i mecze go to wyskoczy błąd czujnika położenia wału. Ale dziwne jest to że jak naciskam sprzęgło z gazem to w końcu odpali.
pila24 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Odczytaj na zimnym silniku temperatury ze wszystkich czujników jakie są i sprawdź czy któryś nie przekłamuje.
Kamil Kupiec Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) Różnica jest ok +- 3-5 stopni. Kiedyś cały tydzień zapisywałem na zimnym i rozgrzanym. Teraz mam oryginalny czujnik wersja oem. Wcześniej miałem delphi i swag i jakiś czas działało. Zastanawia mnie czy może mieć wspólnego sprzęgło albo to że ubywa trochę płynu chłodniczego (któryś wężyk po instalacji lpg sączy). Edytowane 22 Marca 2019 przez Kamil Kupiec
MaTeo85 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 A sondę masz podpięta przez sterownik lpg czy nie? Jesli przez sterownik to tu może być problem.
Kamil Kupiec Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 21 minut temu, MaTeo85 napisał: A sondę masz podpięta przez sterownik lpg czy nie? Jesli przez sterownik to tu może być problem. Sondę tzn? ?
MaTeo85 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 18 minut temu, Kamil Kupiec napisał: Sondę tzn? ? Ehh piszę z telefonu i mi się watki pomieszały... wyskoczyłem z tą sondą bo w innym temacie było o tym. A że odpisywałem na szybko to nie dotarło do mnie że mieszam dwa różne tematy. Sorki za wprowadzenie małego zamieszania z mojej strony
D.nowacki Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 LOG-01-002-033-xxxdawidddd.csvWitam. Mam audi a4 b6 2001r 2.0 benzyna caly czas swieci blad silnika bardzo bym prosil o analize logow mehanicy gadaja jeden ze sonda przed katem do wymiany a inni ze za katemLOG-01-002-033-xxxdawidddd.csv
D.nowacki Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 LOG-01-002-033-xxxdawidddd.csvWitam. Mam audi a4 b6 2001r 2.0 benzyna caly czas swieci blad silnika bardzo bym prosil o analize logow mehanicy gadaja jeden ze sonda przed katem do wymiany a inni ze za katemLOG-01-002-033-xxxdawidddd.csv
przem8 Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) 3 godziny temu, D.nowacki napisał: LOG-01-002-033-xxxdawidddd.csvWitam. Mam audi a4 b6 2001r 2.0 benzyna caly czas swieci blad silnika bardzo bym prosil o analize logow mehanicy gadaja jeden ze sonda przed katem do wymiany a inni ze za katemLOG-01-002-033-xxxdawidddd.csv Jeśli na przyszłość chcesz pomocy z logami to przede wszystkim wrzucaj to np. na vaglogi.pl , bo nikomu się nie chce potem bawić w przerabianie plików. Jak masz szczelny dolot to przepływka do wymiany, prócz tego ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Oczywiście przepływka tylko z boscha, chyba że lubisz mieć problemy i wywalać kasę w błoto. Dziękuję i pozdrawiam. Edytowane 23 Września 2019 przez przem8
Ofm Opublikowano 29 Września 2019 Opublikowano 29 Września 2019 Witam koledzy, podnoszę temat falowania w 2.0 alt, mam problem powtarzający się praktycznie za każdym razem przy odpaleniu samochodu. Przez chwile po uruchomieniu silnika występuje falowanie obrotów, w zimne dni jest ono mniejsze. Po zgaszeniu samochodu i ponownym rozruchu po kilkunastu minutach jest ten sam efekt ( wtedy pomaga dodanie gazu powyżej 1200-1500 obr i falowanie ustaje. Dodatkowo po rurze wydechowej słychać, że co jakiś czas silnik nie równo pracuje ( cewki sprawdzone, podmieniane na nowe) . W ciepłe dni po 8 godzinnym postoju na parkingu przy odpalaniu trzeba dodać gazu aby silnik zagadał. Z bloków pomiarowych bardzo rzadko pojawi się wypadnięcie zapłonu na 1 cylindrze ( widać z gnieździe świecy delikatne upocenie olejem) . Wrzucam link do bloków pomiarowych poniżej, Może macie jakieś pomysły co dalej ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Kamil Kupiec Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 Witam wszystkich. Co może być przyczyną, że moja b6stka nie chce czasami odpalić rano przy ujemnych temperaturach? Pomaga jedynie energiczne naciskanie pedału gazu, wtedy obrotomierz zaczyna podskakiwać i silnik odpali z kontrolką EPC. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto pali normalnie bez kontrolki. Wymieniony czujnik temperatury, położenia wału, świece. Z góry dziękuję za pomoc.
pila24 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 3 godziny temu, Kamil Kupiec napisał: Witam wszystkich. Co może być przyczyną, że moja b6stka nie chce czasami odpalić rano przy ujemnych temperaturach? Pomaga jedynie energiczne naciskanie pedału gazu, wtedy obrotomierz zaczyna podskakiwać i silnik odpali z kontrolką EPC. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto pali normalnie bez kontrolki. Wymieniony czujnik temperatury, położenia wału, świece. Z góry dziękuję za pomoc. Sprawdź czy ten nowy czujnik temperatury silnika pokazuje poprawne wartości.
przem8 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 9 godzin temu, Kamil Kupiec napisał: odpali z kontrolką EPC. Jakie błędy? Bez powodu nie wyskakuje i musi się coś zapisać.
Kamil Kupiec Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) Zawsze jak nie mogłem odpalić to pokazywało czujnik położenia wału. Znajomy mi podpowiedział że może zaworek zwrotny paliwa szwankuje. Edytowane 10 Października 2019 przez Kamil Kupiec
przem8 Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) Podaj ten kod błędu. Edytowane 10 Października 2019 przez przem8
kazimierz7777 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Witam ostatnio wyskoczył mi błąd 16497 -Air Temp. G 42, podłączyłem kompa a wartośc grupa004 pokazuje -48*C coto może być porszę o podpowiedzi
Kamil Kupiec Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 W dniu 21.10.2019 o 23:09, kazimierz7777 napisał: Witam ostatnio wyskoczył mi błąd 16497 -Air Temp. G 42, podłączyłem kompa a wartośc grupa004 pokazuje -48*C coto może być porszę o podpowiedzi Czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się