T-żółw Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 chłopaki, coś dziwnego zaobserwowałem, tzn. przy ok 4 tys obr, podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka akumulatora, na prostym przy delikatnym pałowaniu, jak wjeżdzam na wiadukt przekraczajace ok 4 tys obr, na postoju tego nie zauważyłem podczas przygazówki, co to jest za objaw? klemy ok poza tym mam wrażenie, że auto słabiej sie wkręca i nie ma takiego przyśpieszenia jak wczesniej, może się przyzwyczaiłem i szukam dziury w całym wskażnika doładownia nie mam vaginowanie jescze nie zrobione , może na najbliższym spocie
Reggi Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Też tak miałem ...na wskaźniku ładowania opadła delikatnie wskazówka .. ja pedał w podłogę a tam lampka na czerowono..i paliła sie tylko podczas rozpędzania .. trwało to 15 minut ..wskazóweczka w zegarze powróciła do prawidłowej pozycji ..i wszystko było ok.. W jakim stanie masz aku ?
Reggi Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Może coś z alternatorem? ..albo akumulatorem Zima idzie ...może on juz ją poczuł Napisz jaki dystans przejechałeś ? Czy to była wycieczka z domu do pracy ..czy masz tak od paru dni ?
domelq Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Dla mnie to coś nie tak z akumulatorem
OLO_GDA Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 najczesciej takie rzeczy dzieja sie przez regulator napiecia, albo alternetor . co w sumie sprowadza sie do jednego urzadzenia ktore trzeba zbadac:D
T-żółw Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 kontrolka z akumulatorem świeci się tylko ok 1 sek i tylko przy dynamicznieszym przyśpieszaniu jak stoję w korku nic sie nie dzieje dzisiaj raz, ruszałem ze świateł i tym razem pow 3 tys obr zapaliła się na ok 1 sek i zgasła akumulatora, alternatora jeszcze nie sprawdzałem objawy, że auto nie idzie chyba sobie ubzdurałem
jarecki36 Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 ja stawiam na regulator napięcia
arek87 Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Myśle ze mozna to sprawdzić w ten sposób ze: podłączyć miernik do akumulatora a nastepnie zwiękaszając obroty sprawdzać czy napięcie jest stałe. mozna to równiez zrobic pod czas jazdy jednak wymaga to dluzszych przewodów do miernika. warto byc moze zkontrolowac stan klem na akumulatorze i ewentualnie oczyścić. jesli cos nie tak to mnie poprawcie
T-żółw Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 dzisiaj zrobiłem kolejny test, kawałek prostej rano i gaz, obr powyżej 5 tys, znowu zapaliło się czerwone, zmiana biegu i trzymanie w miarę wysokich obr i świeciło się tym razem ok 5 -7 sek, w międzyczasie spojrzałem na wskażnik z voltami i normalnie strzałka jest na ok 14V może troszkę poza, natomiast przy czerwonym światełku od razu wskażnik spadł na środek czyli na 12V. Jak zgasło wskżnik wrócił do swojej codziennej pozycji na ok 14V.
wiissnia Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Jak stan szczotek i komutatora w alternatorze? Ja miałem podobnie w A4 gdy szczotki się kończyły.
arek87 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Bądź co bądź alternator bedzię trzeba wyjąć w takim razie
robertnov Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Narazie to sprawdz napiecie ladowania.Podlacz miernik jak juz proponowali,dopiero wtedy lap sie za wyjmowanie alternatora.Nie ufaj do konca wskaznikowi w zegarach.
wiissnia Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Bądź co bądź alternator bedzię trzeba wyjąć w takim razie Tak będzie najprościej Wymontuj alternator i zawieź do porządnego elektromechanika niech rozbierze i wszystko sprawdzi po kolei, na pewno coś wyjdzie
adamooo Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 a na początku zacznij od ściągnięcia klem, wyczyszczenia ich..i skręć dobrze
Norbi Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 a na początku zacznij od ściągnięcia klem, wyczyszczenia ich..i skręć dobrze To nic nie da raczej Adasiu, temat jest w alternatorze na 100%, albo szczotki, albo regulator nap. Miernik w zegarach jest wystarczający, nie trzeba podłączać żadnego innego. Czeka Cię wizyta u elepstryka Żółwiku i robota alternatora.
T-żółw Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2008 Czeka Cię wizyta u elepstryka Żółwiku i robota alternatora. no i brachu zgadłeś w wtorek wracjąc ze spota czerwone światełko od aku nie zgasło, w środę rano również świeciło i w drodze do pracy auto zaczeło tracić prąd, zawróciłem, wskaźnik napięcia wędrował coraz niżej, zapalay sie kolejne kontrolki, airbag, abs, akumulator i granat :> na FIS, nie można było włączyć ogrzewania tylnej szyby, wyłączyły się xenony, wskaźnik aku spadł do 8V i już nie dało rady jechac, na szczęście ok 500-700 m od domu. reasumując, po wizycie u fachowca, wirnik w alternatorze, czyli dzisiaj wymiana całego alternatora na ori regenerowany z gwarancją i powinno być OK oniak dzięki za hol TOM77 dzieki za mega sprawną i efektowną pomoc z częściami do zielonych, temat do przesunięcia do działu elepstrycznego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się