Leszek Warczyński Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Wtam. Mam pytanko do Was. Mam audi a4 3.0 tdi 171 kw quattro. Kupiłem auto z uszkodzonym motorem, zakupiłem drugi silnik i wszystko było w porządku do 1000 km i zaczeło się. Robi się podciśnienie w zbiorniczku i wywala płyn jakieś 2 litry na 100 km. Na początku jak odkręciłem korek wywaliło trochę oleju z płynem. Podjechałem do mechanika i kazał wymienić korek i wypłukaliśmy zbiorniczek, i wymieniłem korek płyn wywala nadal ale jest czysty. Czy ktoś z was miał taki przypadek? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Lechu
Kazek 1.9 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Uszczelka pod głowicą skoro olej był już .. sprawdz olej czy ci nie przybył ... ale tu bedzie uszczelka
Leszek Warczyński Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 A zapomniałem, oleju nie przybywa i jest czysty pod korkiem też nic.
Kazek 1.9 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Może być tak jak ja miałem że był wąż od dużego obiegu przycisniety i nie puszczał na dużym obiegu przepatrz węże Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
Leszek Warczyński Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 A płyn nie jest z olejem? Po wyczyszczeniu zbiorniczka nie widać plam ani oleju płyn czysty A zapomniałem, oleju nie przybywa i jest czysty pod korkiem też nic i słychać w aucie tak jakby woda się przelewała
jacek70 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) To na razie dobrze wróży - uszczelka pod głowicą cała. Tak myślę. Sprawdź te węże jak radzi Kazek 1.9 Edytowane 11 Grudnia 2015 przez jacek70
Bielun22 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 ja obstawiam tez uszczelek pod głowicą ... przejedz troche (25-30 km) i oblukaj czy nie masz mokro pod zbiorniczkiem gdzies... u mnie tak było
Leszek Warczyński Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 ja obstawiam tez uszczelek pod głowicą ... przejedz troche (25-30 km) i oblukaj czy nie masz mokro pod zbiorniczkiem gdzies... u mnie tak było tak wywala pod zbiorniczkiem przez korek
SweetSquid Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Jak odkręcisz korek w zbiorniku wyrównawczym to nie czuć zapachu spalin? Ciśnienie może się brać jak uszczelka póści i gazy z cylindra trafiają płynu chłodzącego. Miałem tak w poprzednim aucie. Jedyny objaw to wywalanie płynu i zapach spalin ze zbiornika.
pawelone28 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 może też być pęknięta głowica , tak czy inaczej czapka do zrzucenia i diagnoza będzie
Leszek Warczyński Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam ponownie. Usterka: niedokręcona głowica. Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam ponownie. Usterka: niedokręcona głowica. Pozdrawiam Dobre sobie Ktoś zapomniał dokręcić , czy po złości poluzował Bo racze sama się nie odkręciła
Pawelkiwi Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Stare śruby użyte po planowaniu głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się