daffy Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Może ma ktos na miejscu do odsprzedania 1 naklejke klubową :gwizdanie: a miałem w aucie , to żeś nie dojechał, na następnym spocie kto nie ma to pisać , zrobię wam prezent. aha, następny spot zrobimy w jakieś knajpie przy soczku, obiedzie czy coś, gdzieś podjedziemy ekypą. To rezerwuje jedna ja też się pisze na jedna sztukę
FAFAL Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Ja też mam parę mogę oddać komuś Ale tylko zasłużonym klubowiczom
FAFAL Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Moim zdaniem spoty powinny odbywać się raz w miesiącu, zbyt często nie ma co robić bo wtedy jest mała frekwencja. Np ostatnio, przedostatni spot było 10-11 aut a na następnym po dwóch tyg tylko 4 o ile się nie mylę
kamilo Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Witam Ostatnio coś mi auto wpadało w tryb awaryjny, więc postanowiłem sprawdzić błędy, no i są 2 ;/ VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1422 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Jakieś czujniki od ciśnienia, tak ? Wiążą się z tym jakieś poważne koszty ? W tym tyg. jadę do mechanika, niech zobaczy co jest.
Andronikus Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Moja propozycja: Spot 12 Kwiecień 15.00
FAFAL Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Moja propozycja: Spot 12 Kwiecień 15.00 Dokładnie. Trzeba ustalić stałą datę tych spotów. Np druga niedziela w miesiącu.
kamilo Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Moja propozycja: Spot 12 Kwiecień 15.00 Dokładnie. Trzeba ustalić stałą datę tych spotów. Np druga niedziela w miesiącu. Jestem za
Iverson Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 jak chcecie tak macie 12.04.09' [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 14:54_________________________________________________co tu taka cisza
kamilo Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Wypatrują wiosny Zmieniliście juz oponki ?
FAFAL Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 No ja już z 2-3 tyg temu przełożyłem kółka
Iverson Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 ja na wersji hard winter śmigam jeszcze, i pewnie do maja tak będzie
Iverson Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 bo wcześniej mam inne wydatki hahaha, ważniejsze niż felunek
Iverson Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 a nie masz letnich ? z tamtego roku? sprzedałem z autem , ale mam letnie oponki 16" i jak będzie ciepło to zakładam bo szkoda mi nówek zimówek
FAFAL Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 no ja tez założyłem stare 17" i też mam kupe innych ważniejszych wydatków. Ale chociaż dwie oponki muszę kupić bo te już mi bardzo hałasują
daffy Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Witam Ostatnio coś mi auto wpadało w tryb awaryjny, więc postanowiłem sprawdzić błędy, no i są 2 ;/ VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1422 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Jakieś czujniki od ciśnienia, tak ? Wiążą się z tym jakieś poważne koszty ? W tym tyg. jadę do mechanika, niech zobaczy co jest. ja ci nie pomogę sam mam problem z trybem awaryjnym ale tylko na nie rozgrzanym silniku jak mu depne w podłoge i tu pytanie do wlascieli disli .Czy to możliwe żeby autko wpadało w tryb awaryjny na NIE ROZGRZANYM SILNIKU ? bo jak juz złapie temp. 90 stopni to smiga jak szalone niema najmniejszego problemu . a bład jaki mi wywala to 17965 cisnienie doładowania przekroczona górna granica regulacji.Może ktoś coś doradzi ,a może to wina EGR (leje z niego jak z traktora ) może się przycina bo sa oznaki ze ktos tam grzebał i nawet sa zaspawane te dwie dziurki co jak juz z nich leje to zawór taki nadaje sie do wymiany a dzis pytałem w sklepie powiedzieli mi ponad 600 zł ale jak by npewno był winny ten zawór to warto wydac ta kase a miec problem z głowy.MOZE KTOŚ SIĘ WYPOWIE I COŚ DORADZI. POZDRAWIAM
Krzy0 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 co do waszych pytan to najlepiej by bylo to wrzucic tu http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla-b21.0/ tam morze pomogą.A co do twoich niedomagań daffy to sprawdzić przewody do N75 oraz sam zawór
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się