bziko86 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 dla pewnosci to chodzi o ta srube z linku tak? https://www.google.pl/search?q=8E0422529+A4+B6&biw=1920&bih=918&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjyKqsrLrKAhVDXSwKHfK-BUQQ_AUIBygB#imgrc=J8tkwsAPpuQk4M%3A
soul87 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Mówie o zaworze jednostronnym w śrubie przelotowej która wkręca/mocuje waz ciśnieniowy do maglownicy... Objawy jej uszkodzenia w zależnosci od rodzaju awarii: - dziwne dzwięki z maglownicy , syczenie - chwilowe przyblokowanie kierownicy podczas zimnego rozruchu w ujemych temperaturach - brzeczenie, gotowanie plynu, awaria pompy wspomagania w przypadku gdy zatnie sie on w pozycji zamknietej. Nic tam nie wypada samo, śrube trzeba wziać na imadełko i rozprawić się odpowiednim wiertłem z zaworem w środku tak, to ta śruba. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez soul87
bziko86 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 dzieki wielkie meczy mnie juz ten problem...mechanicy oczywiscie mowia ze tylko regeneracja magla... wystarczy go jakos rozwiercic i powinno cos tam wyleciec czy trzeba sie z tym nameczyc? i jakie wiertelo polecasz?
soul87 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Jak będziesz miał przed sobą to będziesz wiedział co robić.. Aczkolwiek Twoje objawy nie do końca pasują do tej śruby.. Najczęsciej problem wygląda tak że po rozruchu silnika w ujemnych temperaturach podczas próby skrętu w lewo lub w prawo czuć wyrażny opór na kierownicy , sekunde potem słychac lekkie puk i kiera dziala juz bez problemu w lewo i w prawo.... typowe przyblokowanie .... Jeżeli masz problem tylko w jedną strone i przez dłuższa chwile to raczej obstawiałbym awarie rozdzielacza w maglownicy Edytowane 21 Stycznia 2016 przez soul87
bziko86 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 no to wlasnie u mnie jest takie ''puk'' . latem tak hardcorowo nie bylo. jak przyszly ujemne temperatury to gdy rano odpalam w lewo moge skrecic ale w prawo jest kiera zablokowana i jak juz zaczyna lepiej chodzic to przy skrecie w prawo jest pukniecie i wtedy juz dziala normalnie
wesz82 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 No wlasnie dlatego wolalem sie upewnic na 100 o czym rozmawiamy. Dzis zauwazylem lekki chwilowy zanik wspomahanie wiec objaw jak na bank dla tej sruby a rok temu wsadzalem nowke.
bziko86 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 czyli te moje objawy tez pasuja do sruby tak? Witam jest tu ktoś ? Dziś przyjdzie do mnie ta śruba. Mam nadzieję że to pomoże chociaż zaczynam wątpić czy to na pewno to..Niby zawsze rano jak odpalam auto to tylko w prawo blokuje potem słychać stuk i jest dobrze Ale znając moje szczęście to coś jeszcze jest nie tak..witam. jestem po wymianie tego zaworku w maglu. ogolnie to dojscie do niego bylo troszke trudne..ale udalo sie. na razie nie moge nic powiedziec ze juz wszystko gra bo za malo czasu minelo. chociaz po kilku godzinach odpalilem auto i nie blokowalo juz kiery tylko slychac podczas skretu w prawo i czasem w lewo stukniecia. czy to moze byc krzyzak lub jakis drazek? witam jestem po wymianie tej sruby i niestety nie pomoglo....
wesz82 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Jest tak jak pisałem możesz kombinować a i tak suma sumarum nowy magiel wpadnie... Mnie też to czeka ale u mnie jest inny problem,tym razem tj 3raz daje magiel do regeneracji.
Czaki89 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam, mam podobny problem. Spróbuję w tygodniu z tą śrubą.
bziko86 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Ja już mam magiel od kolegi z forum i w poniedziałek będę wymieniał. Tylko nie wiem czy ta śrubę która kupiłem nową przełożyć do tego magla czy zostawić tak jak jest ?
kovallts Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 jak wymieniłeś to zostaw, zmień tylko płyn do wspomagania. Sprawdzałeś kolorek? Jak mętny i są opiłki to porządnie przepłucz, nie żałuj płynu.
