Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ Buczenie silnika przy pełnym obciążeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to nie moze byc wina tej klapki bo ja mam tip nierdzewke i buczy jak cholera...

Opublikowano

Może dlatego że masz właśnie taki dolot?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja dziś będę działał i zobaczymy czy będzie jakiś efekt.
Krzysiekvtec a masz oryginalna puche czy stożek na końcu?

Opublikowano

stożek ,, sai wywalone, kolega mi doradził zawor z odmy przy podstawce filtra oleju musze to sprawdzić

Opublikowano (edytowane)

a gdzie ten zawór u podstawy filtra przy odmie jest bo mi tez cos buczy to i ja bym sprawdził

Edytowane przez eliteraptor
Opublikowano

Prawdopodobnie chodzi o zawór o numerze: 035103245g
wyGoogluj sobie i na pewno skojarzysz gdzie go znaleźć.

Ja spróbowałem patentu z zaślepieniem filtra, jednak u mnie zupełnie nic to nie zmienia, więc trop należy ukierunkować w inną stronę.
Mam na myśli 2 sprawy:
- zatkana odma lub właśnie jakiś zaworek lub inna pierdoła. Objaw jest taki, że podczas gaszenia auta (dosłownie sekundę po tym jak silnik się zatrzyma) słychać taki dziwny dźwięk, typu beknięcie, pierdnięcie lub coś podobnego. Na pewno wywodzi się z układu podciśnienia lub odmy bo po odkręceniu korka wlewu oleju jest on zdecydowanie głośniejszy. Dodatkowo po odkręceniu korka na pracującym silniku jakoś wyjątkowo mocno dmucha powietrzem.
- kolejna rzecz to postaram się wymienić wszystkie wieszaki układu wydechowego bo może guma już straciła swoje właściwości i przenosi drgania.

Opublikowano

I jak tam walka? Ja po dłuższym czasie stwierdzam że to jednak nie rozwiązuje problemu w 100 procentach. Jest dużo lepiej ale to na pewno jeszcze nie to :-( Dalej buczy jeszcze trochę... Na dodatek nieraz przy przyspieszaniu słychać jakby gruchotanie... Nie wiem czy się wkład katalizatora nie rozsypał... Ciekawe czy to może być przyczyną...

Opublikowano

Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.

Opublikowano

Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.

mam to samo jak tylko 0.2 bara na podcisnieniu zlapie od razu buczy
Opublikowano

Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.

Panowie ktoś doszedł co i jak z tym buczeniem?? U mnie buczy przy stałej prędkości. Strasznie mnie to denerwuje.

mam to samo jak tylko 0.2 bara na podcisnieniu zlapie od razu buczy

Mi też buczy przy stałej prędkości, tylko u mnie nie występuje to zawsze. Pojawiło mi się to po wymianie zaworu DV na nowy z aso, stary w sumie działał, podmieniłem go szukając innej usterki. Gdy założę stary buczenia nie ma, pomimo tego nie jestem przekonany, że przyczyną jest bezpośrednio sam DV.

Nie mam niestety nikogo blisko, żeby sprawdzić go w innym aucie.

Opublikowano

u mnie jak nie buczy to wyraźnie slysze jak syczy w tipie tak jak by z dv albo z odmy , mam do wymiany trójnik pod ssakiem i moze zaworek zwrotny sprawdze to

Opublikowano

Ja wymieniłem dv na ori z aso. Nie ma różnicy czy na starej czy na nowej. Ja do odmy nie zaglądałem będę działał jak zrobi sięcieplej.

Opublikowano

I co dalej nikt nic nie wymyślił z tym buczeniem?? Tydzień temu byłem u mechaniora i mówił, że poduszki silnika mam ok, lecz poduszka skrzyni do wymiany. Trzeba wymienić i się zobaczy czy to coś da.

Opublikowano

Ja czyściłem odmę wymieniłem wszystkie poduszki i dalej buczy. Może to wina wydechu. A może po prostu ten typ tak ma...

Opublikowano (edytowane)

Wydech raczej, ogolnie wiekszosc 1.8t w b6 z jakimi mialem stycznosc buczaly jedne mniej drugie wiecej w roznych zakresach obrotow . 1.8t BFB w b7 jest cichutki , numery katalogowe wydechu sa lekko inne.

Edytowane przez soul87
Opublikowano

I co dalej nikt nic nie wymyślił z tym buczeniem?? Tydzień temu byłem u mechaniora i mówił, że poduszki silnika mam ok, lecz poduszka skrzyni do wymiany. Trzeba wymienić i się zobaczy czy to coś da.

wymieniłem u siebie dalej buczy :)

Opublikowano

Czytam sobie i czytam i u mnie w AVJ.... też buczy :decayed: dodam, że jak jest bardzo zimno i odpale auto to czuje spore wibracje na kierownicy. Jak auto sie zagrzeje to wibracje ustają o jakieś 50-70% ale jednak dalej jakieś są :grin:

Opublikowano

Gdzieś czytałem na innym forum że problemem takiego buczenia była dv'ka a dokładniej ten wężyk który wchodzi do główki od góry. Wymienił ten wężyk na silikonowy albo inny już nie pamiętam i pomogło. I ten sam objaw ze miedzy 2,5 tyś a 3 bylo buczenie przy bucie w podłodze. Sam chce to sprawdzić.

Opublikowano (edytowane)

koledzy walczylem z buczeniem ponad rok Czego ja nie wymienilem i czego nie kombinowalem U mnie buczalo od ok 3000obr do 3500obr Po zmianie filtra powietrza na KN buczenie zniklo ale pozniej znowu sie pojawilo tule ze przesuniete z 3400-3700obr Za kazdym razem gdy otwieralem puszke lub tez ja demontowalem przez jakis czas byl spokoj a pozniej buczenie wracalo i dopiero tydz temu znalazlem przyczyne Puszka filtra powietrza osadzona jest na dole na dwoch gumowych czopach tyle ze one z czasem sie zwyczajnie ubijaja i puszka siada nizej prawie dotykajac podluznicy W momencie dania pelnego buta najprawdopodobniej powietrze zasysane ja dociskalo do podluznicy i powstawalo buczenie Na 2 wystajace mocowania puszki podlozylem miekkie gumowe podkladki 5mm  i nawet przy recznym dociskaniu puszki nie opiera sie ona juz o belke Dodatkowo owinalem pare razy tasma izolacyjna koncowke kanalu ktory wchodzi w puszke filtra zeby weszla na lekki wcisk i zeby bylo szczelnie Buczenie ustalo w calym zakresie obrotow Moje auto to a4 b6 1.8t bfb turbo pompuje 1.2 bara wuec buczenie mialem baaardzo wkur....ce Przy delikatnym dodawaniu gazu buczenia nie bylo Sprawdzcie moje rozwiazanie bo ja sie ciesze jazda juz od tygodnia :)

Edytowane przez zibi0310
Opublikowano

- zatkana odma lub właśnie jakiś zaworek lub inna pierdoła. Objaw jest taki, że podczas gaszenia auta (dosłownie sekundę po tym jak silnik się zatrzyma) słychać taki dziwny dźwięk, typu beknięcie, pierdnięcie lub coś podobnego. Na pewno wywodzi się z układu podciśnienia lub odmy bo po odkręceniu korka wlewu oleju jest on zdecydowanie głośniejszy. Dodatkowo po odkręceniu korka na pracującym silniku jakoś wyjątkowo mocno dmucha powietrzem.

To objaw dobrze działającej śruby odpowietrzającej skrzynie korbową...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...