krzysiekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 to nie moze byc wina tej klapki bo ja mam tip nierdzewke i buczy jak cholera...
soul87 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Może dlatego że masz właśnie taki dolot? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
marhew Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 ja dziś będę działał i zobaczymy czy będzie jakiś efekt.Krzysiekvtec a masz oryginalna puche czy stożek na końcu?
krzysiekvtec Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 stożek ,, sai wywalone, kolega mi doradził zawor z odmy przy podstawce filtra oleju musze to sprawdzić
eliteraptor Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) a gdzie ten zawór u podstawy filtra przy odmie jest bo mi tez cos buczy to i ja bym sprawdził Edytowane 28 Stycznia 2016 przez eliteraptor
marhew Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Prawdopodobnie chodzi o zawór o numerze: 035103245g wyGoogluj sobie i na pewno skojarzysz gdzie go znaleźć. Ja spróbowałem patentu z zaślepieniem filtra, jednak u mnie zupełnie nic to nie zmienia, więc trop należy ukierunkować w inną stronę.Mam na myśli 2 sprawy:- zatkana odma lub właśnie jakiś zaworek lub inna pierdoła. Objaw jest taki, że podczas gaszenia auta (dosłownie sekundę po tym jak silnik się zatrzyma) słychać taki dziwny dźwięk, typu beknięcie, pierdnięcie lub coś podobnego. Na pewno wywodzi się z układu podciśnienia lub odmy bo po odkręceniu korka wlewu oleju jest on zdecydowanie głośniejszy. Dodatkowo po odkręceniu korka na pracującym silniku jakoś wyjątkowo mocno dmucha powietrzem.- kolejna rzecz to postaram się wymienić wszystkie wieszaki układu wydechowego bo może guma już straciła swoje właściwości i przenosi drgania.
Godlech912 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 I jak tam walka? Ja po dłuższym czasie stwierdzam że to jednak nie rozwiązuje problemu w 100 procentach. Jest dużo lepiej ale to na pewno jeszcze nie to :-( Dalej buczy jeszcze trochę... Na dodatek nieraz przy przyspieszaniu słychać jakby gruchotanie... Nie wiem czy się wkład katalizatora nie rozsypał... Ciekawe czy to może być przyczyną...
robbert1988 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.
krzysiekvtec Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.mam to samo jak tylko 0.2 bara na podcisnieniu zlapie od razu buczy
Bromchit Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje. Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.mam to samo jak tylko 0.2 bara na podcisnieniu zlapie od razu buczy Mi też buczy przy stałej prędkości, tylko u mnie nie występuje to zawsze. Pojawiło mi się to po wymianie zaworu DV na nowy z aso, stary w sumie działał, podmieniłem go szukając innej usterki. Gdy założę stary buczenia nie ma, pomimo tego nie jestem przekonany, że przyczyną jest bezpośrednio sam DV. Nie mam niestety nikogo blisko, żeby sprawdzić go w innym aucie.
krzysiekvtec Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 u mnie jak nie buczy to wyraźnie slysze jak syczy w tipie tak jak by z dv albo z odmy , mam do wymiany trójnik pod ssakiem i moze zaworek zwrotny sprawdze to
robbert1988 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Ja wymieniłem dv na ori z aso. Nie ma różnicy czy na starej czy na nowej. Ja do odmy nie zaglądałem będę działał jak zrobi sięcieplej.
Godlech912 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 I co dalej nikt nic nie wymyślił z tym buczeniem?? Tydzień temu byłem u mechaniora i mówił, że poduszki silnika mam ok, lecz poduszka skrzyni do wymiany. Trzeba wymienić i się zobaczy czy to coś da.
robbert1988 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja czyściłem odmę wymieniłem wszystkie poduszki i dalej buczy. Może to wina wydechu. A może po prostu ten typ tak ma...
soul87 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Wydech raczej, ogolnie wiekszosc 1.8t w b6 z jakimi mialem stycznosc buczaly jedne mniej drugie wiecej w roznych zakresach obrotow . 1.8t BFB w b7 jest cichutki , numery katalogowe wydechu sa lekko inne. Edytowane 23 Lipca 2016 przez soul87
krzysiekvtec Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 I co dalej nikt nic nie wymyślił z tym buczeniem?? Tydzień temu byłem u mechaniora i mówił, że poduszki silnika mam ok, lecz poduszka skrzyni do wymiany. Trzeba wymienić i się zobaczy czy to coś da. wymieniłem u siebie dalej buczy
WYSKUN Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Czytam sobie i czytam i u mnie w AVJ.... też buczy dodam, że jak jest bardzo zimno i odpale auto to czuje spore wibracje na kierownicy. Jak auto sie zagrzeje to wibracje ustają o jakieś 50-70% ale jednak dalej jakieś są
kaman5151 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Gdzieś czytałem na innym forum że problemem takiego buczenia była dv'ka a dokładniej ten wężyk który wchodzi do główki od góry. Wymienił ten wężyk na silikonowy albo inny już nie pamiętam i pomogło. I ten sam objaw ze miedzy 2,5 tyś a 3 bylo buczenie przy bucie w podłodze. Sam chce to sprawdzić.
zibi0310 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) koledzy walczylem z buczeniem ponad rok Czego ja nie wymienilem i czego nie kombinowalem U mnie buczalo od ok 3000obr do 3500obr Po zmianie filtra powietrza na KN buczenie zniklo ale pozniej znowu sie pojawilo tule ze przesuniete z 3400-3700obr Za kazdym razem gdy otwieralem puszke lub tez ja demontowalem przez jakis czas byl spokoj a pozniej buczenie wracalo i dopiero tydz temu znalazlem przyczyne Puszka filtra powietrza osadzona jest na dole na dwoch gumowych czopach tyle ze one z czasem sie zwyczajnie ubijaja i puszka siada nizej prawie dotykajac podluznicy W momencie dania pelnego buta najprawdopodobniej powietrze zasysane ja dociskalo do podluznicy i powstawalo buczenie Na 2 wystajace mocowania puszki podlozylem miekkie gumowe podkladki 5mm i nawet przy recznym dociskaniu puszki nie opiera sie ona juz o belke Dodatkowo owinalem pare razy tasma izolacyjna koncowke kanalu ktory wchodzi w puszke filtra zeby weszla na lekki wcisk i zeby bylo szczelnie Buczenie ustalo w calym zakresie obrotow Moje auto to a4 b6 1.8t bfb turbo pompuje 1.2 bara wuec buczenie mialem baaardzo wkur....ce Przy delikatnym dodawaniu gazu buczenia nie bylo Sprawdzcie moje rozwiazanie bo ja sie ciesze jazda juz od tygodnia Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez zibi0310
dexter90 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 - zatkana odma lub właśnie jakiś zaworek lub inna pierdoła. Objaw jest taki, że podczas gaszenia auta (dosłownie sekundę po tym jak silnik się zatrzyma) słychać taki dziwny dźwięk, typu beknięcie, pierdnięcie lub coś podobnego. Na pewno wywodzi się z układu podciśnienia lub odmy bo po odkręceniu korka wlewu oleju jest on zdecydowanie głośniejszy. Dodatkowo po odkręceniu korka na pracującym silniku jakoś wyjątkowo mocno dmucha powietrzem. To objaw dobrze działającej śruby odpowietrzającej skrzynie korbową...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się