wesz82 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Ja już mam magiel od kolegi z forum i w poniedziałek będę wymieniał. Tylko nie wiem czy ta śrubę która kupiłem nową przełożyć do tego magla czy zostawić tak jak jest ? Daj nową po kij Ci ona w szufladzie... Edytowane 27 Lutego 2016 przez wesz82
bziko86 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 A stary magiel jak wyciagne to na złom go dac czy ktoś to skupuje:)?
wesz82 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Dzwoń po tych co robia magle ja za swojego dostałem 200zł ale to było dawno temu.
bziko86 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 W sensie do tych firm co regeneruja tak ?
bziko86 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Dzięki za podpowiedź może ktoś weźmie
Adriano85 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Cześć, Podepnę się pod temat, żeby niepotrzebnie nie zakładać nowego. Mam podobny problem. Mianowicie przy skręconej kierownicy np jadąc rondem w momencie gdy chce wrócić do nominalnej pozycji czuję jak coś blokuje mi kierownicę w jednym położeniu. Dopiero po szarpnięciu kierownica puszcza. Towarzyszy temu dźwięk podobny do zgrzytu/stuku. Dzisiaj dodatkowo przez chwilę miałem wrażenie, że przestało działać wspomaganie. Kierownica chodziła z odczuwalnym oporem. Cały układ kierowniczy pracował jakby był zrobiony z plastiku. Istotna różnica względem poprzednich postów to to, że problem przeważnie występuje kiedy samochód jest już nagrzany lub stoi cały dzień na słońcu. Kiedy rano jadę do pracy jest wszystko ok. Natomiast po całym dniu w słońcu lub po przejechaniu kilkunastu kilometrów mam duże problemy ze skręcaniem. Czy któryś z kolegów miał podobny problem? Czy liczyć się z koniecznością wymiany przekładni (i pompy wspomagania)? W jednym z podobnych tematów poruszana była kwestia jakiegoś zaworu na maglownicy za 25zł. Byłbym kontent jakby to było źródło mojego problemu bo koszt wymiany maglownicy nie napawa mnie optymizmem. Z góry dzięki za ewentualne odp i pozdrawiam
Bruuuum Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Cześć, Podepnę się pod temat, żeby niepotrzebnie nie zakładać nowego. Mam podobny problem. Mianowicie przy skręconej kierownicy np jadąc rondem w momencie gdy chce wrócić do nominalnej pozycji czuję jak coś blokuje mi kierownicę w jednym położeniu. Dopiero po szarpnięciu kierownica puszcza. Towarzyszy temu dźwięk podobny do zgrzytu/stuku. Dzisiaj dodatkowo przez chwilę miałem wrażenie, że przestało działać wspomaganie. Kierownica chodziła z odczuwalnym oporem. Cały układ kierowniczy pracował jakby był zrobiony z plastiku. Istotna różnica względem poprzednich postów to to, że problem przeważnie występuje kiedy samochód jest już nagrzany lub stoi cały dzień na słońcu. Kiedy rano jadę do pracy jest wszystko ok. Natomiast po całym dniu w słońcu lub po przejechaniu kilkunastu kilometrów mam duże problemy ze skręcaniem. Czy któryś z kolegów miał podobny problem? Czy liczyć się z koniecznością wymiany przekładni (i pompy wspomagania)? W jednym z podobnych tematów poruszana była kwestia jakiegoś zaworu na maglownicy za 25zł. Byłbym kontent jakby to było źródło mojego problemu bo koszt wymiany maglownicy nie napawa mnie optymizmem. Z góry dzięki za ewentualne odp i pozdrawiam Najpewniej właśnie zawór pompy się przycina, jeśli wspomaganiu zaczyna dolegać coś po chwili jazdy, czyli i po większej pracy. Samego zaworu chyba nie kupisz, wyjmij pompę i oddaj do jakiejś firmy regenerującej pompy.
niuniek222 Opublikowano 14 Marca 2017 Autor Opublikowano 14 Marca 2017 Problem z blokowaniem kierownicy powrócił. Minęło niecałe 1,5 roku i znów zaczyna delikatnie mi blokować kierownicę, może nie tak jak zeszłym razem ale mimo wszystko objaw powrócił. Teraz mam mętlik w głowie czy aby na pewno mi wymienili maglownice na regenerowana czy zmienili tylko ten zaworek zwrotny i znów on się zaczyna odzywać. Zamówiłem już zaworek w ASO, numer zaworka 8E0422529. Powiedzcie mi czy da go radę wymienić bez wyciągania maglownicy czy trzeba wszystko rozbierać, żeby się tam dostać? Czy ktoś wie jak wygląda wymiana tego zaworka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się