enczu Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Felgi były zamówione i opony też do odebrania, stąd ta kolejność. Wszystko na spokoojnie, nie ma problemu będzie leżeć jak należy
Animal Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Całkiem fajnie siadło to koło na B5 ale koza straszna No i moim zdaniem dokładka w takim kolorze nie będzie fajnie wyglądała.
enczu Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Całkiem fajnie siadło to koło na B5 ale koza straszna No i moim zdaniem dokładka w takim kolorze nie będzie fajnie wyglądała. Jeśli chodzi o dokładnie to pomyślałem o niej przez to zdjęcie: Jakieś opinie?
Animal Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 no i zdania na zmieniłem po zobaczeniu zdjęcia ale oczywiście każdy robi auto dla siebie i wg swojej wizji
enczu Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 Witam panowie, co prawda pisałem już w odpowiednim dziale, ale pewnie nie każdy tam zagląda. Otóż wczoraj zaczęło coś skrzypieć w prawym kole. Wszystko dziś posmarowałem, psiknięte WD40 - nic nie dało. Tutaj filmy przedstawiające problem: Tutaj auto przyciskane z góry pare razy. 1. I skręcanie kołami 2. Miał ktoś może podobny problem lub się z takim spotkał i przyczyna została namierzona? Przy okazji, na początku 2015 roku wszystkie wahacze były wymieniane na nowe
Nextpeace Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Miałem dokładnie taki sam problem, na forum był juz gdzieś o tym temat w każdym bądź razie jest to wina tulei wahacza i należy za pomocą strzykawki zaaplikowac do tych gumowych osłon tulei wachacza jakiś smar. Mi to pomogło i nastała cisza tyle że w moim przypadku ten wachacz juz kwalifikowal sie do wymiany a Ty piszesz ze dopiero wymieniłeś wiec dziwna sprawa Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Ale być może cos uszkodziło Ci właśnie tą gumową osłonę i dostał sie jakiś syf i dlatego skrzypi :/ Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Dodam jeszcze że u mnie był to wachacz dolny prosty i chyba wlasnie jego najczesciej dotyka ta dolegliwość :v Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
razk Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Miałem dokładnie taki sam problem, na forum był juz gdzieś o tym temat w każdym bądź razie jest to wina tulei wahacza i należy za pomocą strzykawki zaaplikowac do tych gumowych osłon tulei wachacza jakiś smar. Mi to pomogło i nastała cisza tyle że w moim przypadku ten wachacz juz kwalifikowal sie do wymiany a Ty piszesz ze dopiero wymieniłeś wiec dziwna sprawa Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Ale być może cos uszkodziło Ci właśnie tą gumową osłonę i dostał sie jakiś syf i dlatego skrzypi :/ Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Dodam jeszcze że u mnie był to wachacz dolny prosty i chyba wlasnie jego najczesciej dotyka ta dolegliwość :v Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Dokladnie jak pisze kolega. Mialem to samo kiedys w quattro z tylu i jako tymczasowe rozwiazanie zastrzyk ze smaru pomaga
enczu Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 Aktualnie dostęp do garażu zerowy, więc pewnie dopiero przed świętami coś ruszę. Choć raczej nie będę bawił się w pół środki i po prostu wymienię wahacz Auto ma niedługo iść w dół, więc prędzej czy później czeka mnie wymiana, a wolę być spokojny Dzięki za odpowiedzi i pomoc
razk Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Aktualnie dostęp do garażu zerowy, więc pewnie dopiero przed świętami coś ruszę. Choć raczej nie będę bawił się w pół środki i po prostu wymienię wahacz Auto ma niedługo iść w dół, więc prędzej czy później czeka mnie wymiana, a wolę być spokojny Dzięki za odpowiedzi i pomoc I to jest odpowiednie podejscie do tematu
matik123 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 U mnie tez bylo to samo. Bylem na dwoch stacjach diagnostycznych. Zadnych luzow a caly czas skrzypialo wiec postanowilem sprawdzic patent ze sktrzykawka. Wpuscilem troche oleju i cisza
enczu Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 U mnie tez bylo to samo. Bylem na dwoch stacjach diagnostycznych. Zadnych luzow a caly czas skrzypialo wiec postanowilem sprawdzic patent ze sktrzykawka. Wpuscilem troche oleju i cisza U mnie wpuszczenie oleju o dziwo nie pomoglo.. Moze sprobuje z wieksza igla, swoja droga.. I tak w konci bedzie do wymiany..
