IREK-P Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 witam czy ktos moze coś poradzić. w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz?
marcin j Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 samo sprawdzenie błędów daje niewielki obraz stanu silnika , potrzebna pełna diagnostyka silnika , logi, poczytaj tematy np o przeplywomierzach info w poniższym linku http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_silniki_pb-t5137.0.html
adams78 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Zdaje się, że w AEB nie można zrobić porządnych logów. Nie jest wszystko o.k., bo nie dmucha, usterka mechaniczna.
loco87 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 od 2000 chyba mozna, ponizej zostaje tylko manometr.
IREK-P Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 a czy przyczyną moze byc zapchany katalizator?
Pawu Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Podłączam się z pytaniem: Co może być przyczyną - dmuchnie 0,5 bar i zaraz spada do +-0.3? dzieje się to na obciążeniu podczas przyśpieszania (widzę na manometrze)
loco87 Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 przez zapchanego kata conajwyzej auto będzie nbieco ospalsze- wolniej reagowało na gaz i wolniej obroty spadaly do ustalonego poziomu.
gregory Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 Co może być przyczyną - dmuchnie 0,5 bar i zaraz spada do +-0.3? dzieje się to na obciążeniu podczas przyśpieszania (widzę na manometrze) WG Nieszczelność na wężyku manometru. Sprawdz ile powietrza mierzy przepływka.
IREK-P Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 gniazdo działa dwoch magików podłaczało swoje sprzęty mechanicznie tez dwoch innych mechaników sprawdzało szczelnosci i nieszczelnosci
nex Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Podłączam się z pytaniem: Co może być przyczyną - dmuchnie 0,5 bar i zaraz spada do +-0.3? dzieje się to na obciążeniu podczas przyśpieszania (widzę na manometrze) tak ma byc przy maksymalnym obciazeniu. Powinno sie wahac w granicy 0.7-0.3/4. Na początku masz maks doładowanie a przy końcu obrotomierza już Ci doładowanie spada, tak to działa[br]Dopisany: 18 Listopad 2008, 21:04_________________________________________________IREK-P zacznij od manometra. Jak nie laduje to sprawdz DV, Wastegate i N75
Pawu Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Za poradą zrobiłem logi sondy na kanale 8. Na wolnych obrotach dane przedstawiają się niezmiennie tak (co można wywnioskować?): Lambda Regulat. (corrected) ms 2.72 Lambda Regulat. (learned - additive) % 0.0 Fuel Tank (learned - multipl.) % 0.0 Venting STAMP TankVent OFF
domjenick Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 witam czy ktos moze coś poradzić. w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz? 5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko
fend18 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 witam czy ktos moze coś poradzić. w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz? 5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia.
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 ...mialem na mysli totalnie zapchanego kata,w takiej sytuacji auto pokreci sie do ok 3tys i zdycha,bo spaliny nie maja gdzie ujsc...
nex Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 witam czy ktos moze coś poradzić. w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz? 5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia. puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze
gregory Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 witam czy ktos moze coś poradzić. w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz? 5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia. puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze Nie prawda, auto nie będzie wcale słabsze. Jakiś ostateczny sposób na sprawdzenie to jest. Trzeba tylko uważać i przejechać się dosłownie kawałek i nic więcej, bo istnieje niebezpieczeństwo pożaru! No i trzeba znaleźć odpowiednie miejsce do tego, bo auto będzie jakby to powiedzieć.... GŁOŚNE!! Szczególnie jak otworzy się WG
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 potwierdzam-po odkreceniu kata-moze nawet moc sie zwiekszyc delikatnie,gdyby bylo odwrotnie nie wycinaloby sie go do zwiekszenia mocy
adams78 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze Mógłbyś nam to jakoś logicznie wytłumaczyć? potwierdzam-po odkreceniu kata-moze nawet moc sie zwiekszyc delikatnie,gdyby bylo odwrotnie nie wycinaloby sie go do zwiekszenia mocy Nie do końca, to że auto może być żwawsze, nie znaczy że wywalenie kata doda mocy. Ten zabieg to raczej wyeliminowanie zbędnej przeszkody na drodze gazów spalinowych. Czasem przywraca zagubione parę koników :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Ten zabieg to raczej wyeliminowanie zbędnej przeszkody na drodze gazów spalinowych. Czasem przywraca zagubione parę koników ...prosta droga spalin jest jednym z elementow tuningowania silnika-w koncu o to chodzi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się