kenzo30 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Witam jak w temacie logi bp 95 ; http://vaglog.pl/log_242217.html http://vaglog.pl/log_242216.html http://vaglog.pl/log_242219.html no i logi lpg; http://vaglog.pl/log_242223.html http://vaglog.pl/log_242222.html http://vaglog.pl/log_242221.html http://vaglog.pl/log_242220.html auto było strojone w turboelicie na bp 95 za duzej mocy nie udało się uzyskać bo cofało zapłony ale teraz auto zbiera się przyzwoicie.Aco sądzicie o strojeniu lpg? zdjęcie tego co udało się uzyskać na bp 95 DSC_0045.JPG - directupload.net
grubcio1980 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Z bexa tylko 205 kuników? Jakoś słabo
edekxp Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) ale 309Nm, jakby brakowało paliwa powyżej 5300obr bo już moc nie rośnie Trzeba było z hamować na lpg, może lepiej by wyszło Edytowane 7 Grudnia 2015 przez edekxp
kenzo30 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Lpg nie było wystrojone,bo auto zhamowane odrazu po nowym sofcie Robert z Turboelity chciał zlac bp95 i zalać bp98 ale ja nie mialem czasu bo i tak zeszło 8godz a ja jechałem do nich tylko zrobić pomiar mocy,a skończyło się na nowym sofcie:).Jak znajdę wolny dzień to musze do nich jeszcze raz podjechać bo po wgraniu nowego softu nie działa mi tempomat(czujnik i manetka sprawdzona w vagu działa)
Łukasz13 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Na lpg widać dość mocno zalewa go gazem wiec do poprawki, o niedziałającym tempomacie to powiedz żeby nie zerował wszystkiego jak leci wyłaczajac drugą sonde Edytowane 7 Grudnia 2015 przez ?ukasz13
kenzo30 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Ok podjadę na strojenie lpg tylko ze ten gazownik stroi na jakimś wykresie,a nie przez vaga i mówił ze ustawia po czasie wtryskow.Powiem jemu ze jest za bogato i niech ćwiczy
tomekb7 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 po mojemu to szalu nie ma:D od 5200 brakuje paliwa na pb a na gazie tak jak lukasz mowi ze zalewa . pokaz loga z kanalu 2+20 to zobaczymy jak bardzo cofa zaplony? wynik slaby bo ja z seryjnym bfb mam 210 koni po wycieciu kata wtryski bex i strojenie by gregor10.pl
kenzo30 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ok zrobię logi 02-020 w następnym tygodniu bo jadę w poniedziałek na strojenie lpg owszem 205 koni z bexa to nie dużo,ale paliwo bp95 dlatego Robert z Turboelity chciał zalać bp98 bo na 95 mocno cofalo zapłon dlatego tylko 205hp.ale 309nm robi swoje:)
tomekb7 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 kata masz?? cofanie zaplonow w bexie to czesta przypadlosc na pierwszy rzut to zmienil bym swiece i czy kat nie jest przytkany. no i logi zrob na 98 pb ale i tak nie bededzie dokladnie bo i tak powyzej 5200 brakuje ci paliwa na pb
kenzo30 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Wkład kata usunięty ,swiece nowe ,mam też wymieniony filtr paliwa MANN około 10tys.km.przejechane na nim.Może to on powoduje brak paliwa, bo wiem że jakiś regulator w nim siedzi.Ok na początek zrobie logi 002-020 na bp95 a potem zaleje bp 98 i ponownie logi zobaczymy jaka będzie różnica.
tomekb7 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 jezeli filtr zmieniales to tylko zaklada sie aso ale zeby darmo pieniedzy w bloto nie wyrzucac to sprawdz cisnienie na listwie podczas jazdy powinno byc 4 bary do samego odciecia na kazdym biegu. tak w tym filtrze i wytm silniku wystepuje regulator cinienia paliwa w filtrze paliwa.
kenzo30 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 brakujące logi bp 95 http://vaglog.pl/log_243176.html bp v- power z shella http://vaglog.pl/log_243177.html bp v-power z shella z wyłaczoną klimą http://vaglog.pl/log_243178.html Gaz nie wystrojony ,bo poleciał prawdopodobnie reduktor.Tak twierdzi gazownik,jak wcisnę gaz w podłogę to ciśnienie leci w duł i już przy 3000rpm. przełącza na benzynę.W środę gazownik go wyciągnie
czechcu Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 wtryski zapętlone, cofanie a 1.4 bara nie za dużo? ja obstawiam ciśnienie paliwa + nieszczelność albo program za ostry ale to już niech się Łukasz wypowie
kenzo30 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 A co do cofania zapłonu to zmiana paliwa chyba za wiele nie pomogła ?może ten V-POWER z Shella też lipny? chyba kupie nowy filtr paliwa z aso jak piszecie .
tomekb7 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 filtr z aso to raz drugie to sprawdz jakie sa przerwy na swiecach powinno byc 0.7 mm
kenzo30 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 Świece mam nowe(ok 6tys.przejechane) takie jak powinny do tego silnika NGK pfr6q nie pamiętam dokładnie symbolu:)
tomekb7 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ale przerwę sprawdź bo może być różna
azure Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 filtr z aso to raz drugie to sprawdz jakie sa przerwy na swiecach powinno byc 0.7 mm Ja mam u siebie filtr Mann'a i problemów nie ma (odpukać)
tomekb7 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Bo z zamiennikami tych filtrów jest loteria
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się