kujawaPGN Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Ja kiedyś wstrzyknąłem płyn hamulcowy :-)
enczu Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Ja olej silnikowy, mam płyn hamulcowy, chyba każdy mozliwy płyn jakiś w garażu jest Więc może spróbuję Cześć, żeby nie było że nic się nie dzieje:-zrobiona płukanka Liqui Moly Engine Flush i wymieniony olej na Motul Specific 505.01, dla ciekawskich przed wymianą jeździł na Castrolu 15w40.. W dbałości o wtryski wpadł 5w40 mimo wielu zdań u ludzi -z powodów problemów z turbo wymieniony zawór n75, wszystkie węże podciśnienia i jutro zawór zwrotny podciśnienia- to co najbardziej cieszy to wpadł w końcu gwint, póki co czasu starczyło tylko na posadzenie przodu, tył jutro ale jedno foto poglądowe na dole Póki co nie jestem w 100% zadowolony, za 2 tygodnie wpadną dystanse Można byłoby zejść niżej ale to moje daily i jakoś ma to jeździć, zobaczymy jak wpadną dystanse to może urwie się coś delikatnie jeszcze. Na dniach wpadnie też metalowa podłoga dla zabezpoeczenia michy Myślę że jakieś lepsze foty wtorek lub środę jak to bedzie juz wyrównane
PiotrasPoznań Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 mam na zbyciu komplet 15mm jak coś, jak jesteś chętny to masz blisko do mnie
enczu Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Spuszcze tyłek na dół i będę mierzył, z przodu chyba nie będzie potrzeba cudów za to tył już raczej tak, zamysł jest taki że ma być równo z nadkolem, ewentualnie delikatnie felga sama ma wystawać w razie dziury Czasem woże kogoś z tyłu więc pewnie wpadną odboje od mapeta albo clipsy ale po krotkiej rozmowie z nim mowil ze najlepiej sprawdzaja sie podluzne, ale jak pomysle ze znow walczyc z kazdym amorem po kolei to krew mnie zalewa na sama mysl sezon skoncze raczej na kupnie nowych koncowek, wymiany szyby, podlokietniku i moze polerce Moze ktos ladowal juz dystanse do felg 8j 46 albo 47 et nie pamietam juz dokladnie? kapcie 215/40/18 Edytowane 22 Maja 2016 przez enczu
dliwski Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Ja przy 8J ET43 225/40 mam z tylu 10mm i mogłoby być szerzej. Edytowane 22 Maja 2016 przez dliwski
enczu Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Czyli pewnie z 15mm wyjdzie u mnie, moze dogadam sie z kolega wyzej i podjade do niego na przymiarke, zobaczymy jak to bedzie wygladalo. Ogolnie jesli chodzi i pierwsza dluzsza trase na gwincie wlasciwosci jezdne mimo ze to mts bardzo spoko, nie ma totalnego betonu ale jak wpadlem w mala dziure w nocy to huklo niezle, stala pasazerka moja tez powiedziala ze jest fajnie ale przerazona jak co chwile tarlem na koleinach, wrazenia bezcenne haha
enczu Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Opublikowano 26 Maja 2016 Obiecałem lepsze foty więc dodaje Coś poza podjazdjem W czerwcu wpadną po wypłacie dystanse i może końcówki wydechu to będzie to już jakoś wyglądało. Na dniach będzie wpadnie metalowa osłona silnika, bo już bebechami trze o asfalt na koleinach, progi też już przejeżdża się ciekawiